Philips Viva Café HD6561 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6561 zwart op Kieskeurig.nl.

8,9

Fredje C. 17-05-2018
  • Product gekregen

Prachtig toestel !!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 blauw

Mooi toestel, doet waarvoor hij dient, namelijk lekkere koffie zetten. De anti-calc-functie is een meerwaarde, want vanaf nu weet je ook wanneer je je Senseo moet ontkalken.

Orin 09-04-2021

Al stuk na 1 maand

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Opeens begon het toestel te beleven,water en stoom kwam eruit zonder dat ik op de knop gedrukt had.Snel deksel dichtgedaan en tas onder gezet Nadien werkte het toestel niet meer

van Geel 05-03-2021

Mooi uiterlijk voor in de de keuken

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Mooi koffiezetapparaat maar hij maakt wel veel kabaal. Had dit niet gedacht voor een nieuwe senseo. Hij doseert ook anders. In begin een beetje watersmaak maar na een aantal keren gebruik weer lekkere koffie zoals het hoort!

Anoniem 28-11-2020

heerlijke koffie, lekt wel.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Zijn erg blij met het apparaat en de lekkere mogelijkheden voor heerlijke koffie.
Helaas loopt de koffie regelmatig lans de uitstroomtuit en loopt dan onder het apparaat en niet in je kopje.

Petertje-blom/burger1979 16-11-2020

goede kwaliteit

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

We hebben hem al een tijd en koffie is nog steets heerlijk capacino is nog heerlijk kopjes zijn nog steets even vol als toen we hem kochten

Anoniem 27-10-2020

Gewéldige Senseo !

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Ik ben (weer) zo blij met deze Senseo Viva Café; zet heerlijke koffie met een mooie schuimlaag. Dit is mijn tweede Viva Café, ik zou geen andere meer willen!

Copermans 30-09-2020

wij zijn zeer tevreden met onze senseo

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

dit is ons 5e toestel al en zijn er steeds tevreden over voor de lekkere koffie voor een betaalbare prijs en kan het iedereen aanbevelen

Nanduka 07-08-2020

Top product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

De crema laag maakt de koffie extra lekker. Nu een half jaartje in gebruik en ik ben zeer tevreden over het SENSEO® Viva Café Koffiezetapparaat

Anoniem 08-07-2020

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Crème laagje is heerlijk , onderdelen zijn goed te reinigen evenals het lampje wat gaat branden om het apparaat te reinigen voor kalk is ideaal!

Wilma 5 22-04-2020

Lekkage aan onderkant schenktuit.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Wat we nog nooit hebben gehad met een Senseo apparaat overkomt ons nu. Er lopen druppels onder langs de schenktuit, die niet terecht komen in het opvangbakje, maar onder het apparaat. Als de schenktuit goed naar beneden is geschoven is dat minder. Blijven opletten is dus nodig.
Er is geen maximum zichtbaar aan de watercontainer.

Anoniem 08-10-2019

Goede koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Door dat onze andere Senseo stuk ging hebben we nu een ander model gekocht.
Deze heeft iets meer mogelijkheden.

Essie18 21-11-2018

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het design van de Senseo Viva Café is verbeterd ten opzichte van de vorige modellen. De smaak van de koffie is heerlijk. Je hebt snel een goede warme kop koffie. Een fijne toevoeging is het indicatorlampje voor ontkalking. Het apparaat is heel goed schoon te maken doordat het allemaal losse onderdelen zijn.

Lucia64 21-11-2018

Super koffieapparaat

Luukieluuk 11-11-2018

Zeer gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips Senseo Viva Café is een zeer gebruiksvriendelijk product. Je steekt de stekker in het stopcontact, drukt op de aanknop, water warmt op, plaatst er een koffiepad in en drukt op de startknop en de koffie wordt bereid.

Het gedeelte waar de koffie uitkomt is in hoogte verstelbaar waardoor je zowel kleine kopjes als grote mokken (voor bijv. cappuchino) onder kunt zetten.

De hoeveelheid water per keer is genoeg voor een goed gevulde kop koffie die op goede temperatuur is.

RonaldS 09-11-2018

Geweldig koffieapparaat. Lekkere koffie in een mum van tijd

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb mijn oude betrouwbare Senseo na jaren trouwe dienst weg gedaan en ben opzoek gegaan naar een nieuwe
Daarbij kwam deze naar voren en wat een topper
Dat had ik eerder moeten doen.
De koffie boost maakt de koffie nog lekkerder.
Mooi aparaat op het keukenblad en heerlijke koffie
Aanrader!

Sharr29 09-11-2018

Super fijn en gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bij openen van het pakket was ik blij verrast door de vormgeving en de kleur van de Senseo Viva Cafe!
Erg mooi apparaat.

Aansluiten is een eitje, het apparaat zit al helemaal in elkaar en is na even doorspoelen meteen klaar voor gebruik! De handleiding die er bij zit is ook in het Nederlands en in tekst en tekening. Wat ik erg makkelijk vind aangezien ik meestal zo'n handleiding oversla, maar de tekeningen spreken voor zich!

Eerst even doorspoelen, dit doe je door de 1 kops en 2 kops knop tegelijk in te drukken. Wel even een grotere beker of kommetje er onder zetten!

Mijn eerste bakje koffie was zo klaar en smaakte heerlijk!

Ik heb m nu een tijdje in gebruik en ook meerdere senseo smaken geprobeerd, ze smaken allemaal erg goed in de Senseo Viva cafe!

friezin01 09-11-2018

Super fijn en gemakkelijk apparaat

Erg mooi apparaat.

Mijn eerste bakje koffie was zo klaar en smaakte heerlijk!

Hawkje 09-11-2018

Dit product is gewoon goed, maar met een klein minpuntje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Senseo viva cafe is gewoon goede machine,en vooral koffieboosttechnologie is top!

Klein nadeel vergeleken met mijn oude Senseo is dat het kopje wat onder mijn oude Senseo wel pasten , niet onder mijn nieuwe viva cafe kon..

An45 08-11-2018

Een mooi vormgegeven compact apparaat voor snelle koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een prima apparaat ,mooie strakke vormgeving
in een mum van tijd een lekkere kop koffie met een heerlijke zachte smaak dankzij de koffieboosttechnologie
gemakkelijk in gebruik en zowel met 1 als met 2 pads te gebruiken voor 2 koppen koffie door de bijgeleverde padhouders
steeds een kop verse koffie op elk gewenst moment van de dag

Dees12345 11-06-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zwart

Ik maak al jarenlang gebruik van Senseo, net als de rest van mijn familie. Het is gemakkelijke en lekkere koffie. Het werd een wat ouder apparaat, dus was helemaal blij om dit apparaat te testen en te proeven :)
De koffie van dit apparaat smaakt beter, en het uiterlijk is mooi modern. Ik ben tevreden!