Siemens EH601FV17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH601FV17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pieterdonk 16-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Wat een feest om hiermee te mogen koken! Geweldig! Direct aan de slag gegaan! Het werkt snel, accuraat en het resultaat was tevreden huisgenoten!

Dolf 27-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Heel mooi ontwerp, flexibel inzetbaar.
Schoon en vooral voor oudere mensen veilig. Voorkomt vergissing en vergeten, waardoor zoals mogelijk bij gas brand kan ontstaan.

Steven 05-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

doet wat hij moet doen. Koken gaat heep gemakkelijk, allen i het niet heel duidelijk wanneer je hele of halve standjes inschakelt. Daarnaast maakt de Boost-functie vrij veel lawaai...

MAdel 18-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Makkelijk in gebruik, het koken gaat vliegensvlug en het ziet er geweldig uit! Nu pas een paar weken in gebruik en ik wil niet anders meer!

Tra2909 13-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Fijne kookplaat met de overlopende zones. Ook gemakkelijk de temperatuur in te stellen. Erg blij mee.

suzan Rottink 10-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Ik ben als fanatieke hobbykok van gas overgestapt op inductie en vond dit best spannend. Elke dag opnieuw ben ik blij verrast over het gemak, de snelheid en de power van deze inductiekookplaat. Vanavond wilde ik mosselen maken voor veel mensen. Deze wilde ik op tafel zetten in een hele grote RVS overschaal. Deze bleek prima te gebruiken op de plaat. De mosselen waren in no time klaar en in tegelstelling tot de de gastijd hoefde ik geen extra pan schoon te maken. Ik ebn erg gelukkig met de overstap naar inductie.

toebie 14-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

mooi apparaat, makkelijk in gebruik en schoon te maken, mooi vormgegeven, bediening is duidelijk, flexinducie is erg handig maakt niet uit waar de pan staat doet het altijd. is wat duurder in aanschaf maar dat is die waard. aanrader.

Joke Struiksma 07-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Na jarenlang keramisch gekookt te hebben, terug willen gaan naar gas. Dit was niet mogelijk, dan maar inductie. Fantastisch, zelfs beter dan gas. Reageert direct, is super snel en constant. Daarbij komt nog het schoonmaakgemak en de te koppelen flexzones. Kortom: super blij.

hans5647 21-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Na een paar dagen is het nog even wennen aan de bediening, daarom een 8. Wellicht wordt dit na wat ervaring een 9 of een 10.
Ziet er professioneel uit en is mooi.
Na jaren ervaring met een keramische kookplaat heeft de nieuwe veel meer mogelijkheden , daar zijn we heel blij mee.

Dinie1947 19-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Een een hoogwaardige inductie kookplaat met een zeer eenvoudig bedieningsgemak welke eenvoudig en razendsnel de kookzones nauwkeurig instelling.

22Wil22 15-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Mooie inductie kookplaat. Bediening is makkelijk ook al heb je nooit met inductie gekookt. De kookplaat werkt perfect, zou direct weer dezelfde keuze maken.

KiwiNL 29-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Ik had al een Siemens inductiekookplaat, en die beviel goed, dus in ons nieuwbouwhuis hebben we er ook weer een. In plaats van afgebakende cirkels voor de pannen heeft deze kookzones. Het maakt dus niet meer uit hoe groot een pan is; alle pannen kunnen op alle plekken staan. De bediening werkt heel makkelijk met een balkje per kookzone. Zo kun je snel een van de 17 standen kiezen. Daarnaast heeft elke zone een boostfunctie, waardoor het voedsel nóg sneller is, en een timer. Ik ben heel blij met mijn nieuwe kookplaat!

H.C. Kroon 19-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Mooie strakke vormgeving en diverse mogelijkheden om pannen te gebruiken en zeer makkelijk schoon te maken.

Natasha Alkaff Day 04-03-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Great to cook on. Heats up very quickly and easy to clean. Makes cooking so much more enjoyable! The Siemens range has been very easy to operate. Bravo!

Benjo12 09-02-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

het gebruiksgemak krijgt een zeven omdat ik erg moet wennen aan dat je eerst op het blokje moet gaan staan voordat je deze hoger of lager kunt zetten bij mijn vorige inductieplaat was dit niet zo.
Verder vind ik het ideaal dat er een grote pan op kan dit miste ik bij mijn vorige inductie.
De vormgeving is prima hij oogt kleiner dan dat hij eigenlijk is,

g.boudewijn 12-01-2015
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

ziet er mooi en handig uit. en kookt prima!
Staat ook mooi in de keuken, heel mooi gestileerd, zijn er dan ook erg blij mee.

Marieanne Vreugdehil 16-12-2014
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

Een heel mooie plaat, valt helemaal in het blad.
Je kunt de pan neerzetten waar je maar wilt en 17 vermogensstanden.

yamh 24-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

de kookplaat is ideaal of je nu een grote pan hebt of kleine pan de gehele pan wordt warm. Je kunt er alle kanten mee op grillen, en lekker veilig koken en zuinig ook nog.

M.Suijker 24-10-2014
Geschreven voor: Siemens EH601FV17E

een goede inductie kookplaat, touche slide werkt goed. flex kookoptie is deal voor onze grote pannen