Neff T54T86N2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff T54T86N2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Neff gebruiker 19-08-2020

Neff inductie kookplaat

Geschreven voor: Neff T54T86N2

Zeer prettige kookplaat met 5 pitten. Makkelijk te bedienen, wordt niet warm en goed schoon te maken (draaiknop is magnetisch en kan eraf). Top aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Plaat wordt minimaal warm

Dijkstra 22-02-2018

Veel ruimte voor pannen

Geschreven voor: Neff T54T86N2

In onze vorige keuken hadden we een 60cm inductieplaat, en hebben nu voor een 90cm inductieplaat om meer ruimte te hebben voor de pannen, ideaal. De kookplaat van Neff is ideaal door de 1 knops bediening, ook de timer is gemakkelijk om de kooktijd te bepalen. Tevens heeft de plaat een POWER functie, waardoor je nog sneller het water kan laten koken. Door de vlakke plaat makkelijk om schoon te maken. Wij zijn tevreden over de aankoop.

Pluspunten

• bediening
  • power functie

Minpunten

• geen

T. Jilderda 28-09-2017

Inductiekookplaat Neff

Geschreven voor: Neff T54T86N2

Inductie koken is heerlijk koken. Na uit doen, stopt de temperatuur meteen. Kookt niet door. De glasplaat is gemakkelijk met indelen kookpannen en ideaal om schoon te maken.

Pluspunten

• veel ruimte voor de kookpannen
  • gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• bij meer kookpannen tegelijk erop, bromt hij