Philips Original HD6554 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6554 wit op Kieskeurig.nl.

hou van koffie 02-09-2021

We zijn zeer tevreden over het apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Door jarenlang gebruik was ons vorig apparaat aan vervanging toe,
we kunnen nu weer genieten van een koffie met de goede temperatuur.

Pouchy 21-08-2021

Déjà en panne

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Je l'ai remis chez Krefel en réparation après à peine 6 mois d'utilisation !! Le support à double dosettes ne fonctionne plus et une surpression empêche ensuite d'ouvrir ... l'appareille pour retirer les dosettes.

Val1030 21-08-2021

Idéal!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Pour moi la machine à café Senseo est idéale. Je peux faire une tasse unique, un café bien dosé. Il y a une très grande variété de dosettes et elles sont facilement recyclables puisque en papier. C'est ma seconde machine et je ne changerai plus.

Inktense 15-08-2021

Prima basismodel!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Dit model geeft een heerlijk kopje koffie. Niets met toeters of knopjes, gewoon een standaard uitvoering! Ik ben dik tevreden. Ik hoop dat het later ook makkelijk te ontkalken is…

Marco sportster 29-04-2021

top product

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Simpel in gebruik en onderhoud. doet perfect wat het hoort te doen top product. daarom ééntje bij gekocht voor tweede verblijf.

Willy vdc9 17-03-2021

ontevreden

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Reeds na 4 maand lekte het waterreservoir. Dit reservoir kon niet apart verkregen worden.Resultaat : nieuwe aankoop gedaan

sm.vallejo 19-02-2021

wonderful product, wonderful packaging. thank you

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

It is definitely worthy to spend a bit more in ensuring to start the day with a very, very good coffee!

Jaeken 29-12-2020

Snel en gemakkelijk een lekker tasje koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Zoals verwacht heel gebruiksvriendelijk. Voor mij fijn wanneer je maar af en toe een tasje koffie wil drinken en niet een hele kan moet zetten.
Verschillende koffiesmaken die lekker schuimend bereidt worden.

Theo191 13-10-2020

De koffie is lekkere dan bij de vorige generatie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Door dat er meer gaatjes in de sproeikop zitten krijg je een mooie schuimlaag op de koffie en de smaak is beduidend beter

Koffie fan 18-08-2020

Nieuwe Senseo, ondanks opties niet fijner dan oude

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Na vele jaren van intensief gebruik heeft onze oude Senseo het begeven en was het tijd voor een nieuwe. Fijn apparaat maar niet echt fijner of beter dan de oude. Ben benieuwd of deze ook zoveel jaren mee gaat ?

koffiedrinker3 20-07-2020

Update van slechte beoordeling

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Ik moet mijn eerdere review bijsturen : de hoeveelheid water kan wel worden aangepast via een toetscombinatie. De handleiding vermeldt hier echter niets over terwijl dit toch een essentiële functie is. Toestel lijkt dus wel ok. De handleiding kan echter beter want het aanvankelijk ingestelde was volume echt te laag/klein.

xoKH 05-07-2020

Niet erg blij mee.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

De accesoires zijn van mindere kwaliteit, plastic ipv stevigere verchroomd plaatje voor het opvangbake, ligt daardoor erg los en onstabiel. Ook het handvat van de padhouder zit niet vast, bij het legen van de pads komt het handvat los.
Heel jammer, want de koffie, zeker met het instellen van de sterktes, is prima.

Ijzerman 13-06-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Hallo het is een mooie koffieapparaat maar jammer dat er een kleine watertank bij zit ben al aan het zoeken maar vind nog niets dat is jammer

Miekatoen 13-05-2020

Super koffieapparaat

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Reeds mijn derde toestel, gebruik het al sinds zijn beginjaren
Vind het nog altijd een super toestel, snel een kopje koffie en budget vriendelijk

Karin 06-02-2020

Leuk apparaat, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 zwart

Na wat verwarring over de kleur/type toch maar besteld; prima apparaat alleen jammer dat hij niet waarschuwt wanneer er ontkalkt moet worden en het lekbakje al snel overstroomt omdat hij best lang nadruppelt. Verder prima koffie zeker als je anderhalf kopje maakt van 2 padjes!

Pluspunten

• Leuke kleurtjes
  • lekkere koffie

Minpunten

• geen waarschuwing ontkalken
  • blijft lang lekken als de koffie klaar is

Angelascorpio 05-02-2020

Grote bak heerlijke warme koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe Senseo, hij heeft een nieuwe functie die mijn oude niet had. Je kunt ook halve kopjes maken. Ik pak elke ochtend een grote beker met een normaal bakkie en nog een halver erbij. Zodoende heb ik een lekkere grote bak koffie! Heerlijk wakker worden!

leesmama 16-01-2020

Ik geniet telkens weer van een goed kopje koffie.

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Het senseo apparaat zet in een korte tijd een perfect gebalenceerd kopje koffie. Ideaal voor een koffieliefhebber zoals ik. Alsook, bij onverwacht bezoek heb je vlug een kopje koffie gemaakt en je moet nooit nadenken over de juiste hoeveelheid koffie, een goede pak koffiepads in huis en je hebt altijd de perfecte koffie.

Borduurster 14-01-2020

Het geeft heerlijke Cappucino!

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Aan mijn familie, kinderen en kleinkinderen, ik vind dit model erg fijne en makkelijker te vullen dan het vierkante model.

Stampie 07-12-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Eenvoudig in gebruik. Doet wat het moet doen. Het heeft geen overbodige functies die toch niet gebruikt worden.
Handig om snel een kopje koffie te zetten.

Anoniem 25-11-2019

kan niet meer zonder

Geschreven voor: Philips Original HD6554 wit

Ben op deze machine overgaan nadat de oude na zoveel jaren kuren begon te vertonen. Echte Philips kwaliteit de lichtere waterbak is aangenaam. Top machine hoewel de mijne wel blauw is.