Philips Viva Café HD 7825/60 - Reviews

koffie
Ingebouwd display

7,9

HettyP 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds enorm tevreden !!!

Heb in augustus ook een review geschreven, toen had ik dit Senseo apparaat 6 weken. Het is nu 27 november...
Ondertussen is het kalklampje 1 keer aan gegaan. Hebben het apparaat ontkalkt zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Lampje weer uit, en meteen daarna is ie inderdaad stiller en werkt weer gewoon geweldig! Zijn zeer tevreden over dit Senseo apparaat !!! ( net zoals de twee vorige...)...

Pluspunten

• Heerlijke, warme koffie.
  • Doet wat ie beloofd.
  • Hele mooie eyecatcher op het aanrecht !

Minpunten

• Geen minpunten !

eefje 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Geluid

Mooi, slank, elegant, goed te bedienen en de koffie uitstroom blijft tijdens de uitstroom altijd op gelijke temperatuur.

Pluspunten

• geluid
  • juiste koffie temperatuur

Minpunten

winnie 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

makkelijk in gebruik, pittig om te zien,
er had wat mij betreft wel een groter water reservoir bij gemogen.

dianap74 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Senseo viva cafe

Zeer gemaksvriendelijk apparaat, is snel gebruiksklaar en geeft een heerlijk warm kopje koffie met een mooi crème laagje.
Uiterlijk had het wat spannender gemogen.

mwr 13-06-2016 Product kwartaal in bezit

valt tegen

Ik vind het vreselijk lastig dat na 2 keer 2 kopjes gevuld te hebben ,het water al bij moet vullen,en het iritantanste is dat het lampje van ontkalken steeds aan gaat, ik ontkalk met schoonmaak azijn en met mijn oude apparaat ging dat prima, ga echt geen dure philips zakjes kopen dan is het een duur apparaat.erg jammer hoop dat er grotere watertanks komen.

stansmaster 12-06-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat

9,4
Deze Senseo geeft goeie warme koffie en is verder handig in gebruik vooral ook de in hoogte verstelbare koffietuit handig voor hoge of lage kopjes zodat het niet zo spettert.

Nancy Dooijes 18-04-2016 Product paar weken in bezit

Verbeterde mogelijkheden

Ik heb de Senseo nu zo'n 6 weken in gebruik. Ten opzichte van mijn vorige Senseo's is er een aantal dingen verbeterd. Je kunt het 'aanknopje' al indrukken en zodra het apparaat op temperatuur is, gaat hij vanzelf lopen. Ook blijft de pad niet steeds plakken bij het opendoen van het dekseltje. Koffiesmaak prima voor de alledaagse koffie, heb ernaast ook nog espressoapparaat voor de bijzondere koffie.

Bittersweet 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor een snel, lekker kopje koffie voor een of twee personen. Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.

Yneke Postma 07-03-2016 Product kwartaal in bezit

Hij staat heel mooi in mijn Gijze-keuken, en het gemak van direct aan kunnen zetten voor het water doorlaten vind ik een groot voordeel....mijn vorige gewone Senseo heeft maar heel kort gewerkt nadat ik hem een poos op nieuw heb laten staan voor reserve, al na een paar weken gebruik kapot .....als hij bijna warm is laat ie het afweten, dus duurzaamheid is nog de vraag......

Corinne 27-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,4
Ons vorige Senseo was na jaren intensief gebruik defect
Het nieuwe apparaat doet wat het moet doen zonder poespas.
Koffie maken op een eenvoudige vlotte manier.

Anoniem 26-02-2016 Product paar weken in bezit

De vormgeving is mooi, het apparaat is handig in het gebruik en de koffie is heerlijk. Deze lekt gelukkig niet en maakt een solide indruk

Jan 25-02-2016 Product maand in bezit

Met de Senseo maak je snel een lekker kopje koffie die een goede temperatuur heeft. Het is al onze derde en dit is de meest luxe met de verstelbare hoogte en het anti kalk lampje. We zijn er blij mee!

mieke florussen 25-02-2016 Product paar dagen in bezit

handig in gebruik ,ziet er mooi uit ,ik weet niet hoelang dat hij meegaat ; de vorige Senseo heeft het twee jaar gedaan

hennie 23-02-2016 Product maand in bezit

ik ben heel tevreden over mijn senseo apparaat / de koffie is goed heet en lekker van smaak ik heb al diverse smaken geprobeert en vind zelf de capuccino erg lekker /

Rita 21-02-2016 Product paar weken in bezit

Dit is niet mijn eerste Senseo (die hebben we circa 14 jaar gehad). Maar deze is erg lawaaierig in gebruik. De kopjes rammelen op het plaatje. Dat valt me tegen. Met de smaak is niets mis maar dat gerammel vind ik niet fijn.

René 21-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb 1 arm om te gebruiken. Het waterreservoir gaat niet gemakkelijk terug in de machine.
Hier voor heb ik net zo'n machine gehad. Deze begon na een jaar koffie te lekken aan de onderkant

Fred 21-02-2016 Product paar weken in bezit

een mooi en goed apparaat, maar wist U dat de 1e editie die we kochten in 2000 of 2001 (net uit) nog steeds in gebruik is,dagelijks, op het werk van mijn vrouw. De kwaliteit was en is nog steeds prima, en Senseo is super makkelijk in gebruik.

Huishoudstertje 17-02-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb al eerder Senseo apparaten gehad. Altijd goed gedaan. Als ze oud, en dan bedoel ik echt oud, worden dan wil de hoeveelheid koffie nog wel eens verschillen. Ook het lekken aan de onderkant was een beetje irritant. Misschien is dat nu over met de nieuwe. Het ontkalken heb ik met meerdere middelen gedaan maar het lampje blijft branden.

Frank 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het enigste de koffie is niet warm genoeg , een gemakkelijk apparaat en een mooie vormgeving omdat ik de enigste ben die bij ons koffie drinkt is de senseo een geweldige oplossing

Ingrid 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat en koffie is goed voor filterkoffie. Gemakkelijk schoon te maken.
Je hebt heel snel kopje koffie.