Philips Viva Café HD7825 - Reviews

Type
koffiepadsysteem
Soorten koffie
koffie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 398 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD7825 op Kieskeurig.nl.

Manny 14-12-2016

Slappe bak

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Heb al jaren een senseo. Maar deze vind ik minder goed. Als ik twee kopjes koffie maak geeft hij soms een slappe bak.dan ben ik 4 koffiepad kwijt dat is te duur.

Nancy Dooijes 18-04-2016

Verbeterde mogelijkheden

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Ik heb de Senseo nu zo'n 6 weken in gebruik. Ten opzichte van mijn vorige Senseo's is er een aantal dingen verbeterd. Je kunt het 'aanknopje' al indrukken en zodra het apparaat op temperatuur is, gaat hij vanzelf lopen. Ook blijft de pad niet steeds plakken bij het opendoen van het dekseltje. Koffiesmaak prima voor de alledaagse koffie, heb ernaast ook nog espressoapparaat voor de bijzondere koffie.

Huishoudstertje 17-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb al eerder Senseo apparaten gehad. Altijd goed gedaan. Als ze oud, en dan bedoel ik echt oud, worden dan wil de hoeveelheid koffie nog wel eens verschillen. Ook het lekken aan de onderkant was een beetje irritant. Misschien is dat nu over met de nieuwe. Het ontkalken heb ik met meerdere middelen gedaan maar het lampje blijft branden.

Gery 11-06-2016

senseo smaak is goed maar

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Hij maak wel veel herrie en stopt heel even en ga dan weer verder.geef heel vaak halve beker en moet dan nog x drukken en dan stoppen als vol is.verder mooi app.lekkere koffie.2 mnd in gebruik

Jody 09-02-2016
  • Product kwartaal in bezit

6,5
Maakt erg veel herrie tijdens koffie zetten, vooral het rooster, ligt te los op lekbak. Geen keuze in hoe sterk je de koffie wilt, moet je nu zelf inschatten.

ingc9472 01-02-2016

6,4
dit is m'n derde Senseo. De kwaliteit is met iedere generatie minder geworden. Hij rammelt aan alle kanten en de onderdelen zijn van een lichte kwaliteit. Dit is dan ook mijn laatste Senseo.

Corrie 06-03-2018

Slechts product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Is nog geen jaar oud het wát bakje sluit niet goed aan blijf het lampje snel knipperen komt het water niet op temperatuur

Minpunten

• Werkt gewoon niet perfect het
  • Water bakje sluit niet goed aan

Marion 27-01-2017

Fijn Senseo-apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Ins ons vakantiehuisje hadden we het gebruik van het Viva Café HD 7825 Senseo-apparaat. Het was zoveel prettiger in gebruik dan de klassieke Senseo die we thuis hadden. Daarom hebben we meteen deze aangeschaft en we zijn er erg tevreden over! Lekkere koffie, geen lekken meer en een verschuifbare tuit, waardoor het ook makkelijk is om een grote mok eronder te zetten.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Lekt niet, de koffiepads passen goed in de filter

Bittersweet 08-03-2016

Ideaal voor een snel, lekker kopje koffie voor een of twee personen. Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.

Frank 17-02-2016

Het enigste de koffie is niet warm genoeg , een gemakkelijk apparaat en een mooie vormgeving omdat ik de enigste ben die bij ons koffie drinkt is de senseo een geweldige oplossing

Joke 08-02-2016

Prima apparaat. Koffie ie goed warm.
Minpunt is het rammelen van het plaatje waarop het kopje staat. Is goed op te vangen met een stukje keukenrol onder het plaatje. Vangt tegelijkertijd ook de druppels op.

Henriette 23-12-2015

6,2
Wij hebben nu een aantal weken een nieuwe Senseo. Deze bevalt ons prima, maar we vinden het wel vreemd dat nu al het lampje brandt om het apparaat te ontkalken. Is dit niet veel te snel???

Hans Teeven 02-09-2015
  • Product maand in bezit

Ik vind het een prima Senseo-apparaat ! Mooie vormgeving, goede smaak en wat ik écht een pluspunt vind is dat je, wanneer het water nog aan 't opwarmen is en het lampje nog knippert, je wel alvast op het knopje voor 't gewenste aantal kopjes koffie kunt drukken, zodat het apparaat, zodra 't water warm is, meteen begint met het zetten van de koffie ! Ideaal ! Ik kan gewoon het knopje indrukken, weglopen en als ik even later terug kom, staat mijn Senseo klaar !! Super !

N. Oogjen 29-01-2019

Regelmatig een slappe kop koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Deze heb ik gekozen omdat ik al jarenlang Senseo gebruik tot volle tevredenheid. Maar hij is al 2 x terug geweest ivm storingen. Momenteel geeft hij slappe koffie als je er 2 doet, zonder schuimlaagje. Bij 1 kop gaat het goed. Ik heb al heel wat koffiepadmachine weggegooid.

rob 15-03-2017

Mooi

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

handig dat je meteen koffie krijgt als je hem aan zet.en de keuze tussen veel of weinig koffie. mooie kleur en mooie vorm geving.

Annemiek 11-03-2017

Echt mooi vormgegeven

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Mijn oude Senseo haperde steeds vaker. Had ik ook al lang en werd veel gebruikt. Nu deze versie gekocht. Ik vind hem echt heel erg mooi en de koffie smaakt heerlijk. Helemaal in mijn nopjes. Er zijn ook echt verbeteringen aangebracht tov het 'oude' model bijvoorbeeld de lekbak. Ik gebruik extra dark pads en krijg dan vaak te horen lekkere koffie.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kleur
  • Lekbak

Minpunten

• niet geschikt voor groepen

Roberto 04-03-2017

Lekker bakkie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Na een aantal senseo apparaten versleten heb ik een senseo café aan geschaft ...heerlijke koffie...mooi schuimlaagje

Pluspunten

• Mooie schuimlaag

Cees 02-03-2017

een goede en snelle kop koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

ik ben zeer blij met de Senseo. hij zorgt super snel voor een goede en hete kop koffie. et ontklk systeem wat netjes tijdig aangeeft om te ontkalken zal zeker de levensduur verbeteren.

Rob Banse 02-03-2017

Goede temperatuur

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

Het apparaat is makkelijk te bedienen en heeft een goed uiterlijk. Het product levert goede smaak eigenschappen.

CM van Voorst 01-03-2017

Goed , vernieuwde senseo.Koffie smaakt en is nog beter!!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD7825

De vernieuwde Senseo , werkt , smaakt nog beter dan de vorige.Prijs en kwaliteit goed in verhouding.