Siemens ER926SB70N - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

Margreth 29-10-2016 Product paar maanden in bezit

Knoppen onder je pannen??

Helaas deze plaat gekocht daarvoor ander merk.
Als je de 2 onderste pitten tegelijk gebruikt of grote pannen erop plaatst kun je niet goed bij de 4 knoppen en verbrand je je vingers.

Greet 14-09-2016 Product paar dagen in bezit

gas op glas

zeer fijne kookplaat makkelijk in onderhoud en ruime verdeling van de pitten. ook met grote pannen ruimte genoeg!

Sharit 18-08-2016 Product paar weken in bezit

ruime gaskookplaat

Het is makkelijk in gebruik en ziet er goed uit. Ook heeft het een krachtig wok, waardoor het eten ook tijdig klaar is

Pluspunten

• grote ruimte
  • mooie uiterlijk
  • goede gastoevoer

Minpunten

• pet moet goed liggen

BvdG 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Tevreden met gasplaat

Mooie en praktische gasplaat. Vooral de wokbrander is toegevoegde waarde. Klein nadeeltje is dat de plaat lastig schoon te houden is. Met name de randjes rondom de branders (is wrsch altijd lastig bij iedere fabrikant).

Klapperman 01-10-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak
Naast alle standaardzaken die je mag verwachten van een moderne gaskookplaat (automatische vonkontsteking, Thermo-elektrische beveiliging) valt één ding direct op bij gebruik. De precisie waarmee middels de draaiknoppen de temperatuur van de pitten geregeld kan worden. Van hoog vermogen tot een miniscuul sudder vlammetje zijn simpel te bereiken. En door het grote bereik van de pitten kun je ze perfect multi-functioneel inzetten. Ideaal!

Vormgeving
Strak design met simpel te reinigen glasplaat. Mooie pannendragers welke stevig aanvoelen en mooie robuust vormggegeven draaiknoppen.

Mogelijkheden
Naast de standaard 4 pitten (1 klein, 2 middel en groot) is de wokbrander een mooie toevoeging. Doordat deze in twee delen bruikbaar is volstaat hij als ideale sudderpit voor grote pannen en als je de knop verder draait plots als hoogvermogen wokpit.

De gaskookplaat te kort in bezig om een mening te hebben over de duurzaamheid.

HGroenewegen 07-09-2015 Product paar dagen in bezit

Geen 10 voor vormgeving, mogelijkheden en duurzaamheid heeft te maken met het feit dat de grootste brander aan de achterkant is gesitueerd. Tevens is het schoonmaken en houden van de glasplaat niet bepaald eenvoudig. Het zou handig zijn indien bij de aanschaf een adequaat schoonmaakmiddel wordt geleverd. Al dan niet gratis.

Anja 27-08-2015 Product kwartaal in bezit

Gebruiksgemak: De afdekplaatjes op de branders zijn door de vierpunt ondersteuning wat lastig op zijn plaats te krijgen. Het glas vraagt in de praktijk meer zorg bij het schoonmaken dan gedacht. Daarom geen 10
Vormgeving: De reden waarom wij gekozen hebben voor dit type.
Mogelijkheden: De vierbranders in combinatie met de wokbrander links bevalt zeer goed. De sudderpit links achter is een heel handige plek.
Duurzaamheid. We gaan er vanuit dat de brander net zolang mee gaat als de keuken.

Kees Kroon 22-06-2015 Product paar dagen in bezit

De voorloper van deze ER947501N/04 was helaas stuk en kosten waren te hoog. Nieuw gekocht. Uiterlijk een verbetering en ook de veiligheid heeft een enorme voortuitgang. Gas kan niet zomaar aangestoken worden. Verder weer een prima apparaat

Nijland 007 04-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fraai design: gas op glas. Robuust materiaal. Makkelijk schoon te houden. Ruime plaatsing gaspitten.

Sjoukje1949 19-05-2015 Product paar weken in bezit

Heel fijn te gebruiken
Reageert goed op de knoppen gas hoog = hoog en wil ik sudderen is laag ook laag.
Heb alleen een vraagje over het schoonhouden van de pitten,
ik heb er nu al en vlekje op die ik er niet af krijg.

Freek V72 07-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgegeven gaskookplaat. Het enige nadeel is dat de glasplaat lastig schoon te maken is. Wij hebben hiervoor nog geen goede manier gevonden.