Siemens EH651BE17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH651BE17E op Kieskeurig.nl.

rvrv 04-09-2017

prima

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Prima plaat, alleen is de bediening niet handig. De kookzones hebben geen 'eigen' temperatuurinstelling, dit verloopt via een algemene knop in het midden. Ik vind het heel onhandig dat je steeds moet wisselen van kookzone als je temperatuur wilt aanpassen.

vogel 01-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Vooral het gebruiksgemak vind ik prima, zowel de bediening als het onderhoud. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik dit apparaat nog niet zolang heb.

PeterE 20-01-2016

Ik heb een vraagje kan deze kookplaat ook op een standaard 220V stopcontact aangesloten worden?

Officiële reactie van Siemens 27-01-2016

In principe kan dit wel, maar dan moet u de functie power-management in het menu aanpassen. Optimaal werkt de plaat echter op een 2 fase-aansluiting.

Barista 29-11-2015

Mooi strakke inductieplaat. Eenvoudig te bedienen en veilig in gebruik door het kinderslot en de extra signalen als er iets op de inductieplaat blijft liggen.

Martin Heemskerk 04-11-2015

Een prima apparaat dat doet wat het moet doen. Het enige minpuntje is dat het aansluitsnoer langer had gemogen. Onze inductieplaat van 10,5 jaar oud had een aansluitsnoer met een lengte van ca. 1,55m. Tegenwoordig is dat ca. 1,10m.

M vd S 25-06-2015

Deze Siemens kookplaat gebruiken we een paar dagen en hebben hier zeer goede ervaringen mee. De plaat is mooi verwerkt in het keukenblad en biedt voldoende ruimte aan de (grote) pannen wanneer je een uitgebreid recept kookt.
Het gebruiksgemak is zoals verwacht prima in orde, zo ook de bediening van de plaat. Een ander positief punt is dat het water heel snel kookt wat erg prettig is wanneer je snel een gerecht op tafel wilt zetten. Er zitten nog diverse mogelijkheden wbt wekker en kooktijd, wat we de komende tijd zullen gaan uitproberen.

Anne 16-05-2020

matig tevreden

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

De kookplaat werkt op zich goed. Onhandig is het dat er geen automatische zone-herkenning is. Nu moet je eerst aangeven welke kookzone je hoger of lager wilt zetten. Erg onhandig. Als je de plaat schoonmaakt geeft hij een irritante harde pieptoon. Tijdens het koken wordt het paneel vet/vuil en dan zijn de tekens van het bedienignspaneel niet goed meer zichtbaar. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Andre 28-04-2020

Blij mee

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Prima kooktoestel. Hadden we eerder moeten doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van gas naar inductie 24-04-2020

Geweldig.

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Super blij met mijn 1e inductiekookplaat. Altijd op gas gekookt maar zou nu niet anders meer willen. Totaal geen spijt van deze overstap. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Loesje 02-04-2020

fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Fijne kookplaat en makkelijk te bedienen. Jammer is alleen dat niet meerdere pitten tegelijk op booster kunnen maar dit heeft vast een reden, verder zeer tevreden met deze kookplaat!

Kees 13-03-2020

subliem

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Een waanzinnigfijne kookplaat waarbij vooral de turbo knop adembenemende resultaten oplevert. Nooit geweten dat inductiekoken zo heerlijk is.. Hadden dit veel eerder moeten doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

inductie kookplaat iQ 100 19-01-2020

Prima, het is even wennen na gas.

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Ik zou de piep graag zachter willen hebben maar ik kom er niet achter dit te veranderen.
De ingebouwde kookwekker is ideaal
Mijn stevige inductie pannen trillen soms wat irritant is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeff 09-01-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Fijn in gebruik werkt erg goed en brand niet aan de plaat vast. Wel erg gevoelig je kan er niets opleggen of hij gaat piepen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

koen 17-12-2019

mooi eenvoudig

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

mooi eenvoudige inductie kookplaat. werk prima had eerst gas dit werk vele malen sneller. makkelijk schoon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis 15-12-2019

Perfect

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Lekker snel warm en makkelijk schoon te houden. Ideaal en vervangt zeker het gastoestel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

josef 30-11-2019

mooie plaat

Mooie inductieplaat.
werkt goed en snel
Even wennen dat wel.
Alleen als er iets op de bediening komt dan piept hij al snel.
Zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-07-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na altijd op gas te hebben gekookt is het inductie koken een echte verrijking veel eerder moeten doen

sjefke 07-07-2019

fijne kookplaat

mooi van design.
goeie prijs kwaliteit verhouding. alleen instellingen aanpassen is even oefenen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

paul 1951 21-06-2019

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Na 10 jaar een Siemens keramische kookplaat gebruikt te hebben overgestapt op inductie. Overstap en gebruik heel makkelijk en gebruiksvriendelijk

Anoniem 18-01-2019

Perfecte indutiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Altijd prima producten van siemens. Ook deze kookplaat geen enkele twijfel. . . gewoon weer siemens. Even aan het gebruik wennen. Hetzelfde knopje voor verschillende zones. Als het tegelijk kookt, word je er druk mee. Maar dat is even wennen. Een prima product.

Berkelgerrit 23-10-2018

Inductie even wennen

Geschreven voor: Siemens EH651BE17E

Voor ons de eerste keer dat we op inductie koken. Is vooral wennen na dat we jaren op gas gekookt hebben. De bediening is eenvoudig. De verhitting gaat snel. We worstelen nog wel om bijvoorbeeld het biefstukje mooi bruin te krijgen. Super handig dat kinderslot, met drie kleinkinderen in de buurt.