Siemens EH875MP17E

Bosch Serie | 6 Elektrogroßgeräte

Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones
Bosch Serie | 6 Elektrogroßgeräte

Beoordeling op basis van 106 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

B van Schoondrager 13-09-2016 Product paar weken in bezit

erg makelijke kookplaat

mooi ontwerp goede bediening.
veel plaats voor de pannen van elke diameter.
makkelijk schoon te maken koken zonder knoeien gaat nou eenmaal niet.
groot vermogen door middel van boost stand en het vermogen is nauwkeurig te regelen.
veilig er is geen open vuur aanwezig.

Pluspunten

• veilig
  • gemak
  • ziet er goed uit

Minpunten

• kras gevoeligheid

Tester 30-09-2015 Product jaar of meer in bezit

Robuuste inductieplaat met een zeer praktische metalen lijst eromheen die het plaat beschermt tegen beschadigingen. Reageert zeer snel en is makkelijk te bedienen. De vrije kookzone is zeer toepasselijk voor alle vormen pannen. Enige nadeel is dat de kookplaat toch best warm wordt en relatief best lang warm blijft nadat er iets op gekookt is. Voor de rest een topproduct.

gezin met kinderen 11-08-2015 Product paar weken in bezit

De flexzone is ideaal voor een braadslede.
Het gebruiksgemak is groot.
Het is ideaal dat alle vijf kookzones een boostermogelijkheid hebben en timer hebben.
Wij kunnen de kookplaat iedereen aanbevelen.

Siemens aankoper 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Mooi apparaat- staat heel gaaf in de keuken. Vraagt wel veel stroom (extra groep). Vormgeving erg mooi, handig met verschillende zones.

jantsje 12-01-2017 Product paar weken in bezit

ruime kookplaat

Voor het eerst koken op inductie, wat een super ervaring op deze siemens kookplaat.
Zeer ruim en ook de is het super handig dat je een flexibel gedeelte hebt om op te koken

Fam. Rongen 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Prettige bediening, ruim kookgedeelte, flexibel in te delen

Prettige bediening aan voorzijde, waardoor volle breedte benut kan worden voor het koken. Ook grote pannen passen prima naast elkaar. De flexizone geeft mogelijkheden om diverse maten pannen (ook langwerpige) op te zetten. Op alle zones is afzonderlijk een kooktijd in te stellen. Buiten de goede functionaliteit is de vormgeving mooi en strak.

Pluspunten

• optimale ruimte
  • Instelbare kooktijd per zone
  • flexibele zone, apart in te stellen of gekoppeld
  • mooie vormgeving

Ad 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk en mooi

De Siemens inductiekookplaat heb ik nu 3 weken in gebruik. Het was niet moeilijk om thuis te raken met dit apparaat. De bediening is heel gebruiksvriendelijk en intuïtief en heeft daarnaast ook handige features, zoals uitschakeling na een ingestelde tijd en de mogelijkheid om de bediening 'aanraakongevoelig' te maken, wat handig is om bijv. even iets weg te halen wanneer er iets overkookt, vóórdat het kan inbranden. Mede daardoor is de kookplaat dus ook heel gemakkelijk schoon te maken.
Ik heb er ook een reinigingsset van Siemens bij gekocht, zodat ik hiermee de kookplaat in optimale conditie kan houden en er zo nog vele jaren van mag genieten.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • intuïtieve bediening
  • eyecatcher voor de keuken

tinka 02-01-2017 Product paar maanden in bezit

betrouwbaar en makkelijk schoonmaken

Met mijn nieuwe inductieplaat van siemens is koken voor mij veel gemakkelijker geworden. Bij sudderkoken kan ik nu gerust even een boodschap doen. Met de timerknop wordt er precies zo lang gesudderd als ik ingesteld heb.
Ook het makkelijke schoonmaken was voor mij doorslaggevend om van gas over te schakelen op inductiekoken.

Pluspunten

• TIMERFUNCTIE
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• mijn gietijzeren wok past niet

Teuns 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Genoeg ruimte voor grote pannen, heel handig in gebruik

De vormgeving van de kookplaat is heel mooi. Het gebruik van de zones is duidelijk en makkelijk. Je kunt er alle soorten pannen op gebruiken vanwege de vrije zone. Door het ruime formaat is er ook genoeg ruimte voor meerdere grote pannen tegelijk.

Pluspunten

• vrije zone
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie vormgeving
  • meerdere grote pannen tegelijk

sacha 25-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer duidelijk bedienbaar, zeer mooie afwerking

Allereerst vonden wij de vormgeving erg mooi, ook leek ons het flex-gedeelte heel makkelijk in gebruik. Door reviews van andere werd het ons nog meer aantrekkelijker, hij was snel warm, zeer makkelijk in gebruik. En inderdaad het blijkt allemaal waar te zijn.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • zeer mooie vormgeving
  • wordt snel heet

ten Klooster 19-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch flexibel

Fantastisch toestel, per zone kan het vermogen erg goed beheerd worden.
De flexibele zone is helemaal ideaal voor rechthoekige braadpannen, doordat de ronde zone er iets vanaf staat heb je ook geen irritaties met andere pannen.
Schoonmaken is ook zo gepiept!!!!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • uitstraling
  • flexibiliteit
  • schoonmaken

Minpunten

• stof wel snel te zien

MSB 19-12-2016 Product paar maanden in bezit

multifunctioneel, strak apparaat

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik graag de flexibele kookzone wilde maar toch een kookplaat met een beperkte breedte wilde. Mijn verwachtingen zijn met dit apparaat ruimschoots ingelost. De bediening met de touchslider is heel handig, het eten is zo klaar, de plaat reageert goed op mijn pannen (ook bestaande!), topproduct. En een mooie vlakke afwerking, niet te vergeten.

Sabine 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Siemens EH875MP17E

Ik ben zeer tevreden over de inductiekookplaat. Je hebt voldoende plaats voor alle pannen. Erg blij met de 5 pitten. Ik twijfelde over de wokplaats in het midden maar dit is prima bedacht en werkt prettig. Ook de bridge functie en de power boost functie werkt super. Veel voordelen van de kookplaat en het ziet er beeldig uit.

Pluspunten

• 5 pitten
  • Powerboost
  • Bridge functie
  • Oogt mooi

Sande 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Inductie Kookplaat

Door de verdeling van de warmtebronnen, zeer gebruiksvriendelijk in gebruik. Mooi design en handig te bedienen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Bas 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie veelzijdige kookplaat, eenvoudige bediening

Mooie inductiekookplaat met 5 handig te bedienen kookzones. De flexzone is zeer handig voor grotere pannen of als warmhoudzone. Ook zeer eenvoudig schoon te maken. Kortom, toppie. Ben zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige schoon te maken
  • handige flexzone

Minpunten

• duurder dan gaskookplaat

Ad 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal kookapparaat

Mijn vrouw en ik zijn verrast door de handige gebruiksmogelijkheden. Supereenvoudig in bediening.
De boostfunctie is even wennen maar is echt handig.

Het meest spreek ons aan de variabele rechter zijde van het apparaat. Wat voor pan met welke vorm dan ook, het wordt altijd warm zolang het maar geschikt is voor inductie.

Ook handig op de rechter zijde is de extra te leveren grilplaat. Handig voor een sateetje maken als borrel hapje.

Ron en Laura 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote fijne inductie kookplaat

Heerlijk handig en makkelijke kookplaat. Met name de inductiezone flexie is ideaal. Maar ook super om een braadslede er op te plaatsen. zou hem zo iedereen aanraden.

Pluspunten

• snel warm
  • met kinderen ideaal gelijk koud
  • deelbare flexe zone

Davince 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijke en mooie kookplaat

De inductie kookplaat is zeer eenvoudig in gebruik. De boost functie is bij een groot gezin erg prettig, aangezien binnen 3 minuten het kookpunt is bereikt van het te bereiden product.

A.Bolluyt 15-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Ik vind dit een geweldig apparaat. Doet wat hij moet doen. Fraaie uitsltraling. De het touchpanel werkt ook prima. Boosterfunctie is geweldig!
Keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Coolblue ga zo door!

Pluspunten

• Doet waarvoor hij gemaakt is
  • Boosterfunctie
  • Fraai design

Erik 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima kookplaat

overgestapt van gas naar inductie: eenvoudige bediening, zeer snel te begrijpen, koken gaat makkelijk: ik dacht eerst dat het heel erg wennen zou zijn, maar binnen een dag heb je het door.
Heel makkelijk schoon te houden.