De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 90 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KI2160ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m***********@f********* 26-03-2024

Degelijke keuze

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Bij het aanschaffen van onze nieuwe keuken hebben wij voor de ETNA apparatuur gekozen.
Het apparaat is degelijk en werkt goed.
We hebben al diverse machines afwas gedraaid .
De bediening is eenvoudig en daardoor overzichtelijk.
De handleiding is duidelijk.

Pluspunten

• Robuust
  • Eenvoudige bediening

webcare-7 27-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jullie, bij de aanschaf van een nieuwe keuken, voor apparatuur van ETNA hebben gekozen. Nog veel leuker is het natuurlijk dat de toestellen zo goed bevallen! 😀

Bedankt voor jullie mooie beoordeling, we wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken!

s****@f**************** 18-03-2024
Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Wij hebben onze nieuwe inductie kookplaat nu een tijdje in gebruik. Wat een fijne kookplaat! De platen worden snel warm, de booster is perfect vooral om water snel warm te maken. Ik gebruik voor gewoon koken eigenlijk altijd maximaal stand 5, anders gaat het al best hard. Makkelijk schoon te houden en simpele bediening.
webcare-7 18-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het gebruik van de kookplaat. Fijn ook dat hij makkelijk in onderhoud is!

p**********@h****** 31-12-2023

Goed product tegen redelijke prijs!

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Goed product voor redelijke prijs. Gemakkelijk in gebruik, eenvoudig in onderhoud.

webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, eenvoudige onderhoud en de goede prijs.

Melissa 28-12-2023

Kookplaat met goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, geen hele dure kookplaat maar wel hoge kwaliteit, zo ziet de kookplaat er ook uit. Het is een goede elektrische kookplaat met veel kracht - mede door de 'boost' functie kan je sneller je maaltijden klaarmaken. Daarnaast prettig dat er een beveiliging op zit dat wanneer je je pan van de kookplaat af haalt, de 'pit' uiteindelijk automatisch uitgaat. Verder is de kookplaat makkelijk en intuïtief te bedienen en makkelijk schoon te houden.

Pluspunten

• Veel kracht, mede door boost functie
  • Prijs/kwaliteit verhouding goed
  • Beveiliging bij omhoog tillen pan, automatisch uit

webcare-7 28-12-2023

Beste Melissa,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Goed om te lezen dat de boostfunctie goed werkt. Het is inderdaad fijn dat er een beveiliging op zit mocht er geen pan op staan.

s*******@h********* 15-12-2023

ETNA kwaliteit en prijs in juiste verhouding

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

elektrisch koken i.p.v. met gas is me enorm meegevallen met de inductiekookplaat van Etna.
De kookplaat is makkelijk te bedienen, het is even wennen maar dat gaat sneller als verwacht.
kwaliteit en prijs zijn hier goed op elkaar afgestemd.
met andere woorden een topproduct voor een aantrekkelijke prijs

Pluspunten

• lekker snel maaltijden bereiden
  • minder energie nodig

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat de overstap van gas naar inductie jou zo gemakkelijk is afgegaan met behulp van jouw inductiekookplaat!

Het gaat lekker snel en ook het bedienen gaat jou goed af.

We wensen je heel veel kookplezier en willen je bedanken voor deze leuke beoordeling!

c***********@g******** 15-12-2023

Bij met mijn kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Makkelijk te bedienen. Alles is snel warm en de booster is fantastisch bij het roerbakken. Super makkelijk dat er een timer inzit geen kookwekker meer nodig. En de plaat is snel afgekoeld zodat je hem weer snel kunt schoonmaken na gebruik. Ik ben er blij mee!!

Pluspunten

• Snel met de booster
  • Timer

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat het koken op jouw nieuwe kookplaat je al zo gemakkelijk afgaat!
Het warmt snel op en koelt snel af na gebruik, ook gaat het bedienen al soepel.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Anna 28-10-2023

Een aanrader voor wie op de prijs moet letten.

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Gezien mijn budget was de prijs allereerst doorslaggevend. Hoewel mijn inmiddels 20jarige keukenapparatuur allemaal van Atag is, heb ik dit keer voor Etna gekozen. Ik ben er erg tevreden over. Aan de kook brengen gaat razendsnel. De bediening is eenvoudig. Uit ervaring weet ik dat de service van Atag erg goed is.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • snelle werking

Minpunten

• geen
  • geen

Beste Anna,

Wat fijn om te lezen dat je opnieuw voor een van onze merken hebt gekozen en er wederom tevreden over bent!
We wensen jou heel veel kookplezier toe en willen je bedanken voor deze mooie beoordeling!

a**g@g**l.com 14-09-2023

slechte service

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

na plaatsing van dit nieuwe apparaat blijkt deze defect te zijn monteur moest twee keer komen om het te verhelpen.
op zijn minst had er een nieuwe plaat in gemoeten nu heb binnen een week al een gerepareerde kookplaat.

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat er meteen een probleem was met jouw nieuwe toestel en onze excuses voor de vertraagde reactie.

Je geeft aan dat de monteur al geweest is.
We hopen natuurlijk dat je inmiddels veel plezier hebt met deze kookplaat.

h**t@h**l.com 06-09-2023
Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Al 50 jaar gebruiken wij produkten van Etna en altijd tot volle tevredenheid, daarom nu ook weer gekozen voor een etna inductie kookplaat. Mooi apparaat, werkt perfekt.

Pluspunten

• strak uiterlijk
  • bedieningsgemak

Minpunten

• nog niet ontdekt

webcare-7 29-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat een eer dat u al zo lang gebruikt maakt van onze producten! Het doet ons goed dat u altijd zo tevreden bent en wensen u heel veel kookplezier!

f**********@k********* 08-08-2023

Super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Prima kookplaat en gemakkelijk te bedienen.
jullie hebben er een tevreden klant bij.

Pluspunten

• goed te bedienen
  • prima vermpgens

Officiele reactie van Atag 10-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe kookplaat!
Het vermogen is goed en ook de bediening werkt fijn.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.
We wensen je heel veel lekkere gerechten toe!

j*******@z******* 22-04-2023

Verwacht veel van deze kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Kookplaat ziet er eenvoudig mooi uit , bediening is gemakkelijk. Na installatie direct pan water opgezet, was in no time heet.

Officiele reactie van Atag 24-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak van de inductiekookplaat.

t************@g******** 10-03-2023
Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Mooi en strak design zonder overbodige dingen prijs kwaliteit prima en eenvoudige en logische bediening.

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Een mooie score voor deze mooie kookplaat, bedankt!
Wat fijn dat het gebruiksgemak en mooie design jou zo goed bevallen.

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Wij vinden het fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie, strakke design en de eenvoudige bediening.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

b*****************@o******** 03-03-2023

H-indicators gaan spontaan branden

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Er zit een fabrieksfout in dit product: de H-indicatie gaat spontaan branden bij platen die niet gebruikt worden. Mijn kookplaat is daarom al een keer omgeruild, maar de tweede heeft het ook. Volgens ATAG/ETNA is daar niets aan te doen, en men kan ook niet zeggen of er ooit een oplossing voor komt en of je die dan gratis krijgt.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • hoog vermogen
  • mooie strakke plaat

Minpunten

• H-indicator is niet betrouwbaar
  • de koeling maakt veel geluid

koopman4 10-02-2024

Is dit individueel of nog steeds aanwezig bij dit type kookplaten. Ik bedoel dat de H indicator op de andere kook zones verschijnen terwijl deze niet aanstaan.
We hebben namelijk ook dit type kookplaat besteld en hopen dat e.a. nu opgelost is.

Met vriendelijke groet Gerard

Officiele reactie van Atag 08-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Graag kijken wij nog eens op we jou een oplossing kunnen bieden. Zou je jouw contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Cora 28-02-2023

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Ik ben heel tevreden over de inductie kookplaat. Functioneert uitstekend, alles kookt snel. Veel sneller als op gas.
Alleen had ik moeten kiezen voor een kookplaat met een flexibele kookzone, zodat je er ook een braadslede en grote pannen op kan plaatsen. Dus dit is een tip als je er nog een moet kopen!!

Pluspunten

• Praktisch
  • Alles kookt heel snel

Minpunten

• Geen flexibele kookzone

Officiele reactie van Atag 01-03-2023

Beste Cora,

Leuk dat jij de moeite nam om deze leuke review te schrijven. Het doet ons goed te lezen dat jij zo tevreden bent met deze mooie kookplaat. Het mooie design, gebruiksgemak en de duurzaamheid bevallen jou goed.

Wij hopen natuurlijk dat jij heel lang plezier kan hebben van de kookplaat. Maar tegen de tijd dat deze toch echt aan vervanging toe is dan kan jij ook aan de slag met koppelbare zones!

n************@h********** 24-02-2023
  • Product gekregen

Prima kookplaat, waarschijnlijk een verkeerde batch...

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Deze kookplaat zat in het nieuwbouwappartement waar ik in ben komen wonen. De algehele manier waarop de kookplaat werkt is prima, hij is makkelijk te bedienen en de timerfunctie is heel fijn. Echter, op stand 7 en lager geeft het apparaat maar intermittent stroom. Dus hij geen stroom, dan even niet, stroom en dan even niet etc etc. Hierdoor zie je het water koken en dan even stoppen, en zo voort. Binnenkort komt er een monteur om naar te kijken gelukkig maar het is met koken wel erg vervelend.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Timerfunctie

Minpunten

• Onder stand 7 geeft ie maar hitte met tussenpozen
  • Maakt erg veel geluid

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met de handige bediening en het mooie design.
Veel inductiekookplaten hebben de eigenschap dat de kookplaat niet constant verwarmt. Dit is de normale werking van het toestel en geen storing in je kookplaat.
Wij zouden dit graag verder met jou bespreken, zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens doorzetten naar webcare@atagbenelux.com

j*******@o********** 21-02-2023

makkelijk koken!

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

De inductie kookplaat van Etna maakt mijn keuken compleet!

Zuinig mooi makkelijk in gebruik en onderhoud en als je vragen hebt staan vriendelijke en deskundige mensen klaar om je te helpen!

Pluspunten

• makkelijk in koken
  • makkelijk in onderhoud

Minpunten

• klein bedienings paneel
  • kleine en onduidelijk cijfers en letters

Officiele reactie van Atag 22-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat de inductiekookplaat jouw keuken compleet maakt! Erg fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en je ook zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

k***********@g******** 18-02-2023

Werkt snel en gemakkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Mooi afgewerkt product. Paste precies op de plek waar mijn oude keramische kookplaat zat. Een pan water is veel sneller aan de kook met de boost functie. Het was wel even wennen aan de ventilator die draait als de plaat aan staat, maar de afzuigkap doet dat ook, dus niet hinderlijk. Wel moest ik de helft van mijn pannen vervangen, omdat die met inductie niet te gebruiken zijn (niet magnetisch).

Pluspunten

• Bediening eenvoudig
  • Zeer snel warm met boost functie
  • Timer is erg handig

Minpunten

• Ventilator maakt geluid

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en bedieningsgemak van de inductiekookplaat.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

reparozenberg 17-02-2023

Prima aankoop

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Deze Inductie kookplaat voldoet vrijwel aan al onze verwachtingen.Makkelijk in het gebruik.Ook is het geluid tijdens gebruik laag te noemen.Prima produkt voor deze prijs.Een ding is jammer.Het plus en Min teken zitten rechts en helaas niet in het midden tussen de kooktoetsen

Pluspunten

• Kookgemak
  • Prijs-Kwaliteit

Minpunten

• Plus en Minteken niet tussen de vier kookzones

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het kookgemak van de inductiekookplaat.

h****************@m****** 18-01-2023

Top apparaat

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Erg tevreden met deze inductie kookplaat.
Duidelijke beschrijving hoe alles werkt .

Pluspunten

• Snel warm
  • Simpele bediening

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review, een 10! Wow! Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met de inductie kookplaat en dat de daarbij behorende beschrijving ook duidelijk is.

Jack Spieard 12-01-2023

Koning onder de kookplaten

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Het werkt zoals verteld door de verkoper. We hadden niet verwacht dat alles zo snel ging met het koken. Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van deze inductie kookplaat.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kan geen probleem opnoemen

Officiele reactie van Atag 13-01-2023

Beste Jack,

Wat leuk om te lezen dat de inductiekookplaat je goed bevalt en dat deze makkelijk is in het gebruik.
Ook de mogelijkheden en het design bevallen jou goed. Bedankt voor het schrijven van deze review.

We wensen je nog vele jaren kookplezier toe!

h*******@h****** 12-01-2023

Bevalt goed en makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Wij hebben gekozen voor deze inductiekookplaat vanwege de vormgeving. Wij vonden het praktisch dat het bedieningspaneel in het midden zit en niet aan de rechterkant van de plaat. Zo heb je meer ruimte voor de pannen. De prijs/kwaliteitsverhouding was voor ons ook een reden om hiervoor te gaan.

Pluspunten

• werkt snel
  • timer is ook zeer handig
Officiele reactie van Atag 13-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat jullie bij de aanschaf van de nieuwe inductiekookplaat gekozen hebben voor ETNA! De bediening en functies bevallen goed.

We wensen jullie vele jaren kookplezier toe!

h**********@z******* 08-12-2022

Hollandse kwaliteit ETNA

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Zeer tevreden over deze kookplaat niet alleen vanwege het gebruiksgemak maar vooral de oer-hollandse kwaliteit. En m.n. de prijs-kwaliteit is dik in orde !!!!!!!!!!

• Kwaliteit

Officiele reactie van Atag 09-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een prachtige score! We willen je hartelijk bedanken voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat het design en de kwaliteit van deze inductiekookplaat je zo goed bevallen.

We wensen je heel veel kookplezier toe.

d*********@u********* 28-11-2022
Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

het product , de inductie kookplaat werkt uitstekend, gemakkelijk in de bediening en makkelijk schoon te maken, alleen je hoort een zacht zoemgeluid tijdens het koken .
Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt! Het zachte zoemende geluid hoort bij de werking van de kookplaat. Door op de onderstaande link te klikken zie je hier nog wat meer informatie over:

We willen je bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen je veel kookplezier!

Marian-Rose 24-11-2022

Goeie keuze

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Joehoe, ben zo blij met mijn Etnaplaat, eenvoudig te bedienen & schoonmaken is een eitje.
Mijn zoon heeft 2 jaar geleden een Etnaplaat gekocht en hij was er enthousiast over.
Dus de keuze was voor mij niet zo moeilijk 😁

Officiele reactie van Atag 25-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Joehoe, wij worden blij van jouw enthousiaste review!
Super leuk natuurlijk dat jouw zoon koos voor ETNA, extra leuk dat hij jou ook heeft weten te overtuigen om over te stappen.
Fijn om te lezen dat het jou zo goed bevalt!

Wij wensen jou en natuurlijk ook jouw zoon heel veel kookplezier!

z****@n********** 11-11-2022

goede kookplaat voor weinig

Geschreven voor: ETNA KI2160ZT

Mooie en simpele kookplaat voor weinig geld
werkt goed voor uren kook plezier

Officiele reactie van Atag 14-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de kookplaat.