Bosch Serie 4 PKF645B17E - Reviews

Energiesoort
elektrisch
Uitvoering
keramisch
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 PKF645B17E op Kieskeurig.nl.

bosch24 03-12-2017

nieuwe gekregen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

3x kookzone defect mrt 2017 zone B defect okt 2017zone A defect nov 2017 zone B defect zone was nog niet eens gerepareerd. nov.nieuwe kookplaat gevraagd via dealer, week later gekregen.

Serginio 24-07-2020

Super goed product

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

Supergoed super goed schoon te maken en
Wordt lekker snel warm ben echt blij mee
Ik raad jullie echt aan om deze kookplaat te kopen
Echt de moeite waard [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elle HVS 15-05-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

In een andere review lees ik dat deze Bosch kookplaat niet geschikt zou zijn voor 3 fasen. Nou bij ons wel omdat de meterkast al een keukengroep voor 3 fasen heeft. Verder een mooi strak design. De tiptoetsen werken perfect (even wat langer de vinger erop houden). Ook hierover in een andere review klachten gelezen dat je herhaaldelijk moet tiptoetsen voordat ie reageert. Niet te snel toetsen dus:) Voor ons de perfecte kookplaat waar we heel blij mee zijn. En super snel heet!

Pluspunten

• Super snel heet
  • Fijne tiptoetsen bediening
  • Strak design
  • Geschikt voor 3 fasen

Minpunten

• Geen enkele

JBreukink 17-02-2020

JBreukink

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

Prettige, rechttoe rechtaan kookplaat met 4 kookzones van verschillende diameter en opwarmsnelheid; doet precies wat die moet doen. Aantipsensors gevoelig voor natte vingers; reageren dan niet. Geeft weliswaar veilig gevoel maar in de haast soms lastig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mooiproductofniet 22-11-2015

Werkt Prima.

één min puntje niet gevonden bij de specificaties. Aansluitbaar op 1 fase en 2 fase.
NIET geschikt voor 3 fasen.( hetgeen de voorkeur had)
aansluitkabel voorzien van L1 / L2 ,tweemaal NUL en aarde.

jst71 06-02-2015

we hadden een keramische kookplaat met knoppen met 3 standen. Nu met veel meer standen. Geen vuil meer onder de knoppen en geen roestvorming. Strak geheel en mooi vormgegeven.

Anoniem 06-08-2014

prima kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

een goede kookplaat. Erg fijn is de plaat die in grote verstelbaar is. Het gebruik van mijn gietijzeren wok gaat ook op deze kookplaat prima. Welke ik op half laat voor verwarmen.