Philips Viva Café HD 7825 - Reviews

koffie

7,9

Manny 14-12-2016 Product paar maanden in bezit

Slappe bak

Heb al jaren een senseo. Maar deze vind ik minder goed. Als ik twee kopjes koffie maak geeft hij soms een slappe bak.dan ben ik 4 koffiepad kwijt dat is te duur.

Nancy Dooijes 18-04-2016 Product paar weken in bezit

Verbeterde mogelijkheden

Ik heb de Senseo nu zo'n 6 weken in gebruik. Ten opzichte van mijn vorige Senseo's is er een aantal dingen verbeterd. Je kunt het 'aanknopje' al indrukken en zodra het apparaat op temperatuur is, gaat hij vanzelf lopen. Ook blijft de pad niet steeds plakken bij het opendoen van het dekseltje. Koffiesmaak prima voor de alledaagse koffie, heb ernaast ook nog espressoapparaat voor de bijzondere koffie.

Jody 09-02-2016 Product kwartaal in bezit

6,5
Maakt erg veel herrie tijdens koffie zetten, vooral het rooster, ligt te los op lekbak. Geen keuze in hoe sterk je de koffie wilt, moet je nu zelf inschatten.

ingc9472 01-02-2016 Product maand in bezit

6,4
dit is m'n derde Senseo. De kwaliteit is met iedere generatie minder geworden. Hij rammelt aan alle kanten en de onderdelen zijn van een lichte kwaliteit. Dit is dan ook mijn laatste Senseo.

Bittersweet 08-03-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor een snel, lekker kopje koffie voor een of twee personen. Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik.

Huishoudstertje 17-02-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb al eerder Senseo apparaten gehad. Altijd goed gedaan. Als ze oud, en dan bedoel ik echt oud, worden dan wil de hoeveelheid koffie nog wel eens verschillen. Ook het lekken aan de onderkant was een beetje irritant. Misschien is dat nu over met de nieuwe. Het ontkalken heb ik met meerdere middelen gedaan maar het lampje blijft branden.

Frank 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het enigste de koffie is niet warm genoeg , een gemakkelijk apparaat en een mooie vormgeving omdat ik de enigste ben die bij ons koffie drinkt is de senseo een geweldige oplossing

Ben Smit 25-02-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne senseo koffie

Heerlijk en snel een kopje koffie.
Makkelijk te bedienen.
En zeker een aanrader voor iedereen
Heerlijk

Pluspunten

• Snel
  • Lekker
  • Makkelijk

Minpunten

• Wijnig voorraad water

Anja 24-02-2017 Product paar maanden in bezit

Lekkere koffie

Lekkere koffie en een mooi apparaat. En staat mooi op mijn aanrecht en kies de kleur die het beste bij je pas. Met een melkopschuimer erbij heb je ook zo een lekker bakje cappuccino

• Lekkere koffie

Wilbert 23-02-2017 Product paar weken in bezit

Klein reservoir, geen indicatie waterniveau

Mijn oude Senseo had voor mijn gevoel een groter reservoir. Ook was er een indicatie of er nog voldoende water was voor 1 of 2 kopjes. Bij de nieuwe zit dat er niet op. Niet elke vernieuwing is een verbetering.

Pluspunten

• Zet goede koffie

Minpunten

• Inhoud reservoir
  • Indicatie waterniveau ontbreekt

Marion 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijn Senseo-apparaat

Ins ons vakantiehuisje hadden we het gebruik van het Viva Café HD 7825 Senseo-apparaat. Het was zoveel prettiger in gebruik dan de klassieke Senseo die we thuis hadden. Daarom hebben we meteen deze aangeschaft en we zijn er erg tevreden over! Lekkere koffie, geen lekken meer en een verschuifbare tuit, waardoor het ook makkelijk is om een grote mok eronder te zetten.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Lekt niet, de koffiepads passen goed in de filter

Henk 23-01-2017 Product paar maanden in bezit

Prima apparaat

Het apparaat voldoet goed en zet lekkere koffie. Wij gebruiken kopjes met een wat dikkere wand. De koffie koelt hierdoor wat af. Als je de kopjes voorspoelt met heet water is er niets aan de hand en is de koffie lekker heet. ik vind het jammer dat het apparaat direct na het koffiezetten weer opwarmd. Je gebruikt hierdoor dubbel zoveel energie als je maar 1 of 2 kopjes zet.

Pluspunten

• lampje voor ontkalken
  • verstelbare tuit

Minpunten

• hij warmt direct na het koffiezetten weer op.

geke scholten 23-01-2017 Product paar weken in bezit

een mooie vormgeving

Dit apparaat maakt snel lekkere koffie.
Als je tijdens het opwarmen een keer extra drukt op et aantal kopjes zet ij dat direct na et opwarmen zonder dat je nogmaals drukken moet.
Hij geeft heel snel aan ontkalk te willen worden.

Pluspunten

• vorm
  • lekkere koffie

Minpunten

• snel ontkalken

Astrid 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Lekkere koffie

Fijn en mooi apparaat. Zet lekkere koffie. Pad wordt stevig aangeduwd waardoor de hele inhoud vd pad gebruikt wordt en de koffie lekker sterk is. Alleen het terugplaatsen van het waterreservoir vind ik soms wat lastig. Design is mooi. Al met al erg tevreden.

HettyP 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds enorm tevreden !!!

Heb in augustus ook een review geschreven, toen had ik dit Senseo apparaat 6 weken. Het is nu 27 november...
Ondertussen is het kalklampje 1 keer aan gegaan. Hebben het apparaat ontkalkt zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing. Lampje weer uit, en meteen daarna is ie inderdaad stiller en werkt weer gewoon geweldig! Zijn zeer tevreden over dit Senseo apparaat !!! ( net zoals de twee vorige...)...

Pluspunten

• Heerlijke, warme koffie.
  • Doet wat ie beloofd.
  • Hele mooie eyecatcher op het aanrecht !

Minpunten

• Geen minpunten !

eefje 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Geluid

Mooi, slank, elegant, goed te bedienen en de koffie uitstroom blijft tijdens de uitstroom altijd op gelijke temperatuur.

Pluspunten

• geluid
  • juiste koffie temperatuur

winnie 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

prima apparaat

makkelijk in gebruik, pittig om te zien,
er had wat mij betreft wel een groter water reservoir bij gemogen.

dianap74 03-08-2016 Product paar weken in bezit

Senseo viva cafe

Zeer gemaksvriendelijk apparaat, is snel gebruiksklaar en geeft een heerlijk warm kopje koffie met een mooi crème laagje.
Uiterlijk had het wat spannender gemogen.

mwr 13-06-2016 Product kwartaal in bezit

valt tegen

Ik vind het vreselijk lastig dat na 2 keer 2 kopjes gevuld te hebben ,het water al bij moet vullen,en het iritantanste is dat het lampje van ontkalken steeds aan gaat, ik ontkalk met schoonmaak azijn en met mijn oude apparaat ging dat prima, ga echt geen dure philips zakjes kopen dan is het een duur apparaat.erg jammer hoop dat er grotere watertanks komen.

stansmaster 12-06-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat

9,4
Deze Senseo geeft goeie warme koffie en is verder handig in gebruik vooral ook de in hoogte verstelbare koffietuit handig voor hoge of lage kopjes zodat het niet zo spettert.