Fagor IF-40 SLX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fagor IF-40 SLX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

kas 06-01-2009
Geschreven voor: Fagor IF-40 SLX

De Inductiekookplaat van Fagor type IF-40SLX via internet gekocht. Deze is keurig verpakt en correct afgeleverd en tevens daarbij de gratis wokset (voor verzendkosten) . Prachtige wok ziet er prima uit. Na de plaat geïnstalleerd te hebben gelijk uit geprobeerd, deze plaat is metallic kleurig en een pracht op het aanrechtblad, staat vele malen leuker dan de zwarte Siemens die we hiervoor hebben gebruikt (11 jaar). Een vervelende bijkomst is de handleiding welke bepaald niet duidelijk is. Het is dat we al een inductie kookplaat hebben gehad anders zou dit toch wel problemen opleveren. Hoewel het voor mij toch noch wel echt zoeken is, hoe bepaalde handelingen uitgevoerd moeten worden. En dat zijn met name de timerfuncties. Tot dusver ziet het er gelikt uit en werkt perfect. Mochten zich er bijzonderheden voor doen zal ik deze hier melden voor zowel leverancier dan wel fabrikant.