ETNA T305ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA T305ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Sophie 18-05-2020

Etna inductie T305 ZT

Geschreven voor: ETNA T305ZT

Mooie plaat, handige tiptoetsen maar functioneert niet fatsoenlijk. Vlg Etna pendelt de plaat, iets dat heel normaal is. Echter, dat pendelen doet hij ook als er maar één pit aanstaat. Verder maakt de pit rechtsvoorgangers geregeld een hoogpiepend geluid. Het ligt niet aan de pan, de bodem of plaat is niet vochtig of vuil. Ik heb eerder gekookt op inductie en nooit problemen gehad. Al had ik alle pitten op maximaal vermogen, geen pendel-probleem. Ik ben dus zeker niet tevreden.

Pluspunten

• Mooie plaat
  • Handige tiptoetsen

Minpunten

• Pendelen
  • Geluid

Officiele reactie van Atag 19-05-2020

Beste Sophie,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de T305ZT.
Ik kijk graag of ik nog iets voor je kan betekenen. Indien gewenst zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Familie Cairo 19-11-2019

Mooi disigne

Geschreven voor: ETNA T305ZT

Deze kookplaat is heel makkelijk in gebruik.
De verschillende kook zones zijn ook goed te onderscheiden.
Het koken hier op gaat heel makkelijk en super snel.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, wat een mooie score en review! Hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat niet alleen het design maar ook het gebruik van de inductiekookplaat van ETNA jullie zo bevallen. Héél veel kookplezier! Groet, Femke Webcareteam ETNA

Francois Van Loon 29-10-2019

Inductie kooplaat

Geschreven voor: ETNA T305ZT

Heb de inductie kooplaat type T305zt geïnstalleerd en ben nu al erg tevreden Alles werkt naar behoren
Mijn vrouw is al lekker aan t koken

Pluspunten

• Bediening
  • Afwerking

Officiele reactie van Atag 30-10-2019

Beste Francois, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. Je vrouw ervaart het gemak van koken op inductie. De 4 zones op deze ETNA-kookplaat met tiptoetsbediening zijn heel snel warm en zijn na het koken direct weer bijna helemaal afgekoeld. Eet smakelijk! Groet Heidi van webcareteam ETNA.

fam baker 27-10-2019

Etna is Een fijne en goede inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA T305ZT

we hebben een mooie inductie kookplaat van Etna gekocht.het eten is snel en veilig klaar op een fase dus op 220/240 volt.
en we hebben een goede uitleg gehad van deskundig personeel bij de hanze-witgoed&oulet in kampen
je krijgt een lekker kopje koffie ze nemen echt de tijd voor hun klanten. want er staat voor elk wat wils

groetjes van een tevreden klant.

Officiele reactie van Atag 28-10-2019

Beste familie Bakker,

Bedankt voor deze positieve review. Dit is een echte win-win situatie! Zowel de verkoop als het in gebruik hebben van deze kookplaat is als zeer fijn ervaren! Dat horen wij graag!

Veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Johan 22-09-2016

Snel geplaatst, mooi en veilig

Geschreven voor: ETNA T305ZT

Het is een mooie strakke inbouwkookplaat. Het was bedoeld ter vervanging van mijn gaskookplaat. Vervanging was door de goede maatvoering een fluitje van een cent. Ik heb er voor gekozen wel een aanpassing in de meterkast te doen, waardoor optimaal gebruik kan worden gemaakt van de 4 kookzones. Het is natuurlijk even wennen om van gas over te gaan op inductie, maar deze kookplaat is gemakkelijk in het gebruik. Na een paar keer weet je niet beter en gaat het allemaal vanzelf. Makkelijk schoon te maken. Een prima koop voor een heel scherpe prijs.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • veilige manier van koken

Minpunten

• tiptoetsen soms lastig