Philips HD6570 - Reviews

gemalen koffie, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6570 op Kieskeurig.nl.

9,1

Danique18 15-10-2017

De Philips SENSEO latte duo is makkelijk en snel in gebruik.

Geschreven voor: Philips HD6570

De Philips SENSEO latte Duo is makkelijk in gebruik en bezorgd in een handomdraai een lekkere bak koffie, cappuchino, Latte Macchiato of Cafe Latte.

Pluspunten

• opstarten van het apparaat gaat zeer snel
  • het apparaat is zeer overzichtelijk
  • De koffie is zeer smakelijk
  • de sterkte is naar wens in te stellen
  • tiptoetsen zijn handig in gebruik

Minpunten

• watertank is klein en snel leeg
  • afbeeldingen op het apparaat zijn vrij klein
  • geen verlichting in de diverse toetsen

Robert907 08-04-2018

Goede machine, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

De machine is gemakkelijk te bedienen en de koffie is goed. De melk is ook goed warm.
Het enige nadeel is dat het apparaat lastig is schoon te maken, vooral het gedeelte voor de melk.

Kaatje1 19-10-2017

Lekkere cappucino uit de Senseo latte duo

Geschreven voor: Philips HD6570

Senseo latte duo, makkelijk in gebruik, en maakt verschillende koffie's met een heerlijke schuimlaag, de koffie is warm, en het melkreservoir erbij is makkelijk verwijderbaar zodat overgebleven melk in de koelkast gezet kan worden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Koffie is lekker warm

Minpunten

• Waterreservoir is wat klein

Tessa17 15-10-2017

Fijne en gebruiksvriendelijke Senseo

Geschreven voor: Philips HD6570

Deze Senseo geeft lekkere koffie met goed melkschuim voor een lekkere cappuccino of latte macchiato. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat wat zeer gemakkelijk schoon te maken is. Een aanrader voor iedereen die nét een beetje meer wil dan altijd een zwarte koffie!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkcontainer is los in de koelkast te zetten

Minpunten

• Waterreservoir zit aan de achterkant
  • Klein waterreservoir

NiCeKo 13-10-2017

Lekker koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

De machine heeft een mooi uiterlijk. Mooi ontwerp. Het ontwerp is mooier dan de oude Senseo machine. Gemakkelijk om verschillende soorten koffie te zetten. Koffie smaakt lekker en de melk maakt de koffie extra speciaal. Het is prettig dat je twee kopjes tegelijk kan zetten. Instructies zijn duidelijk voor verschillende soorten koffie en komen met schoonmaak stappen met plaatjes. Zowel grote als kleine kopjes passen onder de machine wat erg fijn is. Als je een vriend op bezoek hebt die geen koffie lust kan hij ook warme chocolade krijgen door de melk optie. Erg veel werk om de onderdelen schoon te maken (moet elke dag na gebruik) vooral zonder vaatwasser. Maar de onderdelen die schoon gemaakt moeten worden zijn gemakkelijk uit elkaar te halen. Water reservoir kan erg glad zijn aan de buitenkant als tijdens het vullen water naast het reservoir is gekomen. Het melk reservoir is nogal onhandig en lomp. Het reservoir staat vaak in de weg. Ik gebruik het melkpak direct zonder het reservoir. Dit scheelt afwas.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Melk optie
  • Lekker koffie
  • Duidelijke instructies

Minpunten

• Schoonmaken

Marjoleinvdk 21-10-2017

Goede koffie uit gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6570

Ik ben erg tevreden met deze machine. Hij maakt lekkere (en snelle!) koffie's, latte macchiato's, cappuchino's, en is erg gemakkelijk in gebruik. Daarnaast is hij ook gemakkelijk schoon te maken, en is het ideaal dat je het melkreservoir gemakkelijk in de koelkast kan zetten. Kortom, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelink
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Lekkere koffie

Rene71 21-10-2017

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

Fijn apparaat,in combinatie met de melkhouder thuis lekkere capucinno.
De bedient dient wat gewenning,de toets lijkt soms niet direct te reageren.
Voor de rest doet wat ie moet doen lekkere koffie zetten vooral de melkhouder is een pluspunt.

Pluspunten

• Melkhouder
  • Kwaliteit

Minpunten

• Toetsen reageren wat stroef
  • Deksel sluit wat zwaar

Biancie82 19-10-2017

Mooi apparaat met veel opties

Geschreven voor: Philips HD6570

Ik vind het een mooi apparaat wat makkelijk is in het gebruik. Door de vele opties voor toevoegen van melk krijg je dé heerlijke koffie die je wenst. Het is ook heel prettig dat hij onthoud wat je invoert. Dus zet je hem aan om op te warmen, kan je direct ook al invoeren welke koffie je wilt en erbij weglopen.

Pluspunten

• Onthoud functie
  • Veel opties

Biancie 18-10-2017

Mooi apparaat wat heerlijke koffie zet door de vele opties

Geschreven voor: Philips HD6570

Ik vind het een mooi, wel groot apparaat met ontzettend veel opties qua melkvarianten en koffiesterktes. Hij onthoud de ingestelde keuze, dus zet je het apparaat aan om op te warmen dan kan je direct al je keuze voor cappuccino indrukken en hoef je niet te wachten. Als je van sterke cappuccino enzo houdt heb je wel 2 koffiepadmachine nodig per kopje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Manon77 16-10-2017

Lekker en makkelijk

Geschreven voor: Philips HD6570

Een aanrader voor iedereen die van afwisseling houdt bij het koffiedrinken, hiermee is het nooit eentonig. De functie voor opgeschuimde melk is heel handig om snel warme chocolademelk te maken.
Het schoonmaken van het apparaat gaat simpel en snel, alle onderdelen kunnen uit elkaar om zo makkelijk schoon te maken en het apparaat hygiënisch te houden.

Pluspunten

• diversiteit
  • makkelijk schoonhouden
  • design

Annemarie & Adrie Heus 15-10-2017

Ruime keus van koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

wij maken er elke dag gebruik van vooral de cappuccino is heerlijk veel melkschuim elke x een feestje gewone senseo goede smaak aparte melk reservoir die je zo in de koelkast kan zetten voor het volgende gebruik

aan te raden is wel (dan doen wij wel) om de melk reservoir 1 x per week te te vullen met water en schoon te spoelen en de losse onderdelen tegelijk ook schoon te houden voor het behoud van je apparaat dan heeft u er langer plezier van maar voor de rest zouden wij niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• zeer makkelijk schoonmaken
  • aparte melk reservoir
  • ruime keus van koffie

Minpunten

• nog niet gevonden

Marian259 15-10-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

Fijn apparaat met opties voor verschillende soorten koffie waarbij je ook nog eens 2 kopjes tegelijk kunt zetten. Wat mij opviel was de mooie schuimkraag o.a. op de cappuccino. Zelfs na het roeren was deze nog aanwezig. Daarnaast viel het reuze mee om het apparaat schoon te maken. En is het los zittende melk reservoir ideaal om in de koelkast te plaatsen tot het volgende gebruik.

Pluspunten

• Vele koffie varianten mogelijk
  • Heerlijke schuimkraag
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Waterreservoir aan de kleine kant

Miranda 13-10-2017

Hete koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

We mochten de koffiezetapparaat testen.
Ideaal is dat je verschillende soorten koffie kunt maken dus voor ieders wat.

De verschillende soorten koffie zijn erg lekker.
Wel zou ik echte Senseo gebruiken en goede volle melk
Hij de cappuccino komt mooi laagje schuim en precies goed is.

Wat ik ook erg prettig vond is dat je gelijk 2 kops kon maken dus ook bij de speciale koffie.
Dus je hoeft je vrienden niet zo lang te laten wachten op een lekker cappuccino of latte macciato,
Het apparaat is dus ook goed te gebruiken wanneer je visite krijgt.

Wat ik wel een nadeel vond je moet wel goed kijken of je het kopje er echt goed onderzet anders mis je de koffie of je lekkere schuimkraag
Het apparaat is een echte aanrader voor mensen

Pluspunten

• Hete koffie
  • Meer kops

Minpunten

• Waterreservoir

Monica62 12-10-2017

een prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD6570

Wij zijn echte koffiedrinkers Ik heb dit apparaat nu 2 weken in huis en heb alle soorten geproefd. Het smaakt mij allemaal even goed. Het apparaat is heel makkelijk in gebruik en handig schoon te maken. Kortom...ik ben zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LaylaZ 12-10-2017

Cafe Latte zoals in de horeca!

Geschreven voor: Philips HD6570

In vergelijking met eerdere Senseo's is dit apparaat echt een andere ervaring. De koffievarianten met opgeklopte melk komt echt in de buurt van de lattes die je in een restaurant of bar drinkt. Goed reinigen van het apparaat is wel belangrijk. De vormgeving van het apparaat vind ik persoonlijk wat minder geslaagd, het oogt niet premium.

Pluspunten

• Gebruiksmogelijkheden
  • Smaak van de koffie
  • Grote vebetering t.o.v. eerdere Senseo's

Minpunten

• Green premium uitstraling

Martin 11-10-2017

Smaakvolle koffie

Geschreven voor: Philips HD6570

Deze machine geeft zeer smaakvolle koffie, goed op temperatuur en is erg makkelijk in gebruik. Heerlijk dat 1 apparaat meerdere smaakvarianten kent: gewoon, espresso, café machiatto, cappuccino en café latte.

Pluspunten

• Smaakvolle koffie
  • Gemak van variëren in smaken

Minpunten

• Melkbeker staat los van de machine

Lauraatje40 11-10-2017

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6570

Fijn apparaat, zet heerlijke koffie, cappuccino en latte macchiato. Omdat de melk in een apart kannetje zit wat je kunt afkoppelen kun je de niet gebruikte melk terug zetten in de koelkast.
De koffie kun je in sterkte instellen. De schuimlaag is mooi stevig. Ik gebruik wel opschuimmelk, maar met gewone melk gaat het ook erg goed.

Pluspunten

• Los melk kampnnetke

Lauraatje39 11-10-2017

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat.

Geschreven voor: Philips HD6570

Ik ben erg enthousiast over de Philips Senseo latte duo. Het is een apparaat dat erg gebruiksvriendelijk is. Omdat het melk gedeelte er los bij zit kun je de melk terug in de koelkast zetten. De schuimlaag op de cappuccino en de latte macchiato is lekker stevig. Ik gebruik wel speciale opschuimmelk.
De kleine onderdeeltjes waar de melk door komt was ik elke avond af, anders gaat het stinken vind ik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Helma1962 11-10-2017

Fijn & modern apparaat met veel mogelijkheden, prima koffie!

Geschreven voor: Philips HD6570

Inmiddels mijn Senseo Viva apparaat vervangen door een Senseo Latte Duo. Het apparaat heb ik nu een aantal weken in gebruik en ben erg verrast door de smaak. De smaak is erg goed, vooral in vergelijking met mijn oude apparaat.

Sterkte van de koffie is goed, deze kun je deels instellen (normale vs. sterke koffie). De sterke koffie vind ik persoonlijk te sterk, de normale koffie is perfect wat mij betreft. Ook de temperatuur van de koffie is goed. Vanuit familieleden en bekende ontvang ik ook erg positieve reacties over de smaak van de koffie.

Verder is het erg gemakkelijk om andere soorten koffie te zetten (de cafe latte, latte macchiato en de cappuccino ) en/of warme (choco)melk. Het voordeel op dit apparaat is dat je gewone melk kunt gebruiken en dat er geen poedermelk aan te pas komt. Het schoonmaken van het melk/stoomgedeelte is erg gemakkelijk en snel gebeurd.

Verder is het ook een groot voordeel dat je altijd 2 dezelfde soorten koffie tegelijk kunt zetten.
Het enigste nadeel van het koffiezet apparaat is dat je de kopjes er ver genoeg onder moet zetten anders loopt de koffie er langs.

Wat mij betreft een dikke aanrader, prima smaak van de koffie, gebruiksvriendelijk en het apparaat ziet er mooi en modern uit.

Pluspunten

• Smaak is erg goed
  • Snel 2 koppen koffie gezet
  • Schoonmaken is makkelijk en snel gebeurd
  • Geen poedermelk meer nodig
  • Modern en mooi apparaat

Minpunten

• Sterkte deels instelbaar
  • Kopjes moeten er ver genoeg onder gezet worden
  • Handleiding kan duidelijker

Irma1969 11-10-2017

Mooie vormgeving en lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips HD6570

Omdat onze oude apparaat defect raakte moesten we wat anders. Dat werd dus dit apparaat. Gezien ik geen gewone koffie lust was het een must dat je er ook andere soorten koffie mee kon zetten. Vanaf de eerste bak latte machiatto was ik verkocht. Hij is goed warm en de schuim is heerlijk. Wij gebruiken wel de echte originele pads wat de smaak echt ten goede komt.

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Goede schuim
  • Het gemak van 2 bakken tegelijk zetten
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkkan is makkelijk te vullen

Minpunten

• De waterbak gaat niet geheel leeg
  • Elke dag goed doorspoelen ivm restjes melk