Siemens EH651BE17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651BE17E op Kieskeurig.nl.

rvrv 04-09-2017

prima

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Prima plaat, alleen is de bediening niet handig. De kookzones hebben geen 'eigen' temperatuurinstelling, dit verloopt via een algemene knop in het midden. Ik vind het heel onhandig dat je steeds moet wisselen van kookzone als je temperatuur wilt aanpassen.

josef 30-11-2019

mooie plaat

Mooie inductieplaat.
werkt goed en snel
Even wennen dat wel.
Alleen als er iets op de bediening komt dan piept hij al snel.
Zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-07-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na altijd op gas te hebben gekookt is het inductie koken een echte verrijking veel eerder moeten doen

sjefke 07-07-2019

fijne kookplaat

mooi van design.
goeie prijs kwaliteit verhouding. alleen instellingen aanpassen is even oefenen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

paul 1951 21-06-2019

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na 10 jaar een Siemens keramische kookplaat gebruikt te hebben overgestapt op inductie. Overstap en gebruik heel makkelijk en gebruiksvriendelijk

Anoniem 18-01-2019

Perfecte indutiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Altijd prima producten van siemens. Ook deze kookplaat geen enkele twijfel. . . gewoon weer siemens. Even aan het gebruik wennen. Hetzelfde knopje voor verschillende zones. Als het tegelijk kookt, word je er druk mee. Maar dat is even wennen. Een prima product.

Berkelgerrit 23-10-2018

Inductie even wennen

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Voor ons de eerste keer dat we op inductie koken. Is vooral wennen na dat we jaren op gas gekookt hebben. De bediening is eenvoudig. De verhitting gaat snel. We worstelen nog wel om bijvoorbeeld het biefstukje mooi bruin te krijgen. Super handig dat kinderslot, met drie kleinkinderen in de buurt.

Luuk B 22-07-2018

Prachtige inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Sinds 1 week in huis: alles geprobeerd qua koken en dit toestel staat gelijk aan het koken met gas, alleen dan veel sneller. Dat is even wennen, de snelheid. Goede Siemens pannen er bij gekocht voor de juiste warmte overdracht en voor het beste kookresultaat. Geen op- of aanmerkingen zeker voor de prijs niet wij ervoor hebben betaald: goed shoppen op internet!

Ben Plate 06-06-2018

Mooie compacte kookplaat met facetrand

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

Bozarts 30-04-2018

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ik heb deze inductieplaat nu enkele weken in gebruik en hij bevalt me werkelijk uitstekend. Ben overgestapt van gas en de vele voordelen die genoemd worden herken ik zelf ook helemaal. Schoonmaken is een klusje van niks geworden.

Hobbyrob 26-04-2018

Mooi vormgegeven plaat.

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ik vind de bediening erg onhandig. Je moet steeds van plaat wisselen om een andere stand te gebruiken en de temperatuurinstelling is heel traag. Vette vingers hinderen het gebruiksgemak van het display omdat alles dicht op elkaar zit..

Peter208 28-11-2017

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Kookplaat werkt erg prettig. Echt vergelijkbaar met gas. Min puntje is dat bij het instellen van de kookzone het piepen wel een ietsje zachter had gemogen of dat deze in te stellen was geweest. Maar de Kookplaat is wel een aanrader voor iedereen.

Selma 06-09-2017

Snel koken met deze kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Deze kookplaat bevalt ons uitstekend. We kunnen er snel(ler) eten mee bereiden. Het design is erg mooi en het schoonmaken gaat heel gemakkelijk.