Philips HD6570 - Reviews

gemalen koffie, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Manon77 16-10-2017 Product paar weken in bezit

Lekker en makkelijk

Een aanrader voor iedereen die van afwisseling houdt bij het koffiedrinken, hiermee is het nooit eentonig. De functie voor opgeschuimde melk is heel handig om snel warme chocolademelk te maken.
Het schoonmaken van het apparaat gaat simpel en snel, alle onderdelen kunnen uit elkaar om zo makkelijk schoon te maken en het apparaat hygiënisch te houden.

Pluspunten

• diversiteit
  • makkelijk schoonhouden
  • design

Annemarie & Adrie Heus 15-10-2017 Product paar weken in bezit

Ruime keus van koffie

wij maken er elke dag gebruik van vooral de cappuccino is heerlijk veel melkschuim elke x een feestje gewone senseo goede smaak aparte melk reservoir die je zo in de koelkast kan zetten voor het volgende gebruik

aan te raden is wel (dan doen wij wel) om de melk reservoir 1 x per week te te vullen met water en schoon te spoelen en de losse onderdelen tegelijk ook schoon te houden voor het behoud van je apparaat dan heeft u er langer plezier van maar voor de rest zouden wij niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• zeer makkelijk schoonmaken
  • aparte melk reservoir
  • ruime keus van koffie

Minpunten

• nog niet gevonden

Tessa17 15-10-2017 Product paar weken in bezit

Fijne en gebruiksvriendelijke Senseo

Deze Senseo geeft lekkere koffie met goed melkschuim voor een lekkere cappuccino of latte macchiato. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat wat zeer gemakkelijk schoon te maken is. Een aanrader voor iedereen die nét een beetje meer wil dan altijd een zwarte koffie!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkcontainer is los in de koelkast te zetten

Minpunten

• Waterreservoir zit aan de achterkant
  • Klein waterreservoir

Marian259 15-10-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie

Fijn apparaat met opties voor verschillende soorten koffie waarbij je ook nog eens 2 kopjes tegelijk kunt zetten. Wat mij opviel was de mooie schuimkraag o.a. op de cappuccino. Zelfs na het roeren was deze nog aanwezig. Daarnaast viel het reuze mee om het apparaat schoon te maken. En is het los zittende melk reservoir ideaal om in de koelkast te plaatsen tot het volgende gebruik.

Pluspunten

• Vele koffie varianten mogelijk
  • Heerlijke schuimkraag
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Snel schoon te maken

Minpunten

• Waterreservoir aan de kleine kant

Danique18 15-10-2017 Product paar dagen in bezit

De Philips SENSEO latte duo is makkelijk en snel in gebruik.

De Philips SENSEO latte Duo is makkelijk in gebruik en bezorgd in een handomdraai een lekkere bak koffie, cappuchino, Latte Macchiato of Cafe Latte.

Pluspunten

• opstarten van het apparaat gaat zeer snel
  • het apparaat is zeer overzichtelijk
  • De koffie is zeer smakelijk
  • de sterkte is naar wens in te stellen
  • tiptoetsen zijn handig in gebruik

Minpunten

• watertank is klein en snel leeg
  • afbeeldingen op het apparaat zijn vrij klein
  • geen verlichting in de diverse toetsen

NiCeKo 13-10-2017 Product paar maanden in bezit

Lekker koffie

De machine heeft een mooi uiterlijk. Mooi ontwerp. Het ontwerp is mooier dan de oude Senseo machine. Gemakkelijk om verschillende soorten koffie te zetten. Koffie smaakt lekker en de melk maakt de koffie extra speciaal. Het is prettig dat je twee kopjes tegelijk kan zetten. Instructies zijn duidelijk voor verschillende soorten koffie en komen met schoonmaak stappen met plaatjes. Zowel grote als kleine kopjes passen onder de machine wat erg fijn is. Als je een vriend op bezoek hebt die geen koffie lust kan hij ook warme chocolade krijgen door de melk optie. Erg veel werk om de onderdelen schoon te maken (moet elke dag na gebruik) vooral zonder vaatwasser. Maar de onderdelen die schoon gemaakt moeten worden zijn gemakkelijk uit elkaar te halen. Water reservoir kan erg glad zijn aan de buitenkant als tijdens het vullen water naast het reservoir is gekomen. Het melk reservoir is nogal onhandig en lomp. Het reservoir staat vaak in de weg. Ik gebruik het melkpak direct zonder het reservoir. Dit scheelt afwas.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Melk optie
  • Lekker koffie
  • Duidelijke instructies

Minpunten

• Schoonmaken

Miranda 13-10-2017 Product paar weken in bezit

Hete koffie

We mochten de koffiezetapparaat testen.
Ideaal is dat je verschillende soorten koffie kunt maken dus voor ieders wat.

De verschillende soorten koffie zijn erg lekker.
Wel zou ik echte Senseo gebruiken en goede volle melk
Hij de cappuccino komt mooi laagje schuim en precies goed is.

Wat ik ook erg prettig vond is dat je gelijk 2 kops kon maken dus ook bij de speciale koffie.
Dus je hoeft je vrienden niet zo lang te laten wachten op een lekker cappuccino of latte macciato,
Het apparaat is dus ook goed te gebruiken wanneer je visite krijgt.

Wat ik wel een nadeel vond je moet wel goed kijken of je het kopje er echt goed onderzet anders mis je de koffie of je lekkere schuimkraag
Het apparaat is een echte aanrader voor mensen

Pluspunten

• Hete koffie
  • Meer kops

Minpunten

• Waterreservoir

LaylaZ 12-10-2017 Product paar weken in bezit

Cafe Latte zoals in de horeca!

In vergelijking met eerdere Senseo's is dit apparaat echt een andere ervaring. De koffievarianten met opgeklopte melk komt echt in de buurt van de lattes die je in een restaurant of bar drinkt. Goed reinigen van het apparaat is wel belangrijk. De vormgeving van het apparaat vind ik persoonlijk wat minder geslaagd, het oogt niet premium.

Pluspunten

• Gebruiksmogelijkheden
  • Smaak van de koffie
  • Grote vebetering t.o.v. eerdere Senseo's

Minpunten

• Green premium uitstraling

Martin 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Smaakvolle koffie

Deze machine geeft zeer smaakvolle koffie, goed op temperatuur en is erg makkelijk in gebruik. Heerlijk dat 1 apparaat meerdere smaakvarianten kent: gewoon, espresso, café machiatto, cappuccino en café latte.

Pluspunten

• Smaakvolle koffie
  • Gemak van variëren in smaken

Minpunten

• Melkbeker staat los van de machine

Lauraatje40 11-10-2017

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat

Fijn apparaat, zet heerlijke koffie, cappuccino en latte macchiato. Omdat de melk in een apart kannetje zit wat je kunt afkoppelen kun je de niet gebruikte melk terug zetten in de koelkast.
De koffie kun je in sterkte instellen. De schuimlaag is mooi stevig. Ik gebruik wel opschuimmelk, maar met gewone melk gaat het ook erg goed.

Pluspunten

• Los melk kampnnetke

Helma1962 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Fijn & modern apparaat met veel mogelijkheden, prima koffie!

Inmiddels mijn Senseo Viva apparaat vervangen door een Senseo Latte Duo. Het apparaat heb ik nu een aantal weken in gebruik en ben erg verrast door de smaak. De smaak is erg goed, vooral in vergelijking met mijn oude apparaat.

Sterkte van de koffie is goed, deze kun je deels instellen (normale vs. sterke koffie). De sterke koffie vind ik persoonlijk te sterk, de normale koffie is perfect wat mij betreft. Ook de temperatuur van de koffie is goed. Vanuit familieleden en bekende ontvang ik ook erg positieve reacties over de smaak van de koffie.

Verder is het erg gemakkelijk om andere soorten koffie te zetten (de cafe latte, latte macchiato en de cappuccino ) en/of warme (choco)melk. Het voordeel op dit apparaat is dat je gewone melk kunt gebruiken en dat er geen poedermelk aan te pas komt. Het schoonmaken van het melk/stoomgedeelte is erg gemakkelijk en snel gebeurd.

Verder is het ook een groot voordeel dat je altijd 2 dezelfde soorten koffie tegelijk kunt zetten.
Het enigste nadeel van het koffiezet apparaat is dat je de kopjes er ver genoeg onder moet zetten anders loopt de koffie er langs.

Wat mij betreft een dikke aanrader, prima smaak van de koffie, gebruiksvriendelijk en het apparaat ziet er mooi en modern uit.

Pluspunten

• Smaak is erg goed
  • Snel 2 koppen koffie gezet
  • Schoonmaken is makkelijk en snel gebeurd
  • Geen poedermelk meer nodig
  • Modern en mooi apparaat

Minpunten

• Sterkte deels instelbaar
  • Kopjes moeten er ver genoeg onder gezet worden
  • Handleiding kan duidelijker

Irma1969 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Mooie vormgeving en lekkere koffie.

Omdat onze oude apparaat defect raakte moesten we wat anders. Dat werd dus dit apparaat. Gezien ik geen gewone koffie lust was het een must dat je er ook andere soorten koffie mee kon zetten. Vanaf de eerste bak latte machiatto was ik verkocht. Hij is goed warm en de schuim is heerlijk. Wij gebruiken wel de echte originele pads wat de smaak echt ten goede komt.

Pluspunten

• Lekkere warme koffie
  • Goede schuim
  • Het gemak van 2 bakken tegelijk zetten
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkkan is makkelijk te vullen

Minpunten

• De waterbak gaat niet geheel leeg
  • Elke dag goed doorspoelen ivm restjes melk

esbeep 11-10-2017 Product paar weken in bezit

mooi vormgegeven apparaat

Mooi vormgegeven koffiezetapparaat. Je kunt hier verschillende soorten koffie mee zetten,zoals cappuccino en latte. Lekkere en lekker warme koffie voor 1 of 2 koppen. Gebruiksaanwijzing is goed te begrijpen en duidelijk

Pluspunten

• mooi apparaat
  • lekkere koffie
  • makkelijk te bedienen
  • niet te groot op het aanrecht

inge12 11-10-2017 Product paar weken in bezit

super mooie en gebruiks vriendelijke senseo

Super mooi design de functie van het apparaat zijn zeer makkelijk te bedienen De koffie is heter en beter van smaak. Water reservoir heeft genoeg inhoud . Melk reservoir werkt perfect schoonmaken van het slangetje is snel en makkelijk geen gedoe. Heerlijke late café koffie verkeerd enz . Wat ook ideaal is dat je met 1 druk op de ontkalk knop het apparaat zich zelf prima reinigt

Pluspunten

• koffie goed warm
  • geen herrie
  • snel klaar

Minke53 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijke cappucino en Latte Machiato

Dit apparaat geeft heerlijke hete koffie, cappucino en Latte Macchiato. De laatste 2 met een prima melkschuimlaag.
Mooie koffiemachine, staat prachtig in de keuken. Zit apart melk reservoir bij. Die kun je zo in de koelkast plaatsen na gebruik .

Pluspunten

• Heerlijk hete koffie
  • Mooie melkschuimlaag

Minpunten

• Dagelijks tuit schoonmaken

Maria24 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Wat een keuzes!

Na “gewone” Senseo-apparaten en een Senseo Cappuccino wilde ik graag een koffiezetapparaat met meer keuzemogelijkheden. Nou, die heb ik in deze Senseo Latte Duo zeker gevonden! Naast het gewone kopje koffie is het voortaan elke dag genieten van een café latte, latte macchiato of cappuccino.

Het apparaat is vierkant en recht, met een robuust uiterlijk. Zo op het eerste gezicht lijkt het groter dan mijn vorige Senseo, maar na plaatsing op mijn aanrecht blijkt deze toch nauwelijks meer plaats in beslag te nemen. Met tiptoetsen en een strakke buitenkant. Makkelijk schoon te houden dus.

Wat ik minder mooi vind is de blinkende plastic “chroom”-kap van de melktuit. Die had ik liever in een mooie matzwarte uitvoering gezien. Dit doet een beetje goedkoop aan.

Losse onderdelen van het apparaat zijn makkelijk te verwijderen en schoon te maken met een afwassopje of in de vaatwasser. De melktuit dient verder ontmanteld te worden en bestaat uit 5 gedeelten. Valt ook wel mee en daarbij: deze hoeft maar eenmaal per dag uit elkaar gehaald en grondig gereinigd te worden. Na elke keuze met melk volstaat doorspoelen met water. De melkcontainer is simpel te koppelen en ontkoppelen via de melkslang en gaat gewoon terug in de koelkast als er nog behoorlijk wat melk in zit.

De bediening is supersimpel. Door middel van tiptoetsen kun je kiezen of je 1 of 2 kopjes tegelijk wilt zetten en je koffiekeuze aanduiden. Water bijvullen gaat via een afneembaar reservoir met een inhoud van 1 liter. Dit is wat mij betreft prima.

Het lekbakje hoeft niet geleegd te worden, want de koffietuit en melktuit lekken nauwelijks na. Aan het eind van de dag schoonmaken is voldoende.

Deze Senseo levert hete, lekkere koffie in allerlei variaties! Alleen opgeschuimde melk? Ja, dat kan ook. Ideaal voor onder andere warme chocolademelk voor de kinderen of mijzelf.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Aparte melkcontainer
  • Veel koffievariaties mogelijk

Minpunten

• Uitstraling melktuit

Shirley34 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Geweldig

Wat een heerlijke kop koffie kan je hier mee maken.
Maak niet uit of het gewone koffie is of latte duo of cappuccino.
Blijft goed warm en makkelijk schoon te maken!!

Pluspunten

• Blijft goed warm!

Francisca 11-10-2017 Product paar maanden in bezit

Geweldig apparaat met heerlijke koffie!

Wat een fijn koffiepad-apparaat! Door de melkschuimer die erbij zit, hoef je niet apart melk te schuimen en koffie te zetten. Daarnaast is de verdeling melkschuim/koffie hierdoor altijd perfect. Supersnel een heerlijke cappuccino of latte machiato. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Lekker
  • Snel
  • Melkschuimer zit erbij
  • Makkelijk

Minpunten

• Design zou mooier kunnen

PetraStruik 08-10-2017 Product paar weken in bezit

Prima apparaat om je eigen latte en cappuccino te maken

Mooi apparaat met strak design. Mooi dat je 2 kopjes tegelijk kan maken. Apart melk reservoir dat je makkelijk in de koelkast kan zetten. Wel moet je na ieder gebruik van het melk reservoir het slangetje doorspoelen. Persoonlijk vind ik het niet storend.

Pluspunten

• Goede smaak.
  • Past prima in elke keuken
  • Makkelijk in gebruik

David 03-10-2017 Product paar weken in bezit

Boven verwachting

Inmiddels ben ik 2 week in het bezit van de Philips HD6570, daarvoor altijd een standaard Senseo appartaat gehad. Was van te voren wat sceptisch over het feit dat die meer gaatjes waar het water doorkomt op de pad verschil zouden maken. Bij het eerste kopje koffie kreeg ik hier gelijk antwoord op. Ja, de koffie smaakt aanzienlijk beter en was toch wel een beetje onder de indruk van de smaak. Ik ben een fervent cappuccino drinker en heb nu mijn eigen Italiaanse kopje koffie in huis.

Pluspunten

• Beste koffiepad apparaat momenteel beschikbaar
  • Makelijk schoon te maken
  • Betere verdeling van water over de pad.
  • Veel optie cappuccino, macchiato, expresso enz.

Minpunten

• Handleiding beknopt en onoverzichtelijk
  • Kopje plateau beperkt in hoogte verstelbaar