ETNA KI2160ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI2160ZT op Kieskeurig.nl.

Julia 12-04-2021

Simpel en functioneel

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Een duidelijke kookplaat met simpele knoppen. Alles wat ik nodig had zit er op. Dat zijn niet veel eisen, maar voor mij waren dat de boost/power knop en de timerfunctie.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • powerfunctie
  • timerfunctie

Officiele reactie van Atag 13-04-2021

Beste Julia,

Bedankt voor deze mooie review met reviewscore. Een 10, daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn dat de KI2160ZT aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Theo 08-03-2021

Dat is lekker koken .

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Veel inductie koopplaten bekeken , maar dit vonden wij de mooiste . Mooie strakke plaat , met een makkelijke bediening . De linkerkant is perfect om de ovale vis bakpan te gebruiken , zo maak je van 2 kookzones een hele grote . de geluidjes die je hoort zijn niet noemenswaardig . Na gebruik van gas en ceramisch is dit tot nu toe onze mooiste aankoop . Wij zijn er blij mee .

Pluspunten

• tip toetsen mooi weggewerkt
  • simpele bediening
  • makkelijk schoon te houden
  • overkoken is er niet meer bij
  • aan de kook brengen gaat super snel

Minpunten

Officiele reactie van Atag 09-03-2021

Beste Theo,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen jullie zo blij zijn met het design en het gebruiksgemak van de kookplaat.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

rinze 24-12-2020

prima kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

mooie strakke vormgeving, gemakkelijk te bedienen met tiptoetsen in de glasplaat, staat mooi op ons aanrechtblad. prima functies, voor als lekker wilt koken

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Rinze,

Vriendelijk bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je nog voor kookplezier met deze inductie.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Jaap Busman 17-11-2020

wat een verbetering

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

na jarenlang op gas te hebben gekookt nu overgegaan ivm nieuwe keuken op inductie koken. Vele verhalen van anderen verder wat een genot om te gebruiken de eenvoud en mogelijkheden maken het koken met deze inductieplaat tot een feestje. Het koken gaat nu veel sneller

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 19-11-2020

Beste Jaap,

Bedankt voor het plaatsen van deze enthousiaste review. Fijn te lezen dat de overstap van gas naar inductie zo goed is bevallen. Wensen je nog heel veel kookplezier met deze inductiekookplaat.
Groet Ursula van Webcareteam ETNA