De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 213 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@h********** 22-02-2024

Het is even wennen.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

We hebben dit product gekozen om zijn breedte 70 cm en passend in bestaande nis maat.
Na 50 jaar koken op gas was het wennen met de kookplaat en de nieuwe pannen en welke standen we moeten gebruiken.
Wij vinden dat de gebruikte plaat te lang te warm blijft.
Het zou mooi zijn wanneer er cirkels ter grootte van de pan op zouden staan is makkelijker om de pan op de juiste plaats te zetten.

Pluspunten

• Afmeting
  • Mooi apparaat eenvoudig netjes afgewerkt.

Minpunten

• Plaat blijft te lang te warm.
  • Cirkels van de inductie spoel ontbreken.
  • Kabel en stekker ontbreken.

webcare-7 23-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze beoordeling.

Inductie heeft als eigenschap dat het een veilige manier is van koken, de plaat kan immers uit zichzelf niet verwarmen maar heeft de pan hiervoor nodig. De glasplaat die hiertussen zit zal daarmee ook warm worden en even blijven, ondanks dat de zone niet meer verwarmd.

Als het heel lang warm blijft is het goed om te bekijken of de kookplaat voldoende be- en ontluchting heeft, dit zorgt voor een snellere afkoeling. Hoe dit moet zijn kun je vinden in het voorschrift dat meegeleverd is bij de kookplaat of via onze website.

Bij de meeste inductiekookplaten wordt geen stekker meegeleverd. Dit is voor de veiligheid. Het installeren dient door een erkend elektricien te gebeuren.

We zullen je feedback over de ronde zones meenemen in de verdere productontwikkeling en wensen jullie veel kookplezier!

z**********@h********** 20-02-2024

Mooie inductie plaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Ik ben er erg blij mee ziet er mooi uit heb nog niet alles uitgevonden maar werkt naar behoren en niet heel ingewikkeld
Kan alleen moeilijk zien waar de pan moet staan

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen duidelijk vak voor pan
  • Hij begint op hoog

webcare-7 20-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn dat je zo blij bent met het design en gebruiksvriendelijkheid van de kookplaat. Jouw feedback betreft de pan aanduiding zullen wij meenemen in de verder productontwikkeling. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel kookplezier toe!

Femke

b********@z************ 18-02-2024

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Prima inductie kookplaat, lekker breed. Eén maar is dat de bediening gewenning nodig heeft. Bij onze eerdere etna inductieplaat werkte de bediening erg goed bij deze moet je nogal eens extra drukken of wrijven.

Pluspunten

• Grotere plaat (70cm) zelfde inbouwmaat
  • Boost functie werk prima

Minpunten

• Bediening (wennen)

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat.

Nee 14-02-2024

Het is nog wennen.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

We hebben dit product gekocht na verschillende modellen te hebben bekeken . In de praktijk kom je er achter wat de kwaliteit/ gebruiksvriendelijkheid is. Wij moeten er aan wennen na 50 jaar op gas te hebben gekookt aan de temperatuur die vrijkomt bij welke stand van de info blokken om goed te kunnen koken. Het valt ons op dat na gebruik de letter H lang blijft branden na gebruik en dit is terecht omdat de plaat lang (te) warm blijft. We hadden het achteraf fijner gevonden dat er cirkels op de plaat stonden ter grootte van de kookplaat.
We proberen de techniek voor het gebruik te leren.

Pluspunten

• Mooi apparaat in de keuken

Minpunten

• Gebruikte plaat blijft (te) lang warm.

webcare-7 15-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jullie beoordeling.

Inductie is een veilige manier van koken, doordat de plaat niet kan verwarmen zonder dat er een pan op staat.
Ondanks dat het na het uitzetten geen warmte meer kan produceren zal er toch wat restwarmte in het glas achterblijven. De 'H' geeft dit inderdaad weer.

Mocht je twijfelen over hoe lang de plaat nog warm blijft na gebruik dan mag je natuurlijk contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch via telefoonnummer 088 88 21 821 (werkdagen 09:30-17:30u en zaterdag 09:30-13:30u) of door een mail te sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review.

We hopen natuurlijk dat jullie snel gewend zijn aan het koken op inductie en hiervan gaan genieten!

b**********@q********** 11-02-2024

Inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Een heel mooi en prettige inductie kookplaat. Simpel te installeren en simpel in het gebruik. We hadden dit veel eerder moeten aanschaffen.

webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Het doet ons goed dat de installatie en het gebruik geen moeite kosten.

f***********@g******** 26-01-2024

Prima prijs kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

We wilden al lang van het gas af (koken) een kennis gaf aan dat deze inductie plaat een prima prijs kwaliteit was.
En dat is het inderdaad een geweldige ervaring met inductie koken versus gas.
Veel sneller en wat een prettig bedieningspaneel het was natuurlijk even wennen maar ik zou het iedereen aanraden.

Pluspunten

• supersnel koken/bakken/wokken

webcare-7 29-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk dat jullie keuze is gevallen op ETNA bij de overgang van Gas naar Inductie. Fijn dat om te lezen dat jullie snel gewend waren en de bediening en het koken zelf op inductie.

v******@z******* 25-01-2024

zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

De keuze om over te gaan van gas naar elektra is door Etna voor ons eenvoudig gemaakt. Betaalbare inductie kookplaat zonder voor onnodige toeters en bellen, makkelijk te installeren met de keuze op 230 volt of 380 volt. Mooie indeling met een combi kookgedeelte en booster mogelijkheid. Na enkele weken gebruik zeer tevreden met deze Etna, waarbij we ook nog eens 3 jaar extra garantie kregen na registratie van ons product. Dat steunt ons vertrouwen in de kwaliteit van de producten van Etna.

Pluspunten

• bedienings gemak
  • keuze 230 of 380 volt
  • geen voor ons onnodige extra functies

webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review met dit fantastische cijfer! Leuk dat je voor de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA. Fijn ook dat de installatie makkelijk verliep.
We wensen je veel kookplezier!

Tiny 07-01-2024

Kookgemak

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

De inductiekookplaat bevalt prima. Wij hebben gekozen voor de mogelijkheid de plaat op 1 fase (met gewone stekker) aan te sluiten, wat prima werkt ( Met 2 fase wat ook kan, zal het koken waarschijnlijk nog sneller gaan) De plaat is gemakkelijk te bedienen dmv tiptoetsen.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken

webcare-7 09-01-2024

Beste Tiny,

Leuk om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de kookplaat. Bedankt voor de mooi beoordeling.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

j*******@g******** 02-01-2024

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Prettige breedte makkelijke bediening ,rustig aanzicht.
Product werkt zoals het hoort.
Ik denk dat de prijs wel oke is.

Pluspunten

• geen extra rand rondom

webcare-7 03-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de kookplaat. Het gebruiksgemak, mooie design en mooie prijs bevallen gelukkig goed.

Alie 27-12-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Heel tevreden. Het product werkt goed,handig en makkelijk in gebruik. Goede prijs/ kwaliteit. Blij met mijn aankoop en keuze voor Etna.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel schoon
  • Goede kookresultaten

webcare-7 28-12-2023

Beste Alie,

Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze kookplaat, dat is waar wij het voor doen.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

b*************@g******** 26-12-2023

Bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Prima inductie kookplaat. Komend van gas viel het gebruik hiervan honderd procent mee. Eenvoudig in gebruik en gaat veel sneller dan op gas. Puntje van kritiek, het is even wennen aan het gebruik van de tiptoetsen. Zijn niet echt gevoelig. Je moet ze op de juiste plaats aanraken om een andere instelling te verkrijgen. We hebben gekozen voor de zeventig cm. brede versie
en hebben nu ruim voldoende ruimte om ook grotere pannen te gebruiken. Verder niets dan lof over dit product

Pluspunten

• werkt snel
  • voldoende ruimte
  • handig in gebruik

Minpunten

• tiptoetoetsen

webcare-7 28-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat het gebruik ervan reuze mee viel, voor je het weet zijn de tiptoetsen ook makkelijker om te bedienen.

FRIDO 21-12-2023

Van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Na lang beraad overgegaan van een gaskookplaat naar inductie. Even gezocht naar een geschikt model en uitvoering en het is echt een aanrader! Wat een genot, snel warm, goed in te stellen en kookzones te koppelen, kortom ideaal. Het design is tijdloos en makkelijk schoon te maken. Wel voor de zekerheid antislip matjes aangeschaft om krassen op de inductieplaat te voorkomen. Pannen staan ook iets vaster op de plaat.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Gevoelig voor krassen

webcare-7 22-12-2023

Beste Frido,

Leuk om te lezen dat je na lang beraad hebt gekozen voor een kookplaat van ons mooie merk. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel kookplezier toe,

v********@h********** 21-12-2023
  • Product afgelopen week in bezit

Voldoet prima, een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Kort mijn overweging, van het gas af en koken op inductie.
Waarom de KIF670ZT, (Reviews bekeken), starten met 1 fase aansluiting 220v met stekker, ETNA gekozen om zijn flexibiliteit 1 en 2 fase mogelijk.
De prijs kwaliteit is voor mij dubbel en dwars goed gebleken, snel warm, twee platen op vol vermogen te gebruiken, ook op 1 fase 220v.
Bij gebruik de vier platen verdeelt de plaat zelf het vermogen, hoef je niet naar te kijken, met 16 AMP zekeringen werkt dit prima.
Wel een aanbeveling sluit de plaat op een aparte groep aan en niet samen met een ander apparaat welke mogelijk gelijktijdig aan gaat en een behoorlijk verbruik heeft, voorbeelden, een oven, een afwasmachine, een koffiemachine enz.
Verder, plaat is goed schoon te maken met een natte doek.

Verbeterpunt: op het toestel staat vermeld dat bij een 1 fase 220 Volt aansluiting een 4 kwadraat, drie aderige kabel gebruikt dient te worden, met een 3 aderige 2,5 kwadraat aansluitkabel mag ook 3650 W aangesloten worden op 1 fase 220V. Bij een 4 kwadraat kabel is het goed zoeken naar een goed passende steker. En zoals al aan gegeven niet perse noodzakelijk. Zou in de aansluit aanwijzingen mee genomen kunnen worden.

Pluspunten

• 1 en 2 fase mogelijk
  • Bij 1 fase genoeg vermogen om te koken
  • Flexibele kookgroepen
  • Snel water aan de kook
  • Plaat goed te reinigen

Minpunten

• Duidelijkheid aansluiting 1 fase 220v kabeldikte

webcare-7 22-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Leuk om te lezen dat het koken op inductie en de kookplaat zo goed bevalt.

Veel kook plezier gewenst.

w*********@g******** 17-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Mooi strak, verschillende mogelijkheden, zoals warm houden enz. Wij zijn er blij mee.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat jij zo tevreden bent met de verschillende mogelijkheden op deze kookplaat en het design.

y***********@g******** 12-12-2023

Topproduct

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Voldoet naar onze verwachtingen en was erg fijn dat we op allerlei manieren hebben kunnen aansluiten.

Beste heer / mevrouw,

Niets stemt ons zo tevreden als een blije klant. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.
Heel veel kookplezier gewenst!

6****@k********* 11-12-2023

Prijs/ opties is ok

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Besteld en vrij snel afgeleverd.
Goed verpakt dus kan tegen stootje tijdens transport.
Duidelijke gebruiksaanwijzing en aansluit instructie.
Voordeel, deze plaat past direct in standaard uitsparing terwijl plaat breder is dan standaard.

Pluspunten

• Garantie van 5 jaar
  • Combinatie maken voor langwerpige pan

Minpunten

• Geen overkook beveiliging

Beste heer / mevrouw,

Het doet ons goed te lezen dat de installatie goed verliep en perfect paste in de bestande uitsparing.
Wij wensen jou heel veel plezier met deze kookplaat!

w************@h********** 09-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Zeer fijne mooie kookplaat. Goede maat ook zodat je pannen gewoon naast en achter elkaar kunnen staan.
Enige min punt is dat je niet precies kan zien waar de "ring" is. Zodat je je pan niet precies op het midden ervan kan zetten

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met deze kookplaat. Fijn dat de pannen genoeg ruimte hebben om naast elkaar te kunnen staan.
We wensen je nog veel plezier met deze aankoop!

m************@g******** 04-12-2023
Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Een echte aanwinst in mijn keuken. Voor mijn nismaat zijn de kookplaten meestal 60cm breed, maar deze is 10cm breder dus plenty ruimte voor mijn pannen.

Het toestel reageerd erg goed zelfs met vieze vingers. Het maakt nauwelijks geluid en de temperatuur is goed te regelen. Ik heb wel een eitje aan laten branden maar dat ligt niet aan de kookplaat natuurlijk.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer. Goed om te lezen dat de pannen meer dan genoeg ruimte hebben en dat hij goed reageert op de tiptoetsen.

s************@h********** 04-12-2023
  • Product afgelopen week in bezit

De perfecte kookplaat voor een prima prijs.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Uitstekend product en heb deze inductiekookplaat gekozen vanwege goede reviews.
Werkt zoals omschreven.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Extra 3 jaar garantie na aanmelden bij ETNA. Dus nu in totaal 5 jaar garantie.

Pluspunten

• prima prijs kwaliteit verhouding
  • 5 jaar garantie na aanmelden
  • werkt zoals omschreven

Beste heer / mevrouw,

Een 10, Wow! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze kookplaat. Een pluspunt natuurlijk is de garantie plus!

Rinus 26-11-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

We hebben deze keuze genomen om een goed product uit Holland te kopen en omdat het ook een duurzaam product is.
Wij zijn er zeer tevreden over, wij raden onze vrienden en familie dit apparaat aan.

Pluspunten

• Werk snel en goed
  • Goed te reinigen

webcare-7 28-11-2023

Beste Rinus,

Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de werking en gemakkelijke reiniging van jouw nieuwe inductiekookplaat.

We wensen je heel veel kookplezier toe!

r*********@g******** 22-11-2023

Doet wat je er van mag verwachten

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Inductie kookplaat net geïnstalleerd dit ging vrij eenvoudig. Aangesloten op een 1 fase wcd en volgens beschrijving ingesteld op 3600 watt.
Zones werken goed en schakelen terug als er teveel vermogen gevraagd wordt. Kan op 4 zones redelijk snel water laten koken.
Even afwachten hoe het koken bevalt.
Ik heb pannen waar ik al eerder op gas mee gekookt heb en geschikt zijn voor inductie en deze werken goed.
webcare-7 23-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het gebruik van de kookplaat tot nu toe. Fijn ook dat installatie zo makkelijk verliep.

p********@h****** 16-11-2023

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Fijne inductie kookplaat makkelijk te bedienen en goede prijs kwaliteit verhouding kan het iedereen aanbevelen

Pluspunten

• Mooie vormgeving

Beste heer / mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn dat de kookplaat aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen jou vele jaren van kookplezier toe.

Jvan 15-11-2023

Aanrader kookplaat van ETNA

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

De inductie plaat is netjes afgewerkt en eenvoudig te monteren dank de duidelijke handleiding. Werken er nu 4 weken mee en zijn zeer tevreden.

Beste heer / mevrouw,

Leuk dat je zo tevreden bent over design, de duidelijke handleiding en de eenvoudige montage. Bedankt voor de mooie beoordeling.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Akcay 12-11-2023

Een grote plaat die makkelijk te gebruiken is

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Ik heb de Etna nu zo’n weekje in gebruik. Moet nog wel het een en ander uitzoeken en uitvinden. Tot op heden kan ik aangeven dat het heel makkelijk schoon te maken is met alleen water. Er ontstaan geen vlekken erna. Het warmt redelijk snel op. Er is ook een timer functie aanwezig of een pauze knop voor als je even weg moet vanwege een deurbel die bijvoorbeeld afgaat. Het enige waar ik nu nog tegen aanloop is dat het een geluidje maakt tijdens het aanzetten maar ook tijdens gebruik. Moet nog uitzoeken wat dit precies is, las namelijk in de handleiding dat er verschillende soorten geluiden kunnen ontstaan door verschillende redenen. Als ik dit kan oplossen of kan achterhalen ben ik natuurlijk enorm geholpen en dan zou ik het zeker een dikke 8 geven. Geen 10 omdat er altijd wel verbeterpunten zal ontstaan na de mate ik het heb gebruikt.

Pluspunten

• Groot
  • Kinderslot
  • Pauze knop en timer knop
  • Makkelijk schoon te maken
  • Warmte regelbaar met +\- knop

Minpunten

• Maakt geluid tijdens het gebruik ervan

Beste Akcay,

Excuses voor de verkeerde link. Natuurlijk gaat het om een kookplaat en niet om een vaatwasser.

Onderstaand de juiste link;

Onze excuses voor de verwarring.

Webcare ETNA

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

Beste Akcay,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over design en de verschillende functies. Het is juist dat de vaatwasser tijdens gebruik verschillende geluidjes maakt. In de onderstaande link vindt je hier meer informatie over.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

Mesut 30-10-2023
Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Tot nu toe hebben we alleen op gas gekookt en die was ook merk ETNA gasfornuis, maar deze inductieplaat is sneller met koken je kunt zelfs op pauze zetten bevroren producten laten smelten en natuurlijk kunje je eten op warm houd instellen deze funcies zijn echt echt heel goed en makkelijk om te gbruiken .deze inductieplaat krijgt van ons een dikken tien.

Deze inductieplaat raad ik aan iedereen aan die houd van koken.

Pluspunten

• Super snel.
  • warm houden functie.
  • Afsmelt functie.
  • Makkelijk schoonmaken.

webcare-7 01-11-2023

Beste Mesut,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over jouw kookplaat van ETNA!
We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel plezier toe van jouw apparatuur!