ETNA T303ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T303ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jessica 08-12-2022

Goed product en uitstekende service!

Geschreven voor: ETNA T303ZT

Het product had eerst meerdere mankementen waarbij steeds een monteur onderdelen heeft vervangen maar helaas terugkerend probleem. Na omruiling als bewijs van goede service zijn wij nu 100% tevreden!!!

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste Jessica,

Bedankt voor het schrijven van deze review en de mooie score! Wat vervelend om te lezen dat er eerst wat problemen zijn geweest met de kookplaat. Goed dat de problemen na het omruilen verholpen zijn en de situatie naar tevredenheid is opgelost!

We wensen je nog veel kookplezier toe.

Suzan
Webcare ETNA

Roos Schippers 13-11-2020

super handig.

Geschreven voor: ETNA T303ZT

Ik heb altijd op gas gekookt en heb nu een inductieplaat gekocht. Het was even wennen en heb bijna al mijn pannen nieuw moeten kopen, maar wat een gemak. Het warmt veel sneller, het is geweldig in het onderhoud en schoonmaken, en het oogt ook fraaier bij mijn donker granieten blad. Dit is een uitkomst!!!

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Roos,

Wij waarderen je positieve en uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Goed te lezen dat de overstap van gas naar inductie je in alle opzichten enorm is meegevallen.
Wensen je veel kookplezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Franco 30-10-2016

Prestatie valt tegen

Geschreven voor: ETNA T303ZT

Deze inductiekookplaat aangeschaft bij een complete keuken. Omdat wij hiervoor een andere inductie kookplaat van Ikea hadden waarover we zeer tevreden waren, konden we vergelijken. Helaas valt deze tegen, het aan de kook brengen van water duurt relatief lang en bakken, met name wokken is bijna niet te doen. Het lijkt alsof hij het nodige vermogen niet trekt. Daarnaast, heel opmerkelijk, heeft de kookplaat last van zogenaamd 'pendelen': afwisselend koken en niet koken. Bij de vorige, goedkopere, Ikea inductie kookplaat nooit meegemaakt. Navraag bij Etna leverde op dat dit normaal zou zijn en dat ze hiervoor zeker geen monteur langs sturen. Als we dat hadden geweten.......

Minpunten

• flink bakken en wokken niet goed te doen
  • lijkt te weinig vermogen te hebben
  • 'pendelt' (afwisselend koken en niet koken)