Bosch Serie 4 PKF645B17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 PKF645B17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

l********@c******** 04-01-2022

Goede kookplaat met een minpunt

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

Kookplaat werkt goed, enkele maanden in bezit. Voor mij een heel groot minpunt is de metalen rand rondom de kookplaat, al heel snel na ingebruikname veel krassen, mijnsinziens te zacht materiaal.
Met vorige kookplaat met metalen rand geen problemen mee gehad.
Ik irriteer mij hier erg aan.

Pluspunten

• Prijs
  • Functies’s

Minpunten

• Metalen rand beschadigd erg tijdens gebruik

Elle HVS 15-05-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

In een andere review lees ik dat deze Bosch kookplaat niet geschikt zou zijn voor 3 fasen. Nou bij ons wel omdat de meterkast al een keukengroep voor 3 fasen heeft. Verder een mooi strak design. De tiptoetsen werken perfect (even wat langer de vinger erop houden). Ook hierover in een andere review klachten gelezen dat je herhaaldelijk moet tiptoetsen voordat ie reageert. Niet te snel toetsen dus:) Voor ons de perfecte kookplaat waar we heel blij mee zijn. En super snel heet!

Pluspunten

• Super snel heet
  • Fijne tiptoetsen bediening
  • Strak design
  • Geschikt voor 3 fasen

Minpunten

• Geen enkele

Mooiproductofniet 22-11-2015

Werkt Prima.

één min puntje niet gevonden bij de specificaties. Aansluitbaar op 1 fase en 2 fase.
NIET geschikt voor 3 fasen.( hetgeen de voorkeur had)
aansluitkabel voorzien van L1 / L2 ,tweemaal NUL en aarde.

jst71 06-02-2015
Geschreven voor: Bosch Serie 4 PKF645B17E

we hadden een keramische kookplaat met knoppen met 3 standen. Nu met veel meer standen. Geen vuil meer onder de knoppen en geen roestvorming. Strak geheel en mooi vormgegeven.