Siemens TC86303 - Reviews

filterzetter
Soorten koffie
koffie
Ingebouwd display

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens TC86303 op Kieskeurig.nl.

2,4

GJPK 03-08-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens TC86303

Dit is ons tweede koffiezetapparaat van Siemens. Omdat het apparaat goed beviel - handig in gebruik en goed warme koffie - hebben we nogmaals dit apparaat aangeschaft.

EMDF 14-08-2019

Koffie is niet warm genoeg

Geschreven voor: Siemens TC86303

Mooi koffiezetapparaat, alleen jammer dat de koffie niet echt warm is. Voor je bij de laatste koffie in je mok bent is het lauw.

ale01 23-02-2019

lekkere koffie dankzij siemens

Geschreven voor: Siemens TC86303

Goed apparaat met makkelijk apart te vullen waterreservoir. Koffie lekker en goed war. Wel jammer dat apparaat om te starten een timer heeft maar instelling van automatisch uitgaan na 40 minuten niet gewijzigd kan worden.

Basenvrouw 22-12-2018

Precies wat ik zocht

Geschreven voor: Siemens TC86303

Vandaag net gekocht, ziet er goed uit en kan er een lekker bakje meer zetten. In de recensies las ik dat het apparaat na 40 minuten uitgaat, dit was tevens één van de reden dat ik het heb gekocht, want is de koffie klaar gaat het in de thermoskan. Koste geen energie en de smaak blijft bewaard dan wanneer het maar wat warm gehouden wordt. hoop dat de machine lang mee gaat want dit is mijn eerste Siemens koffiemachine en ben er zeer tevreden mee

Johan 11 20-12-2017

Goed produckt

Geschreven voor: Siemens TC86303

Ik had verwacht dat de koffie warmer was.
En de 40 min uitschakeling is te kort.
Verder zet je er een lakker bakie mee.

FamHeel 12-08-2017

Zet lekkere koffie!!

Geschreven voor: Siemens TC86303

Mooi design. Lekkere koffie.

2 puntjes,
-laatste beetje koffie komt niet echt lekker uit de kan
-we hebben gekozen voor de zilveren uitvoering, alleen blijkt dit in het echt niet geheel zilverkleurig te zijn.

Jacq75 25-07-2017

Prachtig design apparaat

Geschreven voor: Siemens TC86303

Prachtig apparaat, sieraad in de keuken.
Zeer makkelijk in gebruik, komt ook door het afneembare waterreservoir.

Thijs76 15-01-2017

Oude Siemens Porsche disign 10x beter!

Geschreven voor: Siemens TC86303

Als ze mij de oude Siemens op kunnen sturen van Porsche Disign zou ik deze nieuwe zo omruilen! Deze lekt, geen fijne schenkkan, continue brand het lampje van kalkreiniging.

Seanvk3 02-03-2016

Lekkende kan verpest het plezier

Geschreven voor: Siemens TC86303

Het is een schitterend apparaat, met handige functies. Maar de kan lekt bijna altijd tijdens het inschenken, vanuit het tuitje. Gewoon verkeerd ontworpen lijkt het.

Seanvk 01-03-2016

Kan lekt 95% van de keren dat we koffie schenken

Geschreven voor: Siemens TC86303

Het apparaat is uitstekend qua functies. Het voorraadvat is wat onhandig vanwege een opening die een teveel aan water in de kan voorkomt. Maar bijna altijd lekt de kan tijdens het schenken. Alleen als de kan echt verticaal wordt gehouden is er een kans dat dit niet gebeurt.

basmachine 25-02-2016

2,4
Let op: op de site van elke webshop en zelfs die van siemens zelf staat dat de automatische afschakeling na 2 uur is. Dit is echter niet zo. In de handleiding staat het wel goed, namelijk 40 minuten. En dit klopt. Voor mij is dit te snel en daarom het apparaat teruggestuurd. Heb daarna een andere mogen uitzoeken. Maar het heeft mij wel twee keer verzendkosten gekost. Slordig van siemens. Ik heb het apparaat eigenlijk nooit gebruikt en daarom alles behalve de vormgeving een 1 gegeven.

moeskoetie 14-03-2018

waardeloze review

hooked 20-02-2016

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TC86303

Een fijn apparaat. Dit is "helaas" al onze 2e. 5 Jaar geleden 1e aangeschaft en beviel goed. Tot voor kort, toen begon het apparaat water te lekken. Garantie periode natuurlijk voorbij. Hopelijk hebben we met dit apparaat meer geluk. Mocht dat niet het geval zijn dan is het wel de laatste. Wij geven het dus een herkansing.

lymano 20 13-12-2015

Zeer goed en uitstekend.

Geschreven voor: Siemens TC86303

Bevalt heel goed had dit eerder willen hebben zet hele goede koffie en ik raad het een ieder aan,net als onze Siemens koelkast die bevalt ook heel goed.

Tekkel 02-12-2015

Prima koffiezetter,alleen jammer van warmhoudtijd.

Geschreven voor: Siemens TC86303

Twee dagen in gebruik, zet goede koffie maar warmhoudplaat gaat al na 40 minuten uit,dus koude koffie.