ETNA KIF670ZT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670ZT op Kieskeurig.nl.

Ina 22-07-2020

KIF670ZT INDUCTIEKOOKPLAAT ETNA

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Dit is mijn eerste inductie kookplaat altijd gas gehad en bevalt uitstekend mijn eigen kook en braadpannen kunnen hier op
Mooi ruim van opzet kooktijd is veel korter
Makkelijk schoon te houden

Pluspunten

• Werkt op 2 phase. Gebruik nu 1 P werkt. Prima
  • Grote ruime pan dragers

Officiele reactie van Atag 23-07-2020

Beste Ina,

Bedankt voor deze mooie review. Het is fijn te lezen dat deze inductieplaat van ETNA (KIF670ZT) aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veel kookplezier toe.

Groet, Alice

Dam 20-05-2020

Mooi ontwerp met nette prijs

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Omdat onze Bosch inductiekookplaat het na 18 jaar opgaf, zochten wij snel een nieuwe. De levering was snel: binnen 24 uur hadden we hem binnen en zelf geïnstalleerd. Voor ons was het design het belangrijkste: hoe minder teksten, logo’s en strepen en cirkels erop staan hoe beter. Veel merken vielen daardoor meteen af. Bij de Etna KIF670ZT is over de vormgeving nagedacht: op de kookplaat staat alleen het hoogst noodzakelijke. Mooi! Natuurlijk is het ook belangrijk dat hij het goed doet: en tot nu is dat het geval :) Dus wij zijn erg tevreden.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kookzone: directe bediening
  • Goede bevestiging elektrakabel
  • 5 jaar garantie na registratie

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Geachte heer/mevrouw Dam,

Wat fijn om te lezen dat de KIF670ZT aan jullie eisen voldoet. Hopelijk heb je er net zolang plezier van als jullie vorige kookplaat! Veel kookplezier.

Groet Heidi

Ellen Essenburg 14-04-2020

Etna KIF 670 ZT inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Geweldige ruimte op deze inductiekookplaat en dat terwijl hij in de gewone nis maat valt. Geen gehannes met de handvaten of stelen van de pannen. Super eenvoudig om te bedienen.

Officiele reactie van Atag 16-04-2020

Beste Ellen,

Bedankt voor je review. We vinden het fijn om te horen hoe je ons hebt ervaren. Veel kookplezier!

Groet Heidi,