Krups KM5055 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM5055 op Kieskeurig.nl.

6,2

• Slecht

Richard Bodde 22-09-2013
  • Product jaar of meer in bezit

5,6
Inschenken met de kan totaal onmogelijk lekt altijd, water vullen ook lastig en om de maan zit het reservoir verstopt met een soort algen, voor mij geen Krups meer.

sadeho 16-04-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Nog nooit zo'n onpraktische koffiezet gehad! Zou hem niemand aanraden! Nu minder dan 2 jaar geleden gekocht en al kapot.
Smaak: lekkere koffie, maar je moet veel koffie inscheppen voor een goede smaak. De aroma stand helpt hieraan, maar onvoldoende naar mijn mening.
Mogelijkheden: Heel veel mogelijkheden. Koffieplaat kan lang naverwarmd worden. De dubbele timer functie is super. Om deze reden hadden we hem gekocht.
Gebruiksgemak: Het deksel van het vulreservoir kan niet ver genoeg naar achter waardoor je altijd morst als je water toevoegd. De schenkkan lekt altijd bij het opschenken. Het deksel kan hier ook niet af: moeilijk om te poetsen. Het koffiereservoir is ook moeilijk schoon te maken omdat er niet veel aan kan gedemonteerd worden.
Vorm: mooi in RVS, maar nogal lomp en breed op het aanrecht.
Duurzaamheid: voor zo'n prijs verwacht je niet dat hij na minder dan 2 jaar de geest geeft.

medic-henk 31-01-2011

Een mooi toestel, speciaal gekocht voor de timer-functie. Prima apparaat maar wel een beetje uitvogelen hoe de koffie/waterverhouding moet zijn. Het vullen van het water is zeer lastig. De stand van de vulklep is vertikaal waardoor je de schenkkan niet volledig leeg kan schenken. Het apparaat beschikt over twee in te stellen starttijden en de afslagtijd is in te stellen op 0, 1 en 2 uren. Ten opzichte van onze vorige Philips geeft de Krups warmere koffie.

naam1509 19-01-2010
  • Product maand in bezit

6,3
Koffiezetter nu een aantal weken in gebruik. Het ziet er mooi uit maar in gebruik bevalt het me erg slecht.
Ondanks de "aromaknop" erg veel koffie nodig om smaakvolle koffie te krijgen.
Tijdens het kofiezetten maakt het apparaat bijzonder veel lawaai.
Spijt dat ik deze keuze gemaakt heb.