Krups KM5055

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM5055 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Richard Bodde 22-09-2013
Geschreven voor: Krups KM5055

Inschenken met de kan totaal onmogelijk lekt altijd, water vullen ook lastig en om de maan zit het reservoir verstopt met een soort algen, voor mij geen Krups meer.

medic-henk 31-01-2011
Geschreven voor: Krups KM5055

Een mooi toestel, speciaal gekocht voor de timer-functie. Prima apparaat maar wel een beetje uitvogelen hoe de koffie/waterverhouding moet zijn. Het vullen van het water is zeer lastig. De stand van de vulklep is vertikaal waardoor je de schenkkan niet volledig leeg kan schenken. Het apparaat beschikt over twee in te stellen starttijden en de afslagtijd is in te stellen op 0, 1 en 2 uren. Ten opzichte van onze vorige Philips geeft de Krups warmere koffie.

naam1509 19-01-2010
Geschreven voor: Krups KM5055

Koffiezetter nu een aantal weken in gebruik. Het ziet er mooi uit maar in gebruik bevalt het me erg slecht.
Ondanks de "aromaknop" erg veel koffie nodig om smaakvolle koffie te krijgen.
Tijdens het kofiezetten maakt het apparaat bijzonder veel lawaai.
Spijt dat ik deze keuze gemaakt heb.