De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 114 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV360WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

x**********@h********** 27-07-2023

Kookplaat vrijstaand

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Hele mooie en fijne kookplaat heb deze in het rvs kleur gekocht bij de mediamarkt.

Pluspunten

• Sterke aansluiting perilex

Minpunten

• Duurder dan normaal stopcontact

Officiele reactie van Atag 28-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe kookplaat fijn werkt. Deze ziet er ook nog mooi uit, zeker ook niet onbelangrijk!

Bij inductie of elektrisch koken zal de kookplaat het vermogen gaan verdelen over de zones die aanstaan. De aanschaf van een Perilex stopcontact en de bijbehorende aanpassing in de meterkast zijn inderdaad wat kostbaarder dan een aansluiting op een normale stekker. Dit zorgt er echter wel voor dat de kookplaat meer vermogen heeft om te verdelen. Je kan dus meer zones hoger aanzetten dan met een aansluiting op een normaal stopcontact. Wanneer je graag met meerdere pannen tegelijk kookt is dit dus zeker aan te raden!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel kookplezier toe!

Suzan

a***********@z******* 02-06-2023

Echt een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Prima inductie kookplaat. Super. Beter heel erg tevreden over. Wel even wennen maar zou niets anders meer willen!

Pluspunten

• Werkt heel goed

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat, ondanks dat het even wennen was😉

b********@h********* 25-05-2023

Goede keus om voor Inductie te gaan

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Doordat onze keuken werd verbouwd, hebben wij gelijk besloten om het gasfornuis er uit te doen,en om op Inductie over te gaan,
Dat is een hele goede keus geweest, wat een fijn apparaat is dit, snel heet, maar wij vinden het een klein nadeel hebben dat de aanwijzingen qua tip toetsen niet echt duidelijk te zien zijn, die zijn nogal flauwtjes afgedrukt,
maar verder prima apparaat

Pluspunten

• snel heet, met perilex aansluiting,
  • dus hogere wattage

Minpunten

• tiptoetsen niet zo duidelijk te zien

Officiele reactie van Atag 26-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij bij de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor ETNA!
Het doet ons goed dat de kookplaat zo goed bevalt.

Wij wensen jou heel veel kookplezier in de vernieuwde keuken!

h*********@k********* 28-04-2023

10 jaar eerder moeten doen

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ziet er heel goed uit makkelijk schoon te maken
Heel gemakkelijk te bedienen heel overzichtelijk goede aan koop.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Makkelijk Schoonmaken

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en bedieningsgemak van de kookplaat.

t*********@h********** 22-03-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Fijne inductiekookplaat die al jaren goed bevalt. Zeker een aanrader voor in huis

Pluspunten

• Makkelijk
  • Bediening

Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Het doet ons goed te lezen dat jij al jaren zo tevreden bent met de kookplaat! Jij bent tevreden over het gebruiksgemak, de vele mogelijkheden en de duurzaamheid. En natuurlijk is deze kookplaat met het mooie design een plaatje in jouw keuken!

Wij willen jou bedankten voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel kookplezier!

w********@l****** 26-02-2023
Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Goed toestel ,werkt naar behoren, alleen bedieningstiptoetsen hadden iets verder uit elkaar moeten staan.
Dit zou voor de oudere onder ons iets praktischer werken.
Tiptoetsen iets opvallender maken.
Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore.
Fijn dat het gebruik van de kookplaat zo goed bevalt.
De feedback over de afstand tussen de tiptoetsen nemen wij graag mee. Wij zijn altijd bezig met het verbeteren van onze toestellen en uw feedback is hierin zeer waardevol, bedankt!

Wij wensen u heel veel kookplezier!

h*******@h********** 22-01-2023

Hadden wij al veel eerder moeten anschaffen.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Fantastisch product, hadden wij al veel eerder moeten aanschaffen!
Gemakkelijke bediening met kinderslot, pannen blijven nu ook mooi schoon.

04-10-2023
De keus was snel gemaakt, wij wilden allang van het 'gas' af maar je weet niet waaraan je begint, alles is vreemd, je moet opnieuw leren koken en wennen aan al die instellingen om het te kunnen bedienen, het ging allemaal zo vanzelf dat wij er erg blij mee zijn, de pannen blijven schoon, je haalt een doekje over de plaat na het koken en het ziet er weer keurig uit, dit hadden wij al veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• kinderslot
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• bedienings toetsen slecht zichtbaar
  • aanpassen electra

Officiele reactie van Atag 25-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze leuke update over het gebruik van de kookplaat.
Fijn om te lezen dat jij nog steeds zo enthousiast bent.

h*********@h******** 28-12-2022

goede inductieplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

De inductieplaat werkt prima ,enigste nadeel dat de bedieningsknoppen dicht bij elkaar zitten dus dat is even wennen. De temperatuur instellingen zijn verlicht, de rest van de bediening had van mij ook wel verlicht mogen worden in een ander kleurtje omdat deze slecht te zien zijn. Al met al een goede kookplaat

Review 30-08-2022
Uitstekend apparaat met aardig wat mogelijkheden, heb dit merk gekocht omdat Etna goed bekend staat. Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Werkt prima

Minpunten

• knoppen dicht bij elkaar

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het gebruik van de kookplaat bevalt. We zullen uw tip mbt de verlichting van de bediening meenemen en doorgeven aan de daarvoor betreffende afdeling.
We wensen je nog vele jaren kookplezier!

Kim

k******@h****** 16-12-2022

zeer goede aankoop

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Wij wilden van het gas af. Kwamen uit bij deze etna kookplaat. Voldoet volledig aan onze verwachtingen. Kunnen we iedereen die van het gas af wil van harte aanbevelen. Zeer goede aankoop.

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jou overstap van gas naar inductie koken en we deze overstap op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je vele jaren kookplezier toe.

m***********@g******** 08-11-2022

Kies voor Etna kun je jaren vooruit

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik ben heel erg tevreden fijn veel ruimte om de panne op zetten.
En het is een mooie aanwinst in mijn keuken.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 09-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Kies voor ETNA kun je jaren vooruit. Kijk dat is natuurlijk heel erg leuk om te lezen. Bedankt voor deze mooie woorden. Fijn dat de kookplaat zo goed bevalt en mooi staat in jouw keuken.

Wij wensen je jaren van kookplezier toe.

k********@g******** 08-11-2022

KIV360WIT ETNA

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Gekocht op 22 juni 2022. In gebruik genomen op 19 september 2022. Meteen problemen, Alles sloeg uit met koken. Electro monteur gebeld om te kijken of het aan meterkast lag. Toen het daar niet aan lag, Atag Etna storing doorgegeven, op 11-10-2022 monteur geweest en generator vervangen en wcd aansluitblok vervangen. 14 dagen deed hij het goed toen weer storing E5 op 25 oktober 2022, dit weer gemeld monteur komt op 15-11-2022 omdat onderdeel besteld moest worden. Hopelijk word het nu opgelost. Het is echt een fijne plaat, maar had wel verwacht dat je een nieuwe plaat zou krijgen na zoveel problemen. Als het maar opgelost zal worden. Monteur Etna Atag mag wel wat zorgvuldiger met plaat om gaan tijdens reparatie om krassen op plaat te voorkomen. Tafel vol met handdoeken liggen, om krassen te voorkomen. Mocht het opgelost worden zal ik een goed Review geven, maar op dit moment ben ik echt ontevreden, omdat je niet normaal kan koken.
Officiele reactie van Atag 09-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Allereerst vinden wij het erg vervelend om te lezen dat de kookplaat in een korte periode al twee keer een defect vertoont. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat dit als zeer teleurstellend wordt ervaren al is dit natuurlijk nooit een moedwillige intentie geweest. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest. Ons streven is juist dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Wij gaan ervan uit dat de monteur het naar volle tevredenheid zal oplossen. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet. Femke

h******@h********* 07-11-2022

Goed en voordelig inductie comfoor

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Goed en redelijke prijs voldoet aan onze verwachtingen. Alleen 1 klein minpuntje het bedieningspaneel is wat moeilijk te zien zeker als je al wat oudere ogen heb.

Officiele reactie van Atag 08-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd hebben genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de kookplaat aan jullie verwachtingen voldoet. De feedback betreft het bedieningspaneel zullen wij meenemen in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen jullie veel kookplezier toe.

Marjorie 06-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Goede kookplaat, enkel pit met hoogste power zou links onder moeten zitten.

• Functionaliteit
  • Prijs

Minpunten

• Handleiding klopt niet pit uitschakelen met + en -

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste Marjorie,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het design en werking van de kookplaat.

Eddie 30-10-2022

Met plezier wennen aan anders

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Gekocht vanwege renovatie woning waarbij ik kon overstappen van gas naar elektrisch koken, inductie dus.
En hoewel nog aan het uitproberen absoluut geen spijt van deze aankoop. Nooit echt fan van koken, maar krijg er steeds meer plezier in. Uiteraard even wennen aan nieuwe manier van koken, maar wennen gaat snel. En zoals gezegd, het is wennen met plezier 😀

Pluspunten

• Makkelijk aansluiten
  • Ruim/ruimte
  • Booster

Officiele reactie van Atag 31-10-2022

Beste Eddie,

Wow, een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden. Wat leuk dat je door deze overstap het plezier in koken aan het ontdekken bent.

D************@u********* 19-10-2022

Inductie voor een nwe kookbeleving na 46 jr op gas koken!

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

ETNA inductie opbouwkookplaat aangeschaft bij fa Verkerk Ede. Super service in deze winkel. Na 46 jaar op gas gekookt te hebben nu deze inductieplaat aan het ontdekken. Wat makkelijk gaat het, superfijn met schoonmaken, snel aan de kook de gerechten en meeeer dan tevreden!!!
ETNA bedankt voor deze nieuwe (kook) fase in ons leven!!!

Pluspunten

• Schoonhouden
  • Super snelle bereiding

Officiele reactie van Atag 20-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat leuk dat u overgestapt bent naar inductie en dat u meteen zo enthousiast bent.
Ook onze dealer heeft u goed geholpen dat zien wij natuurlijk graag!

Wij wensen u heel veel plezier met deze nieuwe (kook) fase!

a*****@h******** 15-10-2022

prima ding

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Vind de touchbediening wat klein en onduidelijk, zou ook moeten oplichten net als de standen van de kookzones.
Verder is de bediening simpel, zelfs mijn moeder van 86 had na 1x koken al door hoe t werkte.

Pluspunten

• overal te plaatsen waar perilex wcd zit
  • kookt snel
  • veel standen
  • warmhoudfunctie
  • veilig!

Minpunten

• iets onduidelijk touch bediening

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat en dat ook jouw moeder goed overweg kan met de kookplaat. Samen kunnen koken is natuurlijk toch het allerleukst!
Hopelijk went de bediening snel en kan jij zonder te kijken alle instellingen vinden.

Wij wensen jou en natuurlijk jouw moeder heel veel kookplezier!

KFF 12-10-2022

Absolute aanrader!

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Super fijne kookplaat, eenvoudig te bedienen en makkelijk schoon te maken. Heel tevreden!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Eenvoudig schoonmaken

Minpunten

• Tot nu toe geen.

Officiele reactie van Atag 13-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van de kookplaat.

M.Meeuwis 08-10-2022

ETNA KIV360WIT

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mijn keuze de ETNA KIV360WIT! Besteld en bij ophalen de belangrijkste functies uitgelegd gekregen. Werkelijk 'Plug & Play' stekker in stopcontact en aan het koken geslagen. Een genot in gebruik en aanwinst voor mijn keuken. Strak ontwerp eenvoudig en duidelijk in bediening en eenvoudig schoon te maken. De ETNA KIV360WIT doet wat beloofd is met als bonus extra garantie, na registratie en informatie over gebruik en onderhoud ook na aanschaf.

Pluspunten: Plug & Play.; Duidelijk in gebruik.; Eenvoudig in gebruik.; Eenvoudig reinigen.; Snel warm.

Pluspunten

• Plug & Play.
  • Eenvoudig en duidelijk in gebruik.
  • Gemakkelijk schoon te maken.
  • Extra garantie na?registratie.
  • Updates en informatie na aanschaf.

Officiele reactie van Atag 10-10-2022

Beste heer/ mevrouw Meeuwis,

Een topscore, daar worden wij blij van! Bedankt voor deze mooie 10!
Wat fijn om te lezen dat het gebruik van de kookplaat een genot is, en dat ook het mooie design zo goed bevalt.
De extra garantie is natuurlijk ook mooi meegenomen, al gaan wij er natuurlijk van uit dat jij deze niet nodig zal hebben.

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe!

r**********@g******** 05-10-2022

Geweldig apparaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mooi design. Makkelijk te bedienen. Door hoog vermogen gaat koken veel sneller dan op gas

• Snel heet
  • Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 06-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie score.
Wat fijn om te lezen dat het mooie design, de handige bediening en het snelle koken jou zo goed bevallen.

Bouwmansremco@gmail.com 29-09-2022

Top product!

Vandaag binnen gekregen😃
Top product
Voldoet aan alle verwachtingen
Beschrijving is zeer goed gedetailleerd
Plug en play, het doet het gelijk
Gelijk alles uitgeprobeerd
Bijzonder tevreden 👌

Pluspunten

• Werkt gelijk
  • Wil niks anders meer

Officiele reactie van Atag 30-09-2022

Beste Remco,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische score, een 10!
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de kookplaat en dat deze aan al jouw wensen kan voldoen.
Ook de verschillende mogelijkheden heb jij meteen even uitgetest, slim!

z************@h********** 11-09-2022

Geweldige inductie kookplaatt

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Geweldig om te koken en te braden had dit product veel eerder moeten aanschaffen.

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. We wensen je veel kookplezier toe.

m************@g******** 26-08-2022

Topklasse! minder geschikt voor slechtzienden

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik had een kookplaat nodig met een perilex stekker anders had ik toevallig een andere Etna kookplaat gekocht.
Ik wilde ook een kookplaat waarmee ik lang mee vooruit zou kunnen ik vond deze kookplaat er stond in de specificatie dat het een topklasse kookplaat was en ook een paar tientjes goedkoper dan gemiddeld ik dacht voor deze moet ik gaan.
Ik ontdek wel dat het geen kookplaat is voor slechtzienden.

Pluspunten

• Gelijkmatige opwarming
  • Boost
  • Panherkening

Minpunten

• Niet geschikt voor slechtzienden

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de inductiekookplaat.

j************@o********** 22-08-2022

Fijn apparaat!

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Fantastisch apparaat! Werkt goed en snel, bediening heb je snel door. Een minpuntje voor mij is dat de grote 'brander' linksachter zit en niet linksvoor. Het snoer en de perilex-stekker zijn reeds aangesloten, maar dat wil niet zeggen dat je de stekker zo in een perilex-stopcontact kunt steken. Eerst laten controleren door een elektriciën of de aansluiting klopt. Mocht je het toch doen en krijg je code 'E5' dan komen de aansluitingen in het stopcontact en die van de stekker niet overeen.

Pluspunten

• 2-fasen
  • snel
  • werkt goed

Minpunten

• grote 'brander' zit linksachter

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Een fantastisch apparaat; dat is natuurlijk erg leuk om te lezen. Niets zo fijn als een tevreden klant. De kookplaat is inderdaad standaard uitgerust met een perilex stekker voor aansluiting op een perilex stopcontact. Wil je een gaskookplaat vervangen? Dan is het inderdaad raadzaam om een erkend installateur te laten kijken en eventueel de meterkast te laten aanpassen met een perilex aansluiting.
Hartelijk dank voor de mooie feedback.

Wij wensen je veel kookplezier toe.

Wecare ETNA

Maikel 17-08-2022

Maikel

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

perfecte tempratuur verdeling bij het opwarmen van de kookzones en goede verdeling van de kookzones de kookplaat is ook als een echte master gebouwd maar misschien minder geschikt voor slechtzienden

Pluspunten

• tempratuur gelijkmatig verdeeld
  • kookzones juist verdeeld
  • uitstraling
  • ontwerp van de kookplaat

Minpunten

• geen kookplaat voor slechtzienden

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste Maikel,

Hartelijk bedankt voor deze goede beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het gebruik en design van de kookplaat.
Wij wensen je nog veel kookplezier!

Kim Webcare ETNA

w*********@u********* 09-08-2022

mooie kookplaat makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

fijne kookplaat zeer snel warm vergeleken met de vorige kooklaat die electrisch was mooie uitstraling makkelijk schoon maken

Officiele reactie van Atag 09-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze mooie review achter te laten.
Wat leuk om te lezen dat jij tevreden bent met het koken op inductie.
Het mooie design, gebruiksgemak en de mogelijkheden bevallen jou goed.

Wij wensen jou heel veel kookplezier toe!