ETNA KIF670ZT - Reviews

Best Reviewed dec 2020 ETNA KIF670ZT
Best Reviewed - december 2020
Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF670ZT op Kieskeurig.nl.

Fijne en mooie inductie kookplaat 23-01-2021

Hele fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Na lang zoeken en veel reviews gelezen te hebben, deze inductie kookplaat gekozen.
Fijn dat deze extra breed is en toch in een standaard gat past, wel fijn om meer ruimte voor je pannen te hebben.
Minimalistisch design met subtiele strepen voor de plaatsaanduidingen is ook heel mooi.
Na ruim 3 weken in gebruiken helemaal blij, de extras heb je snel onder de duim (of vinger 😊).
Eigenlijk een cijfer 10, maar toch een 9 gegeven omdat het fijner zou zijn als je tijdens het bedienen van de toetsen deze nauwelijks hoeft aan te raken. Zou wat vette vingerafdrukken schelen.

Pluspunten

• Features

Jo 20-01-2021

Mooie brede kookplaat en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Ik had al 20 jaar een inductie kookplaat dus ik wist waar ik naar moest zoeken en de Etna is een fijne en handige kookplaat en ook fijn is dat de breedte 70 cm is dan heb je meer ruimte voor de pannen en ketels en bevalt prima

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste Jo,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij zijn blij te lezen dat deze fraaie inductie kookplaat zo naar wens is. Allee feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel kookplezier!

Corry Toet 18-01-2021

Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Zeer tevreden,mooie grote inductie kookplaat,met aan de zijkanten ruimte over zodat je meer ruimte hebt voor je pannen,bedieningspaneel duidelijk,en als je de power in toetst gaat het nog sneller,zeer goede aankoop,raadt iedereen aan

Minpunten

• Mag toetsenbord verlichting bij
  • En andere pannen ,maar dat wisten we van te voren

Officiele reactie van Atag 19-01-2021

Beste Corry Toet,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de KIF670ZT en je deze aan iedereen aanbeveelt.
Wij wensen je veel kookplezier toe!

koos 16-01-2021

mooie 70cm brede inductie kookplaat.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

de kookplaat inmiddels een aantal maanden in bezit elke dag weer met plezier koken gaat lekker snel en de plaat is makkelijk te reinigen ook de timer werkt prima en de flexzone met de teppanyakiplaat is een leuke ervaring al met al is het een goede investering.

Pluspunten

• makkelijk reinigen
  • snel en schoon

Officiele reactie van Atag 18-01-2021

Beste Koos,
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de snelheid en prima werkende timer van deze inductiekookplaat en het gebruik van de Teppan Yaki plaat. Wij wensen u veel kookplezier!!
Chantal Webcareteam ETNA

Jos 30-12-2020

Schitterende Inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Mijn vorige inductie kookplaat was defect geraakt, ben ik mij gaan oriënteren en via internet kwam ik bij deze kookplaat uit.
Schitterende kookplaat, zeer strak uiterlijk en ondanks dat hij groter is dan de oude, past deze toch in de inbouwruimte.
We kunnen niet wachten om de heerlijkste gerechten op deze mooie nieuwe plaat klaar te maken.

Pluspunten

• Afmeting
  • Uiterlijk

Officiele reactie van Atag 31-12-2020

Beste Jos,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en uitgebreide review. Wij zijn natuurlijk erg blij dat je voor os merk ETNA hebt gekozen. En met deze "rapportcijfers" zijn we meer dan tevreden. :-)

Wensen je heel veel kookplezier toe.

Ronald 25-12-2020

Super aankoop

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Na een paar minuten gebruiken weet je het al, je hebt iets goeds gekocht.
Het zal nog moeten blijken na een langere tijd hoe hij zich houd, maar gezien hoe makkelijk de bediening is wordt het alleen maar leuker om te koken.
Dit hadden we veel eerder moeten doen, wat een gemak en goede controle over de temperatuur enz....

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • alleen maar dus

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Officiele reactie van Atag 28-12-2020

Beste Ronald,

Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent met deze aankoop. Wij willen je vriendelijk bedanken voor de mooie beoordeling en wensen je nog vele jaren kookplezier met de KIF670ZT van ETNA.

Bunderman 13-12-2020

Mooie strakke kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Gezocht naar een mooie strakke zwarte kookplaat die in een nis van 560mm paste.
De Etna viel gelijk op door zijn mooie design.
De plaat is 70cm, dus meer ruimte voor de pannen wat ideaal is. Montage is een fluitje van een cent.
Alle functies op de kookplaat werken perfect en zijn niet ingewikkeld.

Heel erg blij met deze mooie kookplaat. Is een echte blikvanger in onze keuken

Pluspunten

• Installatie
  • Bediening

Minpunten

• GEEN

Geachte heer/mevrouw Bunderman,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review.
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

marcel schreuders 13-12-2020

simpel en goed

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

een kookplaat waar je wel normaal 4 pannen op kwijt kan door zijn afmetingen heb de ruimte die je nodig heb om je pannen normaal op de kookzones te zetten.

Pluspunten

• afmetingen
  • gebruiksgemak
  • simpele bediening
  • turbo boost

Beste Marcel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Huub Huynen 11-12-2020

vandaag de kIS^&)ZT ingebouwd

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Vandaag de KIS670 ZT ingebouwd en een heel mooi produkt gekozen met deze kookplaat . Het is een grote verbetering in onze toch al moderne keuken en mijn grote plus punt gaat uit naar de service die ik mocht ontvangen bij de montage en zeer zeker naar de registratie om 5 jaar garantie te ontvangen . Petje af voor deze afdeling .en zeer zeker aante bevelen

Pluspunten

• mooi klein voor de ombouw van gas naar inductie
  • zeer vriendelijk in gebruik

Minpunten

• nog geen

Beste Huub,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Goed te lezen dat je op alle fronten zo tevreden bent. Daar doen we het voor!

Martin 01-12-2020

Schitterende inductie KIF670ZT

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Schitterend goed functionerend apparaat . Ondanks dat we hem pas een week hebben, nu al een onmisbare schakel in de keuken. Zijn ook gelijk van het gas af. Wat goed is voor het milieu. Werkt snel en betrouwbaar. Makkelijk te bedienen. Kortom een aanrader

Officiele reactie van Atag 02-12-2020

Beste Martin,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en enthousiaste review. Goed te lezen dat de overstap van gas naar inductie nu al zo goed bevalt.

Heel veel kookplezier gewenst.

Jannie286 16-11-2020

Mooie ruime kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Ik had eerst de mat zwarte versie gekozen vanwege 2 uitbreidbare zones (KIF672DS), maar die paste totaal niet bij ons glanzend zwarte aanrechtblad. Was echt geen gezicht!! Vandaar nu deze glanzend zwarte versie gekozen. Op zich werkt de kookplaat goed, al had ik in het begin wat moeite met het bedienen van de zone rechtsachter. Deze reageerde soms slecht, maar dit lijkt nu beter te gaan, of ik heb er meer ervaring mee..... Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, is pas een paar maanden in gebruik. Wel erger ik me soms aan het hoge piepgeluid als je van een hoge stand of boosterstand gebruik maakt. Ik vind dat irritant, maar gelukkig hoeft de zone maar kort zo hoog te staan, want verwarmen gaat erg snel. En je hoort het schakelen van de zones ook best wel, dat had ik niet verwacht, want in het verleden heb ik keramisch gekookt en hoorde ik nooit geluiden. Maar al met al bevalt de kookplaat wel.

Pluspunten

• ruime kookplaat
  • redelijke prijs

Minpunten

• hoog piepgeluid bij hoge stand of boosterstand
  • schakelgeluiden van de zones

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Jannie286,

Bedankt voor je uitgebreide beoordeling. Feedback is altijd welkom en zal mee worden genomen in de verdere productontwikkeling.
We wensen je nog veel kookplezier toe met deze inductiekookplaat.

Groet Ursula va Webcareteam ETNA

Frank 08-11-2020

Mooie strakke afwerking met super functies

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Strak vormgegeven kookplaat met minimalistische uitstraling. Ideale snelfunctietoetsen en makkelijk te regelen temperatuur. Pauze functie is echt ideaal!

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Handige snelfunctietoetsen

Minpunten

• Levering zonder snoer, extra kosten voor monteur

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Frank,

Bedankt voor het plaatsen van deze review en mooie beoordeling! Wij wensen je nog vele jaren kookplezier toe met deze aankoop.

Irma Ruygrok 27-10-2020

Inductie kookplaat jaren eerder moeten doen

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Na jaren tobben overgegaan van gas naar inductie. Na veel afwegen en opzoek naar de juiste maar kwamen we op de Etna uit. Onze meeste pannen van Sola en lecreuset waren pas 2 jaar oud dus was wel even een dingetje. Maar na goed gegoocheld te hebben, wisten we hoe te testen. Alles doet het gewoon. Vond koken altijd een drama maar geloof dat ik er nu plezier in ga krijgen. Super super blij. Werkt in alle opzichten prima alleen 28 cm. Pannen is het beetje opletten, goed in het midden maar ook dat werkt. En dan hebben we hem nu nog maar op 1 fase, wat gebeurd er straks op 2.

Pluspunten

• Werkt super snel
  • Makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Irma,

Bedankt voor deze leuke review en dat je hiervoor de moeite hebt genomen. Wie weet wordt je nog een keukenprinses!

De verdeling van de temperatuur door gas is niet altijd gelijkmatig. De bodem van een pan kan daardoor vervormen en kan dan wiebelen op een plat oppervlak. Is de bodem een beetje krom of ongelijk? Dan kàn deze nog gewoon op een inductiekookplaat werken. Let er wel op dat je deze pan dan niet sleept of draait over het oppervlak, daardoor kunnen snel krassen ontstaan.

Doordat je nu op 1 fase kookt wordt het vermogen nu automatisch verdeeld wanneer deze kookzones tegelijkertijd worden gebruikt. Dat zal straks, als de kookplaat op 2 fasen is aangesloten, niet meer zo zijn.

Veel kookplezier.

Groet Heidi

Ron Irma ruygrok vd Werven 24-10-2020

Inductie koken

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

De nis maat was in combinatie met 1fase 2fase of krachtstroom en plaat maat de doorslag
Vrijdag middag besteld zaterdag ochtond om 8.30 binnen besteld bij coolbleu
Aan de gang dan maar kon alleen niet aansluitschema vinden in boekje dus tablet erbij en ja hoor filmpje gevonden
Achteraf misschien veel eerder over moeten stappen op onze nieuwe Etna inductieplaat
Dat was dus een makkie hij draait nu op 1x 220v
De snelheid waarmee water kookt geweldig
De ballen gehakt lekker korstje bruin aangebraden ook perfect
Elektrische loopt ie nu op een fase buurman elektricien is op vakantie maar heb idee dat het wel genoeg is
Mocht het in de loop van de tijd nodig zijn moet buurman eff langs komen om fase erbij te zetten
Overigens onze pannen twee jaar op gas gebruikt doen het perfect hebben twee ouder pannen opzij gezet omdat die dienst weigerde

Pluspunten

• Nis maat
  • Een twee of drie fasen stroom

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste Ron Irma ruygrok vd Werven,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te schrijven.
Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de inductiekookplaat aan al je wensen voldoet.
Wij wensen je heel veel kookplezier toe.

René 24-10-2020

Super praktisch in gebruik, na de overstap van gas!

Past in de bestaande uitsparing en toch 10 cm meer kookplaat. Super
Mooie afwerking en natuurlijk zeer makkelijk in onderhoud.
Zelf het schrappertje is meegeleverd.

Pluspunten

• snelle hitte afgifte
  • mooi design

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 27-10-2020

Beste René,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de kookplaat zo goed bevalt.
Heel veel kookplezier.

Wout 20-10-2020

Inductieplaat die je keuken moderne uitstraling geeft.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Inductieplaat die aan alle verwachtingen voldoet. Eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken. Een pronkstuk in iedere keuken. Gaskookplaat vervangen voor deze prachtige design inductieplaat geen dag spijt van gehad.

Officiele reactie van Atag 22-10-2020

Beste Wout,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie beoordeling. Met deze (rapport) cijfers zijn ook wij meer dan tevreden :-)
Goed te lezen dat dit de juiste keuze is geweest voor de vervanging van je gaskookplaat.

Ik wens je heel veel kookplezier én schoonmaakgemak toe.

Groet Ursula

Eric 03-10-2020

Mooie brede plaat, makkelijk in gebruik en onderhoud

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Plaat voldoet aan de verwachtingen na het lezen van verschillende reviews.
Mooie vormgeving, groot en toch passend in standaard nis en gewoon op 230V werkzaam.
Veel mogelijkheden, zoals timer voor elke zone apart instelbaar en daarnaast losse timer voor bijvoorbeeld je rijst 10 minuten te laten rusten na het afgieten.
Heel snel op temperatuur met boost stand, pannetje water kookt sneller dan met de waterkoker!
Enige wat ik jammer vind is dat de sterkste kookzone met meeste vermogen, waar je bijv. op gaat wokken of snel vlees aanbraden, rechtsachter zit. Vooraan was mijn inziens makkelijker geweest, maar misschien komt dat omdat ik dat al 30 jaar gewend was.

Pluspunten

• breed
  • makkelijk installeren (230V) en in gebruik

Minpunten

• sterkste zone rechts achter

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste Eric,

Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat je na het lezen van verschillende reviews tot aanschaf bent overgegaan en dat de kookplaat en je verwachtingen voldoet. Feedback is altijd welkom en zal altijd mee worden genomen in de verdere productontwikkeling. Wij wensen je nog veel kookplezier met deze inductie.

Jan 28-09-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Wij zijn van gas naar inductie gegaan en waren toch wel een beetje onzeker hierover, maar het werkt echt fantastisch en is heel gemakkelijk te bedienen. Boosterfunctie en warmhoudfunctie alles doet het zoals de productbeschrijving aangeeft. Duurzaamheid zal de toekomst nog moeten bewijzen.

Pluspunten

• Bedienings gemak
  • Doet wat in de omschrijving staat
  • Ziet er fantastisch uit

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore; een 10. Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de IF671ZT zo goed bevalt.
Heel veel kookplezier.

R.schultz 15-09-2020

Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Omdat wij van het gas af wouden hebben wij deze etna inductiekookplaat gekocht. We hebben voor etna gekozen, omdat wij onze andere apparatuur in de keuken ook van etna hebben en ons dat goed bevalt. De inductiekookplaat ziet er goed, is makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te houden/maken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Nog niks van gemerkt

Officiele reactie van Atag 18-09-2020

Beste heer/mevrouw Schultz,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Fijn om te lezen dat de KIF670ZT zo goed bevalt en wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet , Claudia
Webcare team ETNA.

Stiekema 13-08-2020

Super makkelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA KIF670ZT

Super makkelijke bediening en kookgenot. Het hoog en laag zetten van de zones, het even in de wacht zetten omdat er iemand aanbelt, het kinderslot een kind kan de was doen.

Pluspunten

• bediening
  • overzicht

Officiele reactie van Atag 14-08-2020

Beste heer/mevrouw Stiekema,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn om te lezen dat deze kookplaat voor zoveel kookgenot zorgt. Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop.

Claudia
Webcare team ETNA.