Siemens EH645FE17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH645FE17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cem 26-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Echt een super mooi en slank design
En erg gemakkelijk en onderhoudsvrij in gebruik echt een aanrader voor elke huishouden

Ina 20-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Zeer goede en mooie inductiekookplaat. Wij hebben deze nu enige weken in gebruik en hij werkt perfect.

Henk 07-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Ik ben ontzettend tevreden over deze kookplaat. Mijn vrouw en dochter maken hier de lekkerste gerechten op! Daarnaast is de kookplaat ontzettend gebruiksvriendelijk: makkelijk schoon te houden en daarnaast ook niet lastig in de bediening van de knoppen.

klant 07-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Ik ben zeer tevreden, het apparaat voldoet aan mijn verwachtingen en wensen. Dit is de tweede kookplaat van Siemens, de vorige heb ik meer dan 15 jaar met plezier gebruikt.

M v d Hoek 30-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Mooie vormgeving, handig en prettig in gebruik.
Zou toch graag iets hoogte verschil in de plaat zien
om weglopen vloeistof op te vangen.

ellen 20-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

makkelijk in gebruik, alles werkt soepel. het is even wennen van de overgang van knoppen naar touchscreen. Maar touchscreen werkt erg goed.

Martijn 09-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Rand rondom de mooie kookplaat is zo ontzettend krasgevoelig. Met een nagel maak je al een dikke kras hierin. Dit valt ontzettend tegen. Verder bevalt het apparaat goed, maar wordt deze steeds lelijker

Maarten 07-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Mooi apparaat. makkelijk in gebruik. De boostfunctie zorgt ervoor dat het water net zo snel kookt als in de waterkoker.

HEIN 24-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Degelijke en functionele kookplaat.

Vele mogelijkheden, zoals het van te voren programmeren om bijvoorbeeld vlees te braden.

vanWhirlpoolnaarSiemens 22-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Een mooie inductie kookplaat. Voor de serie kookplaten met een metalen rand zou een overkookbeveiliging nog mooier zijn geweest.

Gui 22-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

We are very satisfied with this electric stove. Looks great, easy to use and to maintain. So far so good.

Inductiekookplaat EH645FE17E 14-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Degelijk product, goede afwerking, door tip toets gemakkelijke bediening. Inbouw in bestaande opening in blad door rvs rand simpel uit te voeren.

Ildiko Dumont 02-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

De inductieplaat komt overeen met het geen ik er van had verwacht. Een unieke ervaring na 15 jaar op keramisch te hebben gekookt

draak57 11-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Een erg mooie en handige kookplaat, die snel opwarmt en daardoor goed warm is en het vlees snel bruin gebakken is.
En de kookplaat koelt snel af wanneer deze terug gezet- of uitgezet wordt. Hierdoor heb je minder snel last van het overkoken.

tontrienen 06-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Wij hadden al een inductie kookplaat welke wij in 2002 hebben aangeschaft. Nu gekozen voor de Siemens EH645FE17E.
Heel functioneel toestel met ruime mogelijkheden.
Hopen ook met deze kookplaat weer jaren vooruit te kunnen.

Jeroen-001 30-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

De touch screen bediening werkt perfekt. De slider voor hoog / laag zetten van vermogen kookplaat is ideaal.

Paul&Daisy 27-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Schitterende kookplaat met mooie RVS afwerking, past heel goed bij de door ons aangeschafte keuken.
Mooi om te zien en handig in gebruik, gemakkelijk schoon te maken en koken gaat heel snel.

Ted van der Lee 18-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Wij hebben de kookplaat nog maar een paar dagen gebruikt.
De pannenset (gratis) nog niet ontvangen.
Wij kookten eerst op gas en nu inductie. Van buren gehoord dat het super kookt.
Als we voldoende pannen hebben kunnen we goed aan de slag.

J.C.Halkes 09-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

In keuken van recent gekocht appartement was een keramische kookplaat gemonteerd. Niet slecht, maar platen werden te langzaam warm en bedieninhgspaneel was slecht leesbaar. Gezien prima ervaringen met inductie koken in vorig appartement(een boscch product)wilde ik weer een inductieplaat en via Brugman keukens en badkamers bestelde ik de inductie plaat EH645FE17E, die 5 juni geïnstalleerd werd en meteen opviel door bedieningsgemak. Voor mij was metalen opsluitband rondom plaat niet nodig, maar wellicht is plaat zo beter beschermd tegen beschadigingen. Ik ben maar eenvoudige kpok, maar stap voor stap zal ik alle praktische gebruuiksmogelijkheden te weten komen.

AHO74 07-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Prima kookplaat. Zeer eenvoudig en snel te bedienen door met je vinger over het bedieningpaneel te gaan. En na het koken eenvoudig schoon te maken.

Henniek1948 03-06-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Op een prettige manier uitgebreid (TOV de vorige) met aantrekkelijke extra functies. Timer en boost op alle zones, kindervergrendeling (met kleinkinderen over de vloer) zijn prettige verbeteringen. Goede verdeling van de omvang van de kookzones.

Bert657 29-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Zeer geschikt voor jong en oud! Het is even goed kijken en luisteren naar de installateur, en je kan aan de slag.

Ine49 27-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Altijd op keramische kookplaat gekookt, nu op inductie en wat gaat dat lekker snel.
Ben er alleen nog niet achter hoe ik de kookwekker meteen op bijv. 20 min. moet zetten, ik swipe telkens van begin naar eind en dat gaat maximaal met 10 min. daarna weer opnieuw naar begin tot ik het aantal min. heb dat ik wil.

Maria F. 26-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Zojuist geïnstalleerd door een leverancier-vakman geeft het aanzien, de uitstraling en de kwaliteit van de kookplaat al genoeg aanleiding om plezier te hebben van de aankoop. Siemens, logisch toch?

Siemens Master Induction 23-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH645FE17E

Was nog in het bezit van een oude inductie kookplaat die nog pendelde van zone naar zone. Dit is een Super Inductie Kookplaat ten opzichte van mijn oude.
Alle zones doen het perfect bij het koken en helemaal geen last meer van dat getik van het pendelen van de zones. Kan ook elke zone afzonderlijk bedienen wat een verrijking voor me is. Tevens is deze Inductie Kookplaat een genot en gemak in het gebruik. Wat tevens zeer handig is zijn de Boosterfuncties waardoor ik sneller mijn producten kan opwarmen - ideaal qua kwaliteit en prijs - Helemaal Top. Klant is 200% tevreden over het geleverde product.