Tristar Papyre 613

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar Papyre 613 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

Niksoma 07-06-2015
Geschreven voor: Tristar Papyre 613

Echt 3 keer niks. Pannenkoeken bakken? Niet bruin te krijgen. Pannetje water koken voor aardappelen of rijst? Duurt minstens een half uur voor het water kookt. En als je dan al de rijst of zo erin doet duurt het minstens weer 10 minuten voordat het kookt. En dan heb ik nog niet eens gehad over een stukje vlees bakken. Dit is eerder een warmhoudplaat dan een kookplaat!

shyvven 27-05-2014
Geschreven voor: Tristar Papyre 613

Nutteloos. Hij wordt gewoon niet warm genoeg. Op de hoogste stand duurt het een kwartier voor een pannenkoek enigszins gaar is en een bruin korstje kun je sowieso vergeten. Als je van langzaam gegaard vlees houdt, is het wel ok, maar anders kun je beter een ander product kiezen.

Niksoma 07-06-2015