Bosch PIV675N17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV675N17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fred 27-06-2016

Bosch inductie kookplaat PIV675N17E

Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Zojuist een nieuwe BOSCH inductie kookplaat PIV675N17E aangeschaft. Het model is uit dezelfde serie van de kookplaat die we al hadden en nu vervangen wordt. We hebben erg goede ervaringen met deze kookplaat en is zeer betrouwbaar. Na veel vergelijk op het internet dus op hetzelfde merk BOSCH uitgekomen. Dit model heeft als grote voordeel dat je twee flexibele grote kookzones kunt creëren en dat er een timer op zit en een boostfunctie. Daarnaast is hij strak vormgegeven met een kleine rvs rand aan de zijkanten. Ik weet zeker dat we hier veel kookplezier aan gaan beleven.

dromer1967 04-02-2016
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Redelijk makkelijk in gebruik. Had wel wat intuitiever gemogen, maar het went redelijk snel.

De twee flex zones is handig voor grotere pannen maar ook mogelijkheid voor meerdere kleinere pannen.

Makkelijk schoon te houden en behoorlijk krasvast glas. Nog geen krasjes te zien (9 maanden in gebruik)

Boost stand is erg handig om snel water te koken

Plaat koelt snel af na gebruik.

Vermogen is voldoende voor normaal gebruik en ook te regelen in voldoende standen. Met een goede inductiewok is zelfs wokken goed te doen.

Mathilde 21-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

zeer makkelijk dat je de plaat in 2 grote vlakken kunt verdelen om een lange grillpan op te zetten, ziet er zeer mooi uit en is makkelijk in gebruik en schoon te maken. Koelt snel af.

Mooi en degelijk product 20-11-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Wij hebben voor deze plaat gekozen vanwege de betrouwbaarheid waar Bosch van bekend is. Natuurlijk moet dit nog blijken, maar het ontwerp lijkt iig al goed: mooi hard glas (vooralsnog geen kras te zien)en makkelijk schoon te houden. Gebruiksgemak is OK, had misschien wel wat inuitiever gemogen. Bij het huidig ontwerp moet ik toch bij elke handeling nadenken.

Voorgeving is goed voor ons. Less is more; zelfs de stalen randjes hadden er bij ons nog wel af gemogen ;).

Functioneel gezien is het grote vermogen erg prettig, en de mogelijkheid om dit zeer nauwkeurig te regelen.
Ik heb mij geen moment onveilig gevoeld toen ik de bolognese een nachtje op een laag niveau heb laten pruttelen!

Samenvatting:
Zeer degelijk ontwerp, functioneel OK, maar op geen enkele manier spannend.

Anton Brakman 25-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Mooie kook plaat. Aanrader. Snel in het gebruik en makkelijk te bedienen. Eerst gas gehad maar dit werkt veel beter

Lam 18-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Blij met deze plaat. De flexzones zijn erg prettig! Duurzaamheid neutraal beoordeeld. Want apparaat is nog maar een paar dagen in bezit.
Gebruiksgemak is wat lager door de extra bediening die je moet doen om het vermogen aan te passen van een zone. Hier moet je eerst een zone selecteren

visser 16-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

in vergelijking met het koken op gas een wereld van verschil, snel, makkelijk en veilig en mooi vormgegeven

Michel 09-10-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Apparaat is net in bezit dus kan duurzaamheid nog niet beoordelen maar neem aan dat dit met Bosch wel goed zit!

Renee 30-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Kookplaat zelf ingebouwd,handleiding voor montage en aansluiting zijn voldoende.Plaat zelf een paar dagen in bezit.Alles werkt prima, bediening is even wennen maar went snel.Als je gewend bent keramische" te koken is inductie wel een verbetering met name de kook tijd en snelheid van opwarmen is een pluspunt en geen inbranden van de plaat. let wel op de juiste pannen anders heb je nog bijkomende kosten.

Frank 08-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Super flexibel koken met dit apparaat. Kleine, grote pannen, het maakt niet uit. Zones eenvoudig te selecteren. Aanrader

Marloes 01-09-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Ik ben tevreden over mijn aankoop.Wel moet ik nog erg wennen aan de toetsen. Mijn vorige inductiekookplaat(20 jaar oud!) was een touch screen en reageerde daarom sneller. De plek van de toetsen is wat ongelukkig. Tijdens het koken worden ze snel vet.
Ik heb dit apparaat net 1 maand in gebruik. Over duurzaamheid valt nog veel te zeggen. Misschien over een half jaar een nwe review, na wat meer kookuren.

steventjes 31-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Zeer mooie plaat met veel mogelijkheden. Je moet je even verdiepen in de gebruiksaanwijzing, maar die is duidelijk genoeg om het snel onder de knie te krijgen.

Bekker 31-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Op deze zeer luxe kookplaat kan je in zones koken waardoor je met meer pannen tegelijk kunt koken. Bij onze vorige twee kookplaten ging er één compartiment kapot. Wanneer dit bij deze kookplaat zou gebeuren kan je gewoon door blijven koken omdat de overige zones blijven werken. Qua design staat deze kookplaat ook nog eens mooi in de keuken.

CvdM 27-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Een mooie, degelijke en gebruiksvriendelijke inductie. Wel had ik iets meer 'power' verwacht. Voor flink bakken moet ie echt wel op 'standje 9' gezet worden, was met m'n vorige inductieplaat wel anders. Maar zeker een mooie plaat voor een mooie prijs!

henry 25-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

het is even wennen aan de knoppen, maar als je het eenmaal doorhebt dan is het net zo simpel als elk andere inductieplaat. vooral het gemak dat de pan niet in een rondje hoeft te staan maar dat de plaat de pan zelf detecteert is ideaal.

h marree 21-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

net vandaag ontvangen (21-08-' 15) Werkt heel intuïtief en goed.
ziet er strak uit; goede vormgeving en degelijk afgewerkt.
Werkt makkelijker dan onze vorige plaat (was intussen 14 jaar oud)

MJ 20-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Na 10 jaar op een andere inductieplaat gekookt te hebben (van een ander merk) begaf dze het. De nieuwe kookplaat is er eentje met flexzones en dat is nog makkelijker dan ik van tevoren had gedacht. Een wolk kan ik nu heel makkelijk kwijt in plaats van 'm op een eigenlijk te kleine zone te moeten plaatsen. Morgen ga ik lekker een gerecht maken waarbij in kleine pannetjes gebruik, ik heb het al uitgemeten en er kunnen op een van de flexzones dan drie pannen tegelijk! Ik vind het geheel bovendien strak vormgegeven, past heel mooi bij ons glanzend zwarte aanrechtblad.

Graafsebrug 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Strak model, zeer toegankelijk.
Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken.
Door de vrije zones is het handig om meerdere kleine pannen te plaatsen.

Ed 28-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Net in huis nu al volledig bekend met de werking. Hadden we jaren eerder moeten aanschaffen! Super! Een plaatje in onze keuken. Daar gaan we vast en zeker veel plezier en gemak en snelle bereidingstijd van krijgen.

margreet 28-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Zeer mooi design door de strepen op de zwarte inductieplaat (in plaats van ronde vormen).
Binnen 2 dagen waren wij (65+) gewend aan de bediening van dit apparaat.
Voorheen altijd op gas gekookt, maar de overstap naar inductie verliep eigenlijk geruisloos. Wij gebruiken dit apparaat nu een maand en zijn zeer tevreden.

FrankDexter 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Fantastisch product! Al heerlijk op gekookt met veel gebruiksgemak. Ik zeg: Bosch is net zo prachtig als Macintosh.

Thiim-Bishoen 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

De inductieplaat is goed te reinigen en veilig in de bediening. Het werkt perfect. Ik wil nooit meer terug naar op gas koken

jenenlen 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Duidelijke en overzichtelijke symbolen op de inductieplaat, eenvoudige reiniging en ideaal voor gebruik van diverse maten schotels en braadslede's door detectie van de plaat zelf.

JASjeQ 01-07-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Tot nog toe een prima apparaat mooi en gebruiksvriendelijk
Veel beter dan mijn oude plaat En dat al na een paar dagen gebruik!

jvanrooij65 27-06-2015
Geschreven voor: Bosch PIV675N17E

Het is voor ons een mooie en strak model met net genoeg bescherming om de plaat heen.
Helemaal super