Siemens EH875MP17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 107 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH875MP17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Edwin Heger 26-07-2018

super apparaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

fantastische indeling qua pitten. mooi design. makkelijk schoon te houden. absoluut geen spijt van aankoop!

Pluspunten

• mooi
  • indeling
  • onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• geen

jantsje 12-01-2017

ruime kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Voor het eerst koken op inductie, wat een super ervaring op deze siemens kookplaat.
Zeer ruim en ook de is het super handig dat je een flexibel gedeelte hebt om op te koken

Fam. Rongen 11-01-2017

Prettige bediening, ruim kookgedeelte, flexibel in te delen

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Prettige bediening aan voorzijde, waardoor volle breedte benut kan worden voor het koken. Ook grote pannen passen prima naast elkaar. De flexizone geeft mogelijkheden om diverse maten pannen (ook langwerpige) op te zetten. Op alle zones is afzonderlijk een kooktijd in te stellen. Buiten de goede functionaliteit is de vormgeving mooi en strak.

Pluspunten

• optimale ruimte
  • Instelbare kooktijd per zone
  • flexibele zone, apart in te stellen of gekoppeld
  • mooie vormgeving

Ad 05-01-2017

Gebruiksvriendelijk en mooi

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

De Siemens inductiekookplaat heb ik nu 3 weken in gebruik. Het was niet moeilijk om thuis te raken met dit apparaat. De bediening is heel gebruiksvriendelijk en intuïtief en heeft daarnaast ook handige features, zoals uitschakeling na een ingestelde tijd en de mogelijkheid om de bediening 'aanraakongevoelig' te maken, wat handig is om bijv. even iets weg te halen wanneer er iets overkookt, vóórdat het kan inbranden. Mede daardoor is de kookplaat dus ook heel gemakkelijk schoon te maken.
Ik heb er ook een reinigingsset van Siemens bij gekocht, zodat ik hiermee de kookplaat in optimale conditie kan houden en er zo nog vele jaren van mag genieten.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • intuïtieve bediening
  • eyecatcher voor de keuken

Minpunten

• geen

tinka 02-01-2017

betrouwbaar en makkelijk schoonmaken

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Met mijn nieuwe inductieplaat van siemens is koken voor mij veel gemakkelijker geworden. Bij sudderkoken kan ik nu gerust even een boodschap doen. Met de timerknop wordt er precies zo lang gesudderd als ik ingesteld heb.
Ook het makkelijke schoonmaken was voor mij doorslaggevend om van gas over te schakelen op inductiekoken.

Pluspunten

• TIMERFUNCTIE
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• mijn gietijzeren wok past niet

Teuns 27-12-2016

Genoeg ruimte voor grote pannen, heel handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

De vormgeving van de kookplaat is heel mooi. Het gebruik van de zones is duidelijk en makkelijk. Je kunt er alle soorten pannen op gebruiken vanwege de vrije zone. Door het ruime formaat is er ook genoeg ruimte voor meerdere grote pannen tegelijk.

Pluspunten

• vrije zone
  • gebruiksvriendelijk
  • mooie vormgeving
  • meerdere grote pannen tegelijk

sacha 25-12-2016

Zeer duidelijk bedienbaar, zeer mooie afwerking

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Allereerst vonden wij de vormgeving erg mooi, ook leek ons het flex-gedeelte heel makkelijk in gebruik. Door reviews van andere werd het ons nog meer aantrekkelijker, hij was snel warm, zeer makkelijk in gebruik. En inderdaad het blijkt allemaal waar te zijn.

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • zeer mooie vormgeving
  • wordt snel heet

ten Klooster 19-12-2016

Fantastisch flexibel

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Fantastisch toestel, per zone kan het vermogen erg goed beheerd worden.
De flexibele zone is helemaal ideaal voor rechthoekige braadpannen, doordat de ronde zone er iets vanaf staat heb je ook geen irritaties met andere pannen.
Schoonmaken is ook zo gepiept!!!!

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • uitstraling
  • flexibiliteit
  • schoonmaken

Minpunten

• stof wel snel te zien

MSB 19-12-2016

multifunctioneel, strak apparaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik graag de flexibele kookzone wilde maar toch een kookplaat met een beperkte breedte wilde. Mijn verwachtingen zijn met dit apparaat ruimschoots ingelost. De bediening met de touchslider is heel handig, het eten is zo klaar, de plaat reageert goed op mijn pannen (ook bestaande!), topproduct. En een mooie vlakke afwerking, niet te vergeten.

Sabine 11-12-2016

Siemens EH875MP17E

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Ik ben zeer tevreden over de inductiekookplaat. Je hebt voldoende plaats voor alle pannen. Erg blij met de 5 pitten. Ik twijfelde over de wokplaats in het midden maar dit is prima bedacht en werkt prettig. Ook de bridge functie en de power boost functie werkt super. Veel voordelen van de kookplaat en het ziet er beeldig uit.

Pluspunten

• 5 pitten
  • Powerboost
  • Bridge functie
  • Oogt mooi

Sande 04-12-2016

Inductie Kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Door de verdeling van de warmtebronnen, zeer gebruiksvriendelijk in gebruik. Mooi design en handig te bedienen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Bas 02-12-2016

Mooie veelzijdige kookplaat, eenvoudige bediening

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Mooie inductiekookplaat met 5 handig te bedienen kookzones. De flexzone is zeer handig voor grotere pannen of als warmhoudzone. Ook zeer eenvoudig schoon te maken. Kortom, toppie. Ben zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige schoon te maken
  • handige flexzone

Minpunten

• duurder dan gaskookplaat

Ad 23-11-2016

Ideaal kookapparaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Mijn vrouw en ik zijn verrast door de handige gebruiksmogelijkheden. Supereenvoudig in bediening.
De boostfunctie is even wennen maar is echt handig.

Het meest spreek ons aan de variabele rechter zijde van het apparaat. Wat voor pan met welke vorm dan ook, het wordt altijd warm zolang het maar geschikt is voor inductie.

Ook handig op de rechter zijde is de extra te leveren grilplaat. Handig voor een sateetje maken als borrel hapje.

Ron en Laura 22-11-2016

Grote fijne inductie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Heerlijk handig en makkelijke kookplaat. Met name de inductiezone flexie is ideaal. Maar ook super om een braadslede er op te plaatsen. zou hem zo iedereen aanraden.

Pluspunten

• snel warm
  • met kinderen ideaal gelijk koud
  • deelbare flexe zone

Davince 22-11-2016

Gebruiksvriendelijke en mooie kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

De inductie kookplaat is zeer eenvoudig in gebruik. De boost functie is bij een groot gezin erg prettig, aangezien binnen 3 minuten het kookpunt is bereikt van het te bereiden product.

A.Bolluyt 15-11-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Ik vind dit een geweldig apparaat. Doet wat hij moet doen. Fraaie uitsltraling. De het touchpanel werkt ook prima. Boosterfunctie is geweldig!
Keurig afgeleverd op de afgesproken datum en tijd. Coolblue ga zo door!

Pluspunten

• Doet waarvoor hij gemaakt is
  • Boosterfunctie
  • Fraai design

Erik 08-11-2016

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

overgestapt van gas naar inductie: eenvoudige bediening, zeer snel te begrijpen, koken gaat makkelijk: ik dacht eerst dat het heel erg wennen zou zijn, maar binnen een dag heb je het door.
Heel makkelijk schoon te houden.

B van Schoondrager 13-09-2016

erg makelijke kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

mooi ontwerp goede bediening.
veel plaats voor de pannen van elke diameter.
makkelijk schoon te maken koken zonder knoeien gaat nou eenmaal niet.
groot vermogen door middel van boost stand en het vermogen is nauwkeurig te regelen.
veilig er is geen open vuur aanwezig.

Pluspunten

• veilig
  • gemak
  • ziet er goed uit

Minpunten

• kras gevoeligheid

Yasa 02-09-2016

mooi kookplaat

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Hele mooie kookplaat met snelle bediening en goede indeling. Je kunt er goed mee koken. Flexibele kookzone is echt perfect.

Pluspunten

• lekker groot
  • snelle kook

Mark 02-08-2016

Fijn apparaat!

Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Na flink wat uitzoek- en vergelijkingswerk, uitgekomn op deze inductie plaat van Siemens.
Dagelijks nog erg tevreden met het gebruik.
Duidelijk en makkelijk te bedienen. Lekker veel power!

Marcel 20-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Het gebruik van de inductiekookplaat gaat gemakkelijk, er is goed nagedacht over de functies. Qua design erg fraai. De plaat is mooi plat en geeft een chique uitstraling.

Kris 02-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Super simpele bediening, zeer content mee. Strak vormgegeven en door de flexzone zeer flexibel in te delen qua mogelijkheden. Hiervoor een Miele keramische kookplaat, met de nieuwe siemens inductieplaat kookt het water veel sneller, is een stuk energiezuiniger dan de keramische plaat en bedient zeer nauwkeurig en niet veel "later" dan bij keramisch koken. Veel eerder moeten doen!

Nathalie de Vries 25-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Nu net deze kookplaat een week in bezit. Erg tevreden over. Af en toe nog even wennen i.v.m. het switchen tussen de zones. Hoger en lager zetten gaat gemakkelijk door het swypen.

Friedel 05-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Zeer mooie kookplaat, werkt uitstekend. Powerboost is supersnel. Ik was draaiknoppen gewend, dus het touchpanel is wel even wennen. Het koken gaat prima, reageert ook net zo snel als gas.

Fam Vos 01-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH875MP17E

Voor onze nieuwe keuken gekozen voor compleet pakket Siemens apparaten, waaronder deze inductieplaat. Pas geleden is de keuken geplaatst en hebben we de plaat in gebruik. Verademing om mee te werken, werkt supersnel en bediening reageert snel. Wel moest ik even goed doorhebben hoe de handeling werken omdat deze plaat maar 1 slider heeft welke voor alle inductiespoelen inzetbaar is.

Super tevreden over!