Exquisit EKI901-2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Exquisit EKI901-2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a******@k********* 04-03-2024

Aardige inductieplaat voor leuke prijs.

Geschreven voor: Exquisit EKI901-2

Enigszins sceptisch omdat ik het merk niet kende maar omdat het apparaat als één van de weinigen precies in de nis van onze oude gasplaat paste toch maar aangeschaft. Het apparaat is niet duur, eenvoudig te instaleren (wel eerst twee groepen aanleggen in de meterkast), heeft een duidelijke Nederlandstalige gebruiksaanwijzing en is eenvoudig te bedienen. Vijf kookgroepen die voldoende warmte leveren en soms wat "ruimteschipachtige" geluiden produceren en omdat het onze eerste inductieplaat is weet ik nog niet of ik opties van de veel duurdere platen mis. Hij doet wat hij moet doen en zelfs met een "boost modus" is de pan met water voor de aardappels binnen no time aan het koken. Duurzaam? Geen idee ik heb hem net een aantal weken dus de tijd zal het leren.

Pluspunten

• prijs
  • eenvoudig te bedienen
  • makkelijk te instaleren

Minpunten

• vreemde geluiden?