ETNA KIF670ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670ZT op Kieskeurig.nl.

9,1

koos schuler 25-09-2020

mooie en goed afgewerkte inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

eindelijk overgestapt van gas naar inductie deze kookplaat van 70cm breed werkt prima en ik was zeer verbaasd over de snelheid van deze kookplaat en makkelijk schoon te houden wat ook belangrijk is ik ben zeer tevreden.

R.schultz 15-09-2020

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Omdat wij van het gas af wouden hebben wij deze etna inductiekookplaat gekocht. We hebben voor etna gekozen, omdat wij onze andere apparatuur in de keuken ook van etna hebben en ons dat goed bevalt. De inductiekookplaat ziet er goed, is makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden/maken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Nog niks van gemerkt

Officiele reactie van Atag 18-09-2020

Beste heer/mevrouw Schultz,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat de KIF670ZT zo goed bevalt en wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcare team ETNA.

Stiekema 13-08-2020

Super makkelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Super makkelijke bediening en kookgenot. Het hoog en laag zetten van de zones, het even in de wacht zetten omdat er iemand aanbelt, het kinderslot een kind kan de was doen.

Pluspunten

• bediening
  • overzicht

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste heer/mevrouw Stiekema,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat deze kookplaat voor zoveel kookgenot zorgt. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Claudia
Webcare team ETNA.

Boudewijn 06-08-2020

Prachtige inductiekookplaat die in klassieke nismaat past

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Gekocht omdat oude gas kookplaat aan vervanging toe was. We waren gebonden aan de nis maat in onze 17-jaar oude keuken. Liefst een brede inductieplaat. Deze ETNA inductieplaat is 70 cm breed en past in de vroeger gebruikelijke nis maat. Genoeg ruimte voor alle pannen. Zelfs een flexzone en mooi, rustig, design. De oude keuken heeft nu een nieuwe, moderne, uitstraling gekregen. Nog wel even wennen aan deze nieuwe manier van koken. Maar na de eerste ervaringen is het zeker een blijvertje. We kunnen het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Rustig design
  • Veel ruimte voor diverse pannen
  • Flexzone

Minpunten

• nog tekort in ons bezit om minpunten aan te geven.

Officiele reactie van Atag 07-08-2020

Beste Boudewijn,

Wat een mooie review en waardering. Bedankt, hier zijn wij erg blij mee. Leuk om te lezen dat de keuken en upgrade heeft gekregen door de KIF670ZT en deze aan al je wensen voldoet.
Heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke

Ina 22-07-2020

KIF670ZT INDUCTIEKOOKPLAAT ETNA

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Dit is mijn eerste inductie kookplaat altijd gas gehad en bevalt uitstekend mijn eigen kook en braadpannen kunnen hier op
Mooi ruim van opzet kooktijd is veel korter
Makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• Werkt op 2 phase. Gebruik nu 1 P werkt. Prima
  • Grote ruime pan dragers

Officiele reactie van Atag 23-07-2020

Beste Ina,

Bedankt voor deze mooie review. Het is fijn te lezen dat deze inductieplaat van ETNA (KIF670ZT) aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Groet, Alice

Dam 20-05-2020

Mooi ontwerp met nette prijs

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Omdat onze Bosch inductiekookplaat het na 18 jaar opgaf, zochten wij snel een nieuwe. De levering was snel: binnen 24 uur hadden we hem binnen en zelf geïnstalleerd. Voor ons was het design het belangrijkste: hoe minder teksten, logo’s en strepen en cirkels erop staan hoe beter. Veel merken vielen daardoor meteen af. Bij de Etna KIF670ZT is over de vormgeving nagedacht: op de kookplaat staat alleen het hoogst noodzakelijke. Mooi! Natuurlijk is het ook belangrijk dat hij het goed doet: en tot nu is dat het geval :) Dus wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kookzone: directe bediening
  • Goede bevestiging elektrakabel
  • 5 jaar garantie na registratie

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Geachte heer/mevrouw Dam,

Wat fijn om te lezen dat de KIF670ZT aan jullie eisen voldoet. Hopelijk heb je er net zolang plezier van als jullie vorige kookplaat! Veel kookplezier.

Groet Heidi

Ellen Essenburg 14-04-2020

Etna KIF 670 ZT inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Geweldige ruimte op deze inductiekookplaat en dat terwijl hij in de gewone nis maat valt. Geen gehannes met de handvaten of stelen van de pannen. Super eenvoudig om te bedienen.

Officiele reactie van Atag 16-04-2020

Beste Ellen,

Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen hoe je ons hebt ervaren. Veel kookplezier!

Groet Heidi,