ETNA KIV360WIT - Reviews

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
vrijstaand

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV360WIT op Kieskeurig.nl.

GHM 16-11-2019

Makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mijn moeder(85) was op zoek naar een vrijstaande inductiekookplaat met perilex stekker. De keuze daarin is niet zo groot dus kwamen we bij deze kookplaat uit. Het is een ruime kookplaat, met makkelijke bediening en veilig.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • perilex stekker
  • ruim voldoende plek voor 4 pannen
  • ziet er "strak "uit

Minpunten

• hij is breder dan de koelkast waar hij opstaat
  • optisch is dat niet zo mooi

Officiele reactie van Atag 19-11-2019

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een positieve reactie achter laat.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Leen 02-08-2020

Inductie kookplaat opbouw

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Een mooi apparaat staat prima op een tafelmodel kast handig in gebruik en door het instructieboekje goed te lezen makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Mooi aanzicht
  • Doet wat die moet doen

Officiele reactie van Atag 03-08-2020

Beste Leen,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Onze kookplaat is zo te lezen helemaal naar wens.
Veel kookplezier.
Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Peter 18-06-2020

Mooie glasplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Het is nl een van de weinige vrijstaande induktie kookpotten en deze zijn zo goed dat wij onze derde Etna hebben

I

Pluspunten

• Heel snel

Minpunten

Officiele reactie van Atag 19-06-2020

Beste Peter,
Wat leuk om te lezen dat je weer voor ETNA hebt gekozen. Bedankt voor deze mooie review.
Veel kookplezier!
Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

RobF 14-05-2020

Vrijstaand Inductie Kookplaat 2 Fase

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Wij waren a lang op zoek naar een vrijstaande inductie kookplaat met 2 fase aansluiting (7Kw), maar die zijn er bijna niet. De Etna KIV360 is de enige die voldoet aan onze wensen.
Het is een mooi apparaat en maakt een degelijke indruk. Het apparaat heeft een eenvoudige bediening en toch voldoende functies, en de ventilator is stil.
Wat verder ook belangrijks is: Het is een Nederlands product.

Pluspunten

• 2 Fase , hoog vermogen
  • Eenvoudige bediening
  • Degelijke indruk
  • Ventilator is stil

Officiele reactie van Atag 15-05-2020

Beste Rob, bedankt voor je mooie uitgebreide review. Dit wordt zeer gewaardeerd. Wens je veel kookplezier! Groet Chantal
Webcare Team Etna.

Wasabi 16-02-2020

Eindelijk een 4 kookzone vrijstaande inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik was al een tijd op zoek naar een vrijstaande inductiekookplaat met perilex aansluiting, want mijn keramische is na al die jaren aan vervanging toe. Vrijstaande inductiekookplaten voor 4 pannen zijn lastig te vinden. Bij toeval kwam ik deze tegen, ik heb hem meteen besteld. Aansluiten is zeer eenvoudig, aangezien de stekker al voorgemonteerd is. Voor veel mensen ideaal, want deze stekker is anders dan een standaard eurostekker. Het apparaat ziet er designvol uit, bouwkwaliteit uitstekend, werkt prima naar behoren. Makkelijker kan het niet. Wel eerst handleiding doorlezen. Apparaat wordt in een stevige kartonnen doos geleverd. Prijs is ook goed, had hem duurder verwacht.

Pluspunten

• vrijstaand
  • perilexstekker voorgemonteerd
  • mooi design
  • stevig
  • prijs

Officiele reactie van Atag 18-02-2020

Beste Wasabi,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de inductiekookplaat. Bedankt voor deze uitgebreide en mooie review. Heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet Femke
Webcare Team ETNA