Philips HD6570 - Reviews

gemalen koffie, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Marjoleinvdk 21-10-2017

Goede koffie uit gebruiksvriendelijk apparaat

Pluspunten

• Gebruiksvriendelink
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Lekkere koffie

MarjoleinvdK 21-10-2017

Erg fijne en gebruiksvriendelijk apparaat

Ik ben erg tevreden met deze machine. Hij maakt lekkere (en snelle!) koffie's, latte macchiato's, cappuchino's, en is erg gemakkelijk in gebruik. Daarnaast is hij ook gemakkelijk schoon te maken, en is het ideaal dat je het melkreservoir gemakkelijk in de koelkast kan zetten. Kortom, zeker een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rene71 21-10-2017

Lekkere koffie

Fijn apparaat,in combinatie met de melkhouder thuis lekkere capucinno.
De bedient dient wat gewenning,de toets lijkt soms niet direct te reageren.

Pluspunten

• Melkhouder
  • Kwaliteit

Minpunten

• Toetsen reageren wat stroef
  • Deksel sluit wat zwaar

Rene1971 21-10-2017

Lekkere koffie

Fijn apparaat,in combinatie met de melkhouder thuis lekkere capucinno.
De bedient dient wat gewenning,de toets lijkt soms niet direct te reageren.
Voor de rest doet wat ie moet doen lekkere koffie zetten vooral de melkhouder is een pluspunt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Biancie82 19-10-2017

Mooi apparaat met veel opties

Ik vind het een mooi apparaat wat makkelijk is in het gebruik. Door de vele opties voor toevoegen van melk krijg je dé heerlijke koffie die je wenst. Het is ook heel prettig dat hij onthoud wat je invoert. Dus zet je hem aan om op te warmen, kan je direct ook al invoeren welke koffie je wilt en erbij weglopen.

Pluspunten

• Onthoud functie
  • Veel opties

Kaatje1 19-10-2017

Lekkere cappucino uit de Senseo latte duo

Senseo latte duo, makkelijk in gebruik, en maakt verschillende koffie's met een heerlijke schuimlaag, de koffie is warm, en het melkreservoir erbij is makkelijk verwijderbaar zodat overgebleven melk in de koelkast gezet kan worden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Koffie is lekker warm

Minpunten

• Waterreservoir is wat klein

Biancie 18-10-2017

Mooi apparaat wat heerlijke koffie zet door de vele opties

Ik vind het een mooi, wel groot apparaat met ontzettend veel opties qua melkvarianten en koffiesterktes. Hij onthoud de ingestelde keuze, dus zet je het apparaat aan om op te warmen dan kan je direct al je keuze voor cappuccino indrukken en hoef je niet te wachten. Als je van sterke cappuccino enzo houdt heb je wel 2 koffiepadmachine nodig per kopje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Manon77 16-10-2017

Lekker en makkelijk

Een aanrader voor iedereen die van afwisseling houdt bij het koffiedrinken, hiermee is het nooit eentonig. De functie voor opgeschuimde melk is heel handig om snel warme chocolademelk te maken.
Het schoonmaken van het apparaat gaat simpel en snel, alle onderdelen kunnen uit elkaar om zo makkelijk schoon te maken en het apparaat hygiënisch te houden.

Pluspunten

• diversiteit
  • makkelijk schoonhouden
  • design

Annemarie & Adrie Heus 15-10-2017

Ruime keus van koffie

wij maken er elke dag gebruik van vooral de cappuccino is heerlijk veel melkschuim elke x een feestje gewone senseo goede smaak aparte melk reservoir die je zo in de koelkast kan zetten voor het volgende gebruik

aan te raden is wel (dan doen wij wel) om de melk reservoir 1 x per week te te vullen met water en schoon te spoelen en de losse onderdelen tegelijk ook schoon te houden voor het behoud van je apparaat dan heeft u er langer plezier van maar voor de rest zouden wij niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• zeer makkelijk schoonmaken
  • aparte melk reservoir
  • ruime keus van koffie

Minpunten

• nog niet gevonden

Tessa17 15-10-2017

Fijne en gebruiksvriendelijke Senseo

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkcontainer is los in de koelkast te zetten

Minpunten

• Waterreservoir zit aan de achterkant
  • Klein waterreservoir

Marian259 15-10-2017

Heerlijke koffie

Fijn apparaat met opties voor verschillende soorten koffie waarbij je ook nog eens 2 kopjes tegelijk kunt zetten. Wat mij opviel was de mooie schuimkraag o.a. op de cappuccino. Zelfs na het roeren was deze nog aanwezig. Daarnaast viel het reuze mee om het apparaat schoon te maken. En is het los zittende melk reservoir ideaal om in de koelkast te plaatsen tot het volgende gebruik.

Pluspunten

• Vele koffie varianten mogelijk
  • Heerlijke schuimkraag
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Waterreservoir aan de kleine kant

Tessa17 15-10-2017

Fijn apparaat voor een goede prijs

Deze Senseo geeft lekkere koffie met goed melkschuim voor een lekkere cappuccino of latte macchiato. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat wat zeer gemakkelijk schoon te maken is. Een aanrader voor iedereen die nét een beetje meer wil dan altijd een zwarte koffie! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marian259 15-10-2017

Bijzonder tevreden

Ik heb dit koffiezet apparaat nu 2 weken intensief in gebruik en ben zeer aangenaam verrast! Het geeft veel verschillende opties met betrekking tot soort koffie maar ook tot de sterkte van de koffie. De melk is heerlijk luchtig met een mooie schuimkraag die niet gelijk verdwijnt als je roert. De bediening en het schoonmaken gaat ook heel makkelijk, dat is ook wel prettig want je moet met verse melk toch zorgen dat alles goed schoon is na gebruik. Het design zou van mij nog wel wat verbeterd kunnen worden. Het plateau waar het kopje op staat zit vrij los. Daarnaast gaat de indicator: te weinig water, snel branden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danique18 15-10-2017

De Philips SENSEO latte duo is makkelijk en snel in gebruik.

De Philips SENSEO latte Duo is makkelijk in gebruik en bezorgd in een handomdraai een lekkere bak koffie, cappuchino, Latte Macchiato of Cafe Latte.

Pluspunten

• opstarten van het apparaat gaat zeer snel
  • het apparaat is zeer overzichtelijk
  • De koffie is zeer smakelijk
  • de sterkte is naar wens in te stellen
  • tiptoetsen zijn handig in gebruik

Minpunten

• watertank is klein en snel leeg
  • afbeeldingen op het apparaat zijn vrij klein
  • geen verlichting in de diverse toetsen

Danique18 15-10-2017

Dit product is makkelijk en snel in gebruik.

Het SENSEO Latte duo- koffiezetapparaat is zeer makkelijk in gebruik en bezorgd in een handomdraai een lekkere kop kofiie , cappuchino, latte macchiato, cafe latte . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

NiCeKo 13-10-2017

Lekker koffie

De machine heeft een mooi uiterlijk. Mooi ontwerp. Het ontwerp is mooier dan de oude Senseo machine. Gemakkelijk om verschillende soorten koffie te zetten. Koffie smaakt lekker en de melk maakt de koffie extra speciaal. Het is prettig dat je twee kopjes tegelijk kan zetten. Instructies zijn duidelijk voor verschillende soorten koffie en komen met schoonmaak stappen met plaatjes. Zowel grote als kleine kopjes passen onder de machine wat erg fijn is. Als je een vriend op bezoek hebt die geen koffie lust kan hij ook warme chocolade krijgen door de melk optie. Erg veel werk om de onderdelen schoon te maken (moet elke dag na gebruik) vooral zonder vaatwasser. Maar de onderdelen die schoon gemaakt moeten worden zijn gemakkelijk uit elkaar te halen. Water reservoir kan erg glad zijn aan de buitenkant als tijdens het vullen water naast het reservoir is gekomen. Het melk reservoir is nogal onhandig en lomp. Het reservoir staat vaak in de weg. Ik gebruik het melkpak direct zonder het reservoir. Dit scheelt afwas.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Melk optie
  • Lekker koffie
  • Duidelijke instructies

Minpunten

• Schoonmaken

NiCeKo 13-10-2017

Lekker koffie!

De verpakking zag er goed uit. De machine heeft een mooi uiterlijk. Koffie smaakt lekker en de melk maakt de koffie extra speciaal. Knoppen reageren op touch (dus niet indrukken) en dit werkt erg responsive. Instructies zijn duidelijk voor verschillende soorten koffie en komen met schoonmaak stappen met plaatjes. Als je een vriend op bezoek hebt die geen koffie lust kan hij ook warme chocolade krijgen door de melk optie. Het melk reservoir is nogal onhandig en lomp. Het reservoir staat vaak in de weg. Ik gebruik het melkpak direct zonder het reservoir. Dit scheelt afwas. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Miranda 13-10-2017

Hete koffie

We mochten de koffiezetapparaat testen.
Ideaal is dat je verschillende soorten koffie kunt maken dus voor ieders wat.

De verschillende soorten koffie zijn erg lekker.
Wel zou ik echte Senseo gebruiken en goede volle melk
Hij de cappuccino komt mooi laagje schuim en precies goed is.

Wat ik ook erg prettig vond is dat je gelijk 2 kops kon maken dus ook bij de speciale koffie.
Dus je hoeft je vrienden niet zo lang te laten wachten op een lekker cappuccino of latte macciato,
Het apparaat is dus ook goed te gebruiken wanneer je visite krijgt.

Wat ik wel een nadeel vond je moet wel goed kijken of je het kopje er echt goed onderzet anders mis je de koffie of je lekkere schuimkraag
Het apparaat is een echte aanrader voor mensen

Pluspunten

• Hete koffie
  • Meer kops

Minpunten

• Waterreservoir

Shirley34 12-10-2017

Geweldig

Wat een geweldig apparaat!
Heerlijke kop koffie snel gemaakt. Verschillende soorten koffie gemaakt en beproeft!
Zo lekkere schuimlaag en hij blijft heerlijk wat. Is gewoon dubbel geniet van een kop koffie!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Monica62 12-10-2017

een prima koffiezetapparaat

Wij zijn echte koffiedrinkers Ik heb dit apparaat nu 2 weken in huis en heb alle soorten geproefd. Het smaakt mij allemaal even goed. Het apparaat is heel makkelijk in gebruik en handig schoon te maken. Kortom...ik ben zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]