Siemens EH901SV17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH901SV17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Annet 01-12-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Gemakkelijk te bedienen voor jong en oud. Mooie vormgeving. Functionele mogelijkheden. Mooie glasplaat boven kant, vlak integreerbaar. Elektrische aansluit mogelijk op een, twee of drie fase. Vermogens limiet is instelbaar zodat je zekeringen niet overbelast.

Michiel 21-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Het is een zeer fraai apparaat wat mooi vlak in het aanrechtblad is verwerkt. De bediening spreekt voor zich en is eenvoudig, en de flex kookvlakken werken heel prettig. Schoonmaken is een verademing als je van gas af komt.

Peter de Jong 209 12-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Super simpel in gebruik. Werkt precies zoals beschreven in de handleiding. Grote oppervlakte maakt hem makkelijk in gebruik. Helemaal blij mee.

H Lutke Willink 24-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Ik vindt de kookplaat erg mooi en gemakkelijk in gebruik.
De producten koken sneller en als je de kookfunctie lager zet reageert hij gelijk.
Ik ben erg tevreden alleen wacht ik nu nog op de pannenset van siemens, hierdoor zal er nog meer kookgemak ontstaan

Wolters81 31-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Waren niet bekend met inductie koken maar na een paar dagen al helemaal gewend. Zeer gebruiksvriendelijk , veel mogelijkheden en super eenvoudig schoon te maken. Kortom uitstekende keuze.

R.Kragt 21-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Prachtige plaat met modern design die zeer gebruikmakkelijk is
Ook na het koken is het een kwestie van natte doek erover en alles is weer als nieuw
Kookplaat valt geïntrigeerd in het aanrechtblad
Echt een Siemens product , gewoon AF

siemens klant 72 21-05-2015

Beste koop ooit!
De kookplaat verwarmt de pannen heel snel, waardoor je direct kunt beginnen met koken. Wat ik heel prettig vind is de timer op iedere kookunit, waardoor nooit meer iets aanbrand en je gewoon tussendoor iets anders kunt doen. Deze 2 punten besparen al heel veel tijd.
Verder ziet hij er ook nog eens heel strak uit en is zo schoon!
(Niet te vergeten dat je wel 5 grote pannen tegelijkertijd kunt plaatsen)

Connie Oude Weernink 19-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

wat een gebruiksgemak! makkelijk in gebruik zonder ingewikkelde gebruiksaanwijzing en schoonmaken is een fluitje van een cent, ik ben erg tevreden!

Rob & Lisette Niessen 22-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Heel fijn apparaat om mee te werken, mede ook vanwege de duidelijke gebruiksaanwijzing met hele handige tips en tricks, waardoor je snel aan de slag kunt en optimaal gebruik kunt maken van alle mogelijkheden. We zouden nu al echt niet meer anders willen !

Bert09 24-01-2015
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

Mooie plaat, geen obstakels bij het schoonmaken. Erg makkelijk in gebruik. Wel even wennen na keramisch koken, inductie is veel directer, lager zetten en de aardappels gaan direct van de kook.
Kortom een topapparaat

kokkie1962 17-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

De kookplaat is vlak geïntegreerd in het keramieken werkblad met een smal, onopvallend, donker kitrandje van ongeveer 2 mm eromheen. Ziet er heel strak uit en ideaal om schoon te maken. De plaat reageert vlot op aanraking van de 'tip-toetsen'. Heel fijn is ook dat iedere kookzone zijn eigen 'bediening' heeft. Superhandig is dat iedere kookzone zijn eigen kookwekker heeft. Is de ingestelde kooktijd verstreken, dan schakelt de kookzone zichzelf uit. De powerboost werkt prima. Voorheen kookte ik op gas, maar heb de indruk dat inductie nog iets sneller 'kookt'.

A.23 10-10-2014
Geschreven voor: Siemens EH901SV17E

De kookplaat ziet er schitterend uit en het gebruik wijst zich eigenlijk vanzelf. Het is fijn dat er 4 kookwekkers opzitten. De powerboost is erg prettig.