Philips Viva Café HD6561 zilver - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6561 zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

Wilma 5 22-04-2020

Lekkage aan onderkant schenktuit.

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Wat we nog nooit hebben gehad met een Senseo apparaat overkomt ons nu. Er lopen druppels onder langs de schenktuit, die niet terecht komen in het opvangbakje, maar onder het apparaat. Als de schenktuit goed naar beneden is geschoven is dat minder. Blijven opletten is dus nodig.
Er is geen maximum zichtbaar aan de watercontainer.

Anoniem 08-10-2019

Goede koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Door dat onze andere Senseo stuk ging hebben we nu een ander model gekocht.
Deze heeft iets meer mogelijkheden.

Essie18 21-11-2018

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Het design van de Senseo Viva Café is verbeterd ten opzichte van de vorige modellen. De smaak van de koffie is heerlijk. Je hebt snel een goede warme kop koffie. Een fijne toevoeging is het indicatorlampje voor ontkalking. Het apparaat is heel goed schoon te maken doordat het allemaal losse onderdelen zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Luukieluuk 11-11-2018

Zeer gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

De Philips Senseo Viva Café is een zeer gebruiksvriendelijk product. Je steekt de stekker in het stopcontact, drukt op de aanknop, water warmt op, plaatst er een koffiepad in en drukt op de startknop en de koffie wordt bereid.

Het gedeelte waar de koffie uitkomt is in hoogte verstelbaar waardoor je zowel kleine kopjes als grote mokken (voor bijv. cappuchino) onder kunt zetten.

De hoeveelheid water per keer is genoeg voor een goed gevulde kop koffie die op goede temperatuur is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldS 09-11-2018

Geweldig koffieapparaat. Lekkere koffie in een mum van tijd

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Ik heb mijn oude betrouwbare Senseo na jaren trouwe dienst weg gedaan en ben opzoek gegaan naar een nieuwe
Daarbij kwam deze naar voren en wat een topper
Dat had ik eerder moeten doen.
De koffie boost maakt de koffie nog lekkerder.
Mooi aparaat op het keukenblad en heerlijke koffie
Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sharr29 09-11-2018

Super fijn en gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Bij openen van het pakket was ik blij verrast door de vormgeving en de kleur van de Senseo Viva Cafe!
Erg mooi apparaat.

Aansluiten is een eitje, het apparaat zit al helemaal in elkaar en is na even doorspoelen meteen klaar voor gebruik! De handleiding die er bij zit is ook in het Nederlands en in tekst en tekening. Wat ik erg makkelijk vind aangezien ik meestal zo'n handleiding oversla, maar de tekeningen spreken voor zich!

Eerst even doorspoelen, dit doe je door de 1 kops en 2 kops knop tegelijk in te drukken. Wel even een grotere beker of kommetje er onder zetten!

Mijn eerste bakje koffie was zo klaar en smaakte heerlijk!

Ik heb m nu een tijdje in gebruik en ook meerdere senseo smaken geprobeerd, ze smaken allemaal erg goed in de Senseo Viva cafe! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hawkje 09-11-2018

Dit product is gewoon goed, maar met een klein minpuntje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

De Senseo viva cafe is gewoon goede machine,en vooral koffieboosttechnologie is top!

Klein nadeel vergeleken met mijn oude Senseo is dat het kopje wat onder mijn oude Senseo wel pasten , niet onder mijn nieuwe viva cafe kon.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

An45 08-11-2018

Een mooi vormgegeven compact apparaat voor snelle koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

een prima apparaat ,mooie strakke vormgeving
in een mum van tijd een lekkere kop koffie met een heerlijke zachte smaak dankzij de koffieboosttechnologie
gemakkelijk in gebruik en zowel met 1 als met 2 pads te gebruiken voor 2 koppen koffie door de bijgeleverde padhouders
steeds een kop verse koffie op elk gewenst moment van de dag [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lucia64 08-11-2018

Fijn koffie apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Deze Senseo heeft een antikalk indicator wat heel prettig is. Ook de “schenktuit” is verstelbaar. Handig voor grote en kleine mok. Veel losse onderdelen zodat schoonmaken heel gemakkelijk gaat. Mijn apparaat was grijs. Leuke kleur. Openen en sluiten gaat ook heel soepel. Lekkere koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

friezin01 08-11-2018

heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Het is genieten van een heerlijk en vol van smaak kopje koffie. En dat in een handomdraai. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dees12345 11-06-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Ik maak al jarenlang gebruik van Senseo, net als de rest van mijn familie. Het is gemakkelijke en lekkere koffie. Het werd een wat ouder apparaat, dus was helemaal blij om dit apparaat te testen en te proeven :)
De koffie van dit apparaat smaakt beter, en het uiterlijk is mooi modern. Ik ben tevreden!

Babs06 05-06-2018

Super mooi en fijn, en lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Het is super en lekkere koffie. Ik heb er een Senseo melkopsuimer bij gekocht en nu heb ik heerlijke cappuccino. Makkelijk in gebruik, mijn dochter van 12 wil nu elke keer mijn koffie maken

pluisje184 04-06-2018

niet onze keus

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Ik was blij deze te mogen testen aangezien mijn switch kapot was gegaan. Helaas vind ik de koffie (ten opzichte van de switch) te waterig. Wel is deze goed warm en handig in gebruik maar smaken verschillen natuurlijk

Mamatas 01-06-2018

Mooi en handzaam apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Pluspunten:

+ maakt niet te veel herrie

+ soepele deksel

+ padhouder valt goed in het apparaat

+ schenktuit is in hoogte verstelbaar

Minpunten:

- vulopening van het waterreservoir is erg smal

- het waterreservoir is te klein. Je moet hem te snel vullen.

Verder een fijn apparaat om toe te voegen aan ons camping inventaris

Caro123 31-05-2018

Een gemakkelijk en snel toestel

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Handig te gebruiken en snel, op 1 2 3 heb je een kopje koffie. Het onderhoud is ook eenvoudig. Mijn vorige Senseo is 7 jaar meegegaan, dus uitstekend van kwaliteit.

Inge82 29-05-2018

Onmisbaar in onze keuken!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Wat prijs/kwaliteit van het toestel betreft, zal het moeilijk zijn een beter product te vinden op de markt. Ook de pads zijn betaalbaar t.o.v. bepaalde andere merken. Wordt bij ons dagelijks voor meerder tassen gebruikt.
Wil je snel een lekkere koffie met schuimlaagje, dan is de Viva Café een echte aanrader.

Toestel algemeen zeer makkelijk in onderhoud (vaatwas). Waterreservoir iets moeilijker te reinigen o.w.v. de vorm, ontkalken levert geen problemen op.

crys 26-05-2018

prima kopje koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

een supersnel kopje koffie met mooie cremalaag. Handig is dat je een of twee kopjes tegelijk kan zetten. Dit systeem is supersnel en lekker makkelijk zonder al teveel onderhoud en schoonmaak

wel moet ik erbij zeggen dat ik persoonlijk liever een espresso van versgemalen bonen heb, net even iets meer power zeker in een cappuccino maar de gemiddelde koffiedrinker die ik ken vind die koffie veel te sterk dus ik had deze machine wel nodig om aan de smaakbehoeften van het bezoek te voldoen. Voor mijzelf houd ik het bij espresso voor het bezoek is de senseo een fijne oplossing. Snel gezet dus snel weer gezellig aanschuiven en ze vinden het heerlijke koffie.

Barbamams 24-05-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Het apparaat heeft een mooie vormgeving. De koffie smaakt perfect. Afgelopen week 2x veel visite gehad en ze waren allemaal super tevreden over de koffiesmaak. Ik zou niet anders meer willen

Poppie1969 24-05-2018

Positief en negatief

Positief klein gebruiksvriendelijk
Negatief waterreservoir klein gaaf leeg en ik vind de koffie niet echt warm

ET001 24-05-2018

Goed toestel. Prijs kwaliteit heel correct

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561 zilver

Sinds enige tijd dit toestel aan het gebruiken. Heel gebruiksvriendelijk. Water warmt rap op. En nadien een lekkere koffie met een mooi crème laagje. De verstelbare tuit is ook gemakkelijk als je een grote tas koffie wil.