Siemens EH651BE17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651BE17E op Kieskeurig.nl.

rvrv 04-09-2017

prima

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Prima plaat, alleen is de bediening niet handig. De kookzones hebben geen 'eigen' temperatuurinstelling, dit verloopt via een algemene knop in het midden. Ik vind het heel onhandig dat je steeds moet wisselen van kookzone als je temperatuur wilt aanpassen.

vogel 01-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Vooral het gebruiksgemak vind ik prima, zowel de bediening als het onderhoud. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik dit apparaat nog niet zolang heb.

PeterE 20-01-2016

Ik heb een vraagje kan deze kookplaat ook op een standaard 220V stopcontact aangesloten worden?

Officiële reactie van Siemens 27-01-2016

In principe kan dit wel, maar dan moet u de functie power-management in het menu aanpassen. Optimaal werkt de plaat echter op een 2 fase-aansluiting.

Barista 29-11-2015

Mooi strakke inductieplaat. Eenvoudig te bedienen en veilig in gebruik door het kinderslot en de extra signalen als er iets op de inductieplaat blijft liggen.

Martin Heemskerk 04-11-2015

Een prima apparaat dat doet wat het moet doen. Het enige minpuntje is dat het aansluitsnoer langer had gemogen. Onze inductieplaat van 10,5 jaar oud had een aansluitsnoer met een lengte van ca. 1,55m. Tegenwoordig is dat ca. 1,10m.

M vd S 25-06-2015

Deze Siemens kookplaat gebruiken we een paar dagen en hebben hier zeer goede ervaringen mee. De plaat is mooi verwerkt in het keukenblad en biedt voldoende ruimte aan de (grote) pannen wanneer je een uitgebreid recept kookt.
Het gebruiksgemak is zoals verwacht prima in orde, zo ook de bediening van de plaat. Een ander positief punt is dat het water heel snel kookt wat erg prettig is wanneer je snel een gerecht op tafel wilt zetten. Er zitten nog diverse mogelijkheden wbt wekker en kooktijd, wat we de komende tijd zullen gaan uitproberen.

Anoniem 12-07-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na altijd op gas te hebben gekookt is het inductie koken een echte verrijking veel eerder moeten doen

sjefke 07-07-2019

fijne kookplaat

mooi van design.
goeie prijs kwaliteit verhouding. alleen instellingen aanpassen is even oefenen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

paul 1951 21-06-2019

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na 10 jaar een Siemens keramische kookplaat gebruikt te hebben overgestapt op inductie. Overstap en gebruik heel makkelijk en gebruiksvriendelijk

Anoniem 18-01-2019

Perfecte indutiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Altijd prima producten van siemens. Ook deze kookplaat geen enkele twijfel. . . gewoon weer siemens. Even aan het gebruik wennen. Hetzelfde knopje voor verschillende zones. Als het tegelijk kookt, word je er druk mee. Maar dat is even wennen. Een prima product.

Berkelgerrit 23-10-2018

Inductie even wennen

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Voor ons de eerste keer dat we op inductie koken. Is vooral wennen na dat we jaren op gas gekookt hebben. De bediening is eenvoudig. De verhitting gaat snel. We worstelen nog wel om bijvoorbeeld het biefstukje mooi bruin te krijgen. Super handig dat kinderslot, met drie kleinkinderen in de buurt.

Bas 16-10-2018

Eenvoudig en makkelijk

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ben super blij met mijn kookplaat. Hij is lekker makkelijk in gebruik want het heeft een simpele eenvoudige bedieningspaneel. Prijs- kwaliteitsverhouding is echt goed.

Pluspunten

• Eenvoud
  • Makkelijk

Luuk B 22-07-2018

Prachtige inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Sinds 1 week in huis: alles geprobeerd qua koken en dit toestel staat gelijk aan het koken met gas, alleen dan veel sneller. Dat is even wennen, de snelheid. Goede Siemens pannen er bij gekocht voor de juiste warmte overdracht en voor het beste kookresultaat. Geen op- of aanmerkingen zeker voor de prijs niet wij ervoor hebben betaald: goed shoppen op internet!

Ben Plate 06-06-2018

Mooie compacte kookplaat met facetrand

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

We hebben vorige maand een nieuwe keuken laten plaatsen met alle apparatuur van Siemens omdat onze vorige aangeschafte keuken ook alle Siemens apparatuur had en wij daar zeer tevreden over waren.

Bozarts 30-04-2018

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ik heb deze inductieplaat nu enkele weken in gebruik en hij bevalt me werkelijk uitstekend. Ben overgestapt van gas en de vele voordelen die genoemd worden herken ik zelf ook helemaal. Schoonmaken is een klusje van niks geworden.

Hobbyrob 26-04-2018

Mooi vormgegeven plaat.

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ik vind de bediening erg onhandig. Je moet steeds van plaat wisselen om een andere stand te gebruiken en de temperatuurinstelling is heel traag. Vette vingers hinderen het gebruiksgemak van het display omdat alles dicht op elkaar zit..

Peter208 28-11-2017

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Kookplaat werkt erg prettig. Echt vergelijkbaar met gas. Min puntje is dat bij het instellen van de kookzone het piepen wel een ietsje zachter had gemogen of dat deze in te stellen was geweest. Maar de Kookplaat is wel een aanrader voor iedereen.

Selma 06-09-2017

Snel koken met deze kookplaat!

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Deze kookplaat bevalt ons uitstekend. We kunnen er snel(ler) eten mee bereiden. Het design is erg mooi en het schoonmaken gaat heel gemakkelijk.

LED 19-08-2015

Mooi design en werkt goed. Onze vorige (ATAG) had het na 15 jaar begeven. Dit keer een Siemens. De 'boost-functie' werkt erg fijn. Voor de rest ook zoals een inductie hoort te werken. Ik denk goede prijs-kwaliteit. Enige minpuntje is het hard piepje dat je hoort bij het aan- en uitzetten van de kookplaat. Dit kan helaas niet uit of zacht worden gezet.

inductiekookplaat 31-07-2015
  • Product maand in bezit

eerste maal dat ik met inductieplaat kook, geweldig effect, het lijkt wel alsof je op gas kookt, zodra je de plaat zachter zet gaat dit supersnel, ook de veiligheid is super zodra je de pan weghaalt gaat de plaat uit

PascalvD1980 10-06-2015

Mooi strak vormgegeven inductiekookplaat met veel mogelijkheden. De boostfunctie is een mooi voordeel.