Siemens EH651BE17E

inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Bosch Serie | 6 PIF645FB1E

vogel 01-12-2015 Product kwartaal in bezit

Vooral het gebruiksgemak vind ik prima, zowel de bediening als het onderhoud. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen omdat ik dit apparaat nog niet zolang heb.

Barista 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi strakke inductieplaat. Eenvoudig te bedienen en veilig in gebruik door het kinderslot en de extra signalen als er iets op de inductieplaat blijft liggen.

Martin Heemskerk 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima apparaat dat doet wat het moet doen. Het enige minpuntje is dat het aansluitsnoer langer had gemogen. Onze inductieplaat van 10,5 jaar oud had een aansluitsnoer met een lengte van ca. 1,55m. Tegenwoordig is dat ca. 1,10m.

LED 19-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi design en werkt goed. Onze vorige (ATAG) had het na 15 jaar begeven. Dit keer een Siemens. De 'boost-functie' werkt erg fijn. Voor de rest ook zoals een inductie hoort te werken. Ik denk goede prijs-kwaliteit. Enige minpuntje is het hard piepje dat je hoort bij het aan- en uitzetten van de kookplaat. Dit kan helaas niet uit of zacht worden gezet.

inductiekookplaat 31-07-2015 Product maand in bezit

eerste maal dat ik met inductieplaat kook, geweldig effect, het lijkt wel alsof je op gas kookt, zodra je de plaat zachter zet gaat dit supersnel, ook de veiligheid is super zodra je de pan weghaalt gaat de plaat uit

M vd S 25-06-2015 Product paar dagen in bezit

Deze Siemens kookplaat gebruiken we een paar dagen en hebben hier zeer goede ervaringen mee. De plaat is mooi verwerkt in het keukenblad en biedt voldoende ruimte aan de (grote) pannen wanneer je een uitgebreid recept kookt.
Het gebruiksgemak is zoals verwacht prima in orde, zo ook de bediening van de plaat. Een ander positief punt is dat het water heel snel kookt wat erg prettig is wanneer je snel een gerecht op tafel wilt zetten. Er zitten nog diverse mogelijkheden wbt wekker en kooktijd, wat we de komende tijd zullen gaan uitproberen.

PascalvD1980 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi strak vormgegeven inductiekookplaat met veel mogelijkheden. De boostfunctie is een mooi voordeel.

mrooie100 30-04-2015 Product paar dagen in bezit

De kookplaat ziet er strak uit.
Boostfunctie werkt erg snel. Deze is alleen te gebruiken als je de "pit" erboven of eronder niet gebruikt.
De timerfunctie per pit gebruik ik dagelijks, erg handig
Je vingers moeten wel redelijk schoon zijn en je moet je vinger echt even laten rusten op een knopje eer deze registreert dat je vinger erop licht.
Het geluid kan niet volledig uit worden geschakeld, bij het in en uitschakelen maakt deze altijd een geluidje.
Ik had het wel mooi gevonden als je de volume van het geluid had kunnen regelen.

jopodepojo 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

Hij doet het prima, net zoals onze vorige plaat, ook Siemens.
Een minpunt: het piepsignaal is erg hard en kan niet zachter worden gezet.

strien 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Hebben reeds 13 jaar een siemens inductiekookplaat. Helaas werkte een groep niet meer. Daarom nagenoeg hetzelfde type aangeschaft