Philips Viva Café HD6561 - Reviews

Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Café HD6561 op Kieskeurig.nl.

8,9

Fredje C. 17-05-2018

Prachtig toestel !!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Mooi toestel, doet waarvoor hij dient, namelijk lekkere koffie zetten. De anti-calc-functie is een meerwaarde, want vanaf nu weet je ook wanneer je je Senseo moet ontkalken.

Essie18 21-11-2018

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Het design van de Senseo Viva Café is verbeterd ten opzichte van de vorige modellen. De smaak van de koffie is heerlijk. Je hebt snel een goede warme kop koffie. Een fijne toevoeging is het indicatorlampje voor ontkalking. Het apparaat is heel goed schoon te maken doordat het allemaal losse onderdelen zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Luukieluuk 11-11-2018

Zeer gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

De Philips Senseo Viva Café is een zeer gebruiksvriendelijk product. Je steekt de stekker in het stopcontact, drukt op de aanknop, water warmt op, plaatst er een koffiepad in en drukt op de startknop en de koffie wordt bereid.

Het gedeelte waar de koffie uitkomt is in hoogte verstelbaar waardoor je zowel kleine kopjes als grote mokken (voor bijv. cappuchino) onder kunt zetten.

De hoeveelheid water per keer is genoeg voor een goed gevulde kop koffie die op goede temperatuur is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldS 09-11-2018

Geweldig koffieapparaat. Lekkere koffie in een mum van tijd

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Ik heb mijn oude betrouwbare Senseo na jaren trouwe dienst weg gedaan en ben opzoek gegaan naar een nieuwe
Daarbij kwam deze naar voren en wat een topper
Dat had ik eerder moeten doen.
De koffie boost maakt de koffie nog lekkerder.
Mooi aparaat op het keukenblad en heerlijke koffie
Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sharr29 09-11-2018

Super fijn en gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Bij openen van het pakket was ik blij verrast door de vormgeving en de kleur van de Senseo Viva Cafe!
Erg mooi apparaat.

Aansluiten is een eitje, het apparaat zit al helemaal in elkaar en is na even doorspoelen meteen klaar voor gebruik! De handleiding die er bij zit is ook in het Nederlands en in tekst en tekening. Wat ik erg makkelijk vind aangezien ik meestal zo'n handleiding oversla, maar de tekeningen spreken voor zich!

Eerst even doorspoelen, dit doe je door de 1 kops en 2 kops knop tegelijk in te drukken. Wel even een grotere beker of kommetje er onder zetten!

Mijn eerste bakje koffie was zo klaar en smaakte heerlijk!

Ik heb m nu een tijdje in gebruik en ook meerdere senseo smaken geprobeerd, ze smaken allemaal erg goed in de Senseo Viva cafe! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hawkje 09-11-2018

Dit product is gewoon goed, maar met een klein minpuntje

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

De Senseo viva cafe is gewoon goede machine,en vooral koffieboosttechnologie is top!

Klein nadeel vergeleken met mijn oude Senseo is dat het kopje wat onder mijn oude Senseo wel pasten , niet onder mijn nieuwe viva cafe kon.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

An45 08-11-2018

Een mooi vormgegeven compact apparaat voor snelle koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

een prima apparaat ,mooie strakke vormgeving
in een mum van tijd een lekkere kop koffie met een heerlijke zachte smaak dankzij de koffieboosttechnologie
gemakkelijk in gebruik en zowel met 1 als met 2 pads te gebruiken voor 2 koppen koffie door de bijgeleverde padhouders
steeds een kop verse koffie op elk gewenst moment van de dag [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lucia64 08-11-2018

Fijn koffie apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Deze Senseo heeft een antikalk indicator wat heel prettig is. Ook de “schenktuit” is verstelbaar. Handig voor grote en kleine mok. Veel losse onderdelen zodat schoonmaken heel gemakkelijk gaat. Mijn apparaat was grijs. Leuke kleur. Openen en sluiten gaat ook heel soepel. Lekkere koffie. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

friezin01 08-11-2018

heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Het is genieten van een heerlijk en vol van smaak kopje koffie. En dat in een handomdraai. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

snoepiejudge 08-11-2018

Mooi model, Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

De Senseo viva cafe is echt een vooruitgang van de gewone Senseo.
Het apparaat is mooi om te zien en erg gemakkelijk in gebruik.
Hij is gemakkelijk uit elkaar te halen en schoon te maken. Het ontkalkingslampje is ook een goede toevoeging zodat hij op tijd ontkalkt kan worden.
De smaak van de koffie is vele malen beter en je kopje is sneller gezet doordat hij erg snel klaar is met druppelen.
Al met al een goed apparaat en zeker de moeite waard [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dees12345 11-06-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Ik maak al jarenlang gebruik van Senseo, net als de rest van mijn familie. Het is gemakkelijke en lekkere koffie. Het werd een wat ouder apparaat, dus was helemaal blij om dit apparaat te testen en te proeven :)
De koffie van dit apparaat smaakt beter, en het uiterlijk is mooi modern. Ik ben tevreden!

Poppie1969 10-06-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

De koffie is heerlijk mooi design alleen jammer dat het waterreservoir zo klein is en ik vind de koffie niet echt warm

Pluspunten

• Mooi
  • Lekkere koffie met schuimlaagje
  • Zet automatisch koffie als hij opgewarmd is

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Niet echt warm

Miet 06-06-2018

Mooi design en lekkere, hete koffie!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Het water verwarmt heel goed en zo krijg je een lekkere hete koffie! Het heerlijke crèmelaagje dat verschijnt is zalig!! Gemakkelijk in gebruik, waterreservoir groot genoeg, ontkalkingslampje is zeer handig! Mooi design!

Pluspunten

• design
  • ontkalkingslampje
  • water verwarmt zeer goed
  • verstelbare tuit

Babs06 05-06-2018

Super mooi en fijn, en lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Het is super en lekkere koffie. Ik heb er een Senseo melkopsuimer bij gekocht en nu heb ik heerlijke cappuccino. Makkelijk in gebruik, mijn dochter van 12 wil nu elke keer mijn koffie maken

Willem18 05-06-2018

lekker en handig

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Dit Senseo koffieapparaat is echt handig in gebruik. Met één druk op de knop heb je zo 2 lekkere kopjes koffie. De koffie warmt supersnel op en niet veel later moet je alleen nog maar genieten. Het apparaat is bovendien ook snel en makkelijk te reinigen. Het is trouwens ook een heel mooi apparaat. Mijn keuken heeft er een eerste klas artikel bij!

Pluspunten

• smaak
  • eenvoudig proper te maken
  • warmt snel op
  • mooi design apparaat

pluisje184 04-06-2018

niet onze keus

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Ik was blij deze te mogen testen aangezien mijn switch kapot was gegaan. Helaas vind ik de koffie (ten opzichte van de switch) te waterig. Wel is deze goed warm en handig in gebruik maar smaken verschillen natuurlijk

Inge82 02-06-2018

Perfect voor ons gezin!

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Heerlijk om zo snel een lekker tasje koffie te kunnen maken! In de dagelijkse rush met een kleutertje van 3 is dit het perfecte toestel voor ons gezin.
Filterkoffie wordt bij ons niet meer gebruikt, omdat de Viva Café zo praktisch is. Ook naar onderhoud zeer efficiënt: de losse onderdelen kunnen gewoon in de vaatwas. Enkel het waterreservoir is iets moeilijker te reinigen omwille van de vorm.

Pluspunten

• Perfect voor een snelle koffie
  • Lekker
  • Lampje geeft aan wanneer er moet ontkalkt worden

Minpunten

• Waterreservoir relatief klein

Mamatas 01-06-2018

Mooi en handzaam apparaat

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Pluspunten:

+ maakt niet te veel herrie

+ soepele deksel

+ padhouder valt goed in het apparaat

+ schenktuit is in hoogte verstelbaar

Minpunten:

- vulopening van het waterreservoir is erg smal

- het waterreservoir is te klein. Je moet hem te snel vullen.

Verder een fijn apparaat om toe te voegen aan ons camping inventaris

Leen78 01-06-2018

Snel apparaat, handig in onderhoud

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

Op een mum van tijd zit je met je kopje in de hand, smaakt daarbij ook nog eens lekker, hing in onderhoud en een heel gamma van smaken in bijna elke winkel te verkrijgen.

Pluspunten

• Handig
  • Lekker
  • Zeer goede kwaliteit
  • Een smaken

crys 01-06-2018
  • Product gekregen

redelijke koffie in een handomdraai

Geschreven voor: Philips Viva Café HD6561

als je van een gemiddeld kopje koffie al heel blij wordt dan is dit een heel fijn apparaat. klik en je koffie pruttelt gezellig in het kopje. ikzelf ben een beetje verpest door mijn espressomachine maar vaak kan het bezoek die intense smaak niet waarderen dus ben blij dat ik mijn bezoek nu een heerlijk bakkie kan presenteren en de koffie is supersnel klaar dus dat is heel erg fijn.

Pluspunten

• snelheid van koffiezetten
  • gemakkelijk te onderhouden

Minpunten

• voor mij is de smaak te slap