Philips HD6570 zwart - Reviews

gemalen koffie, servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6570 zwart op Kieskeurig.nl.

8,9

Danique18 15-10-2017

De Philips SENSEO latte duo is makkelijk en snel in gebruik.

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

De Philips SENSEO latte Duo is makkelijk in gebruik en bezorgd in een handomdraai een lekkere bak koffie, cappuchino, Latte Macchiato of Cafe Latte.

Pluspunten

• opstarten van het apparaat gaat zeer snel
  • het apparaat is zeer overzichtelijk
  • De koffie is zeer smakelijk
  • de sterkte is naar wens in te stellen
  • tiptoetsen zijn handig in gebruik

Minpunten

• watertank is klein en snel leeg
  • afbeeldingen op het apparaat zijn vrij klein
  • geen verlichting in de diverse toetsen

NiCeKo 13-10-2017

Lekker koffie

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

De machine heeft een mooi uiterlijk. Mooi ontwerp. Het ontwerp is mooier dan de oude Senseo machine. Gemakkelijk om verschillende soorten koffie te zetten. Koffie smaakt lekker en de melk maakt de koffie extra speciaal. Het is prettig dat je twee kopjes tegelijk kan zetten. Instructies zijn duidelijk voor verschillende soorten koffie en komen met schoonmaak stappen met plaatjes. Zowel grote als kleine kopjes passen onder de machine wat erg fijn is. Als je een vriend op bezoek hebt die geen koffie lust kan hij ook warme chocolade krijgen door de melk optie. Erg veel werk om de onderdelen schoon te maken (moet elke dag na gebruik) vooral zonder vaatwasser. Maar de onderdelen die schoon gemaakt moeten worden zijn gemakkelijk uit elkaar te halen. Water reservoir kan erg glad zijn aan de buitenkant als tijdens het vullen water naast het reservoir is gekomen. Het melk reservoir is nogal onhandig en lomp. Het reservoir staat vaak in de weg. Ik gebruik het melkpak direct zonder het reservoir. Dit scheelt afwas.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Melk optie
  • Lekker koffie
  • Duidelijke instructies

Minpunten

• Schoonmaken

Lukas 11-05-2020

Melkschuim niet warm genoeg

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Na jaren deze koffiemachine gehad te hebben, werd het melkschuim niet warm meer. Omdat het apparaat zo goed beviel hebben we een nieuwe aangeschaft. In het begin weer heerlijk warme melkschuim, maar binnen een jaar niet meer. We hebben 'm weggedaan en gaan gebruik maken van een 'gewone' Senseo met een melkopschuimer. Heel jammer want het is een mooi apparaat.

Pluspunten

• Veel keuzes
  • Heerlijk kopje koffie

Minpunten

• Temperatuur melkschuim

Anoniem 04-03-2019

Cappuccino valt erg tegen!

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Ik heb dit apparaat gekocht vanwege de goede reviews en de cappuccino functie. Heb het nu bijna een jaar en is al vier keer teruggestuurd voor reparatie, omdat de melk iedere keer te lauw werd. Bij de tweede reparatie, heb ik een nieuwe gekregen, maar helaas, na een week weer hetzelfde probleem! De reparatie service is prima van Philips en het apparaat bevalt me erg goed, behalve de warme melk, heel erg jammer. Nu weer voor reparatie weg, dus ben benieuwd, of die het eindelijk goed blijft doen. Zo niet, einde apparaat😢

Pluspunten

• Super fijn apparaat

Minpunten

• Temperatuur vd melk wordt ong na een week lauw

Kaatje1 19-10-2017

Lekkere cappucino uit de Senseo latte duo

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Senseo latte duo, makkelijk in gebruik, en maakt verschillende koffie's met een heerlijke schuimlaag, de koffie is warm, en het melkreservoir erbij is makkelijk verwijderbaar zodat overgebleven melk in de koelkast gezet kan worden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Koffie is lekker warm

Minpunten

• Waterreservoir is wat klein

Tessa17 15-10-2017

Fijne en gebruiksvriendelijke Senseo

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Deze Senseo geeft lekkere koffie met goed melkschuim voor een lekkere cappuccino of latte macchiato. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat wat zeer gemakkelijk schoon te maken is. Een aanrader voor iedereen die nét een beetje meer wil dan altijd een zwarte koffie!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Melkcontainer is los in de koelkast te zetten

Minpunten

• Waterreservoir zit aan de achterkant
  • Klein waterreservoir

rozing 29-07-2020

Voldoet niet aan de verwachting

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Na 8 jaren met plezier koffie te hebben gezet met de Senseo latte duo geen moment getwijfeld om weer eentje aan te schaffen. Wat een desillusie. Na een aantal maanden al lekkage aan de achterkant , soms deed hij niets alleen een geweldige herrie maken en geen koffie. 3x nieuwe onderdelen opgestuurd gekregen maar ook dit hielp niet. Daarbij lekkage langs het uitstroomgedeelte van de koffie. De melk was de ene keer loeiheet, de volgende keer bijna koud. Uiteindelijk de machine opgestuurd voor ( gratis) reparatie. Ben benieuwd wat ze er mee doen.

CharlessB 18-04-2020

Dat had ik eerder moeten weten.

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Altijd een ouderwetse Senseo gehad. Redelijk tevreden. Door toeval deze Latte Duo Plus ontdekt. Ook prettig geprijsd. Geeft uitstekende koffiesmaken en de cappuccino is uitstekend.

Mars22770 13-04-2020

Koffie ok maar veel werk met schoonmaken

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Koffie ok. Maar als je extra melkreservoir gebruikt moet je iedere dag apparaat schoonmaken. Slangetje en aantal onderdelen, anders overal melkresten. Niet hygiënisch en tijdrovend. Waterreservoir blijft ook niet altijd goed staan. Met Senseo waarbij tank voorover leunt heb je daar veel minder last van.

Thiery 21-02-2020

Geen warme koffie!

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

De warmte van de met name cappuccino valt tegen.
Apparaat is heel bewerkelijk qua schoonmaken. Minimaal eenmaal per dag alles uit elkaar halen. Ontkalker is duur.

Langbroek 14-01-2020

Meer van verwacht

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Jammer maar het apparaat voldoet niet echt aan mijn verwachtingen. Koffie sterkte is in te stellen op mild of sterk maar bij Latte Macchiatto of Cappuccino is dit helaas niet mogelijk. Neem je een variant bijv senseo vanille dan is de koffie heel 'waterig' (bijna smakeloos) omdat ook dan de sterkte niet in echt in te stellen is. Je hebt een betere smaakbeleving als je een Viva Café Koffiezetapparaat HD6564/60 gebruikt met een melkopschuimer . Dus denk dat deze terug de doos in gaat ...

Appie 26-12-2019

Magnefiek

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Zeer mooi design en eenvoudige bediening.geschikt voor een ieder.
Goede kwaliteit en smaak volle koffie.
Tevens lekker geurende koffie.

Pluspunten

• Bediening

Sensitivo 22-05-2019

Heerlijke koffie !

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

We hebben hiervoor een automatisch espresso-machine gehad en nét na de garantie ging het ding kapot, de fabrikant (geen Philips) gaf geen mogelijkheid tot coulance dus zijn we op zoek gegaan naar een ander, nieuw apparaat. Vrienden van ons hadden lekkere koffie en die hebben we eens gebeld met de vraag wat voor 'n machine ze hebben. Het bleek dus een Latte Duo te zijn. De keus was voor ons niet moeilijk. Voor een prikkie t.o.v. een bonen-apparaat, deze Latte Duo aangeschaft en we genieten dagelijks van onze heerlijke koffie-smaken.... Ik kan het inderdaad iedereen aanraden, Senseo is niet meer wat het is geweest, het is nóg beter geworden !

Tonnie60 14-01-2019

matig tevreden

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Het apparaat is handig in het gebruik en goed schoon te houden, echter het melkgedeelte werkt matig tot slecht. Het opzetstuk voor de melk is bijna niet schoon te krijgen, waardoor deze regelmatig verstopt raakt. Jammer, anders was het een goed apparaat geweest.

Robert907 08-04-2018

Goede machine, lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

De machine is gemakkelijk te bedienen en de koffie is goed. De melk is ook goed warm.
Het enige nadeel is dat het apparaat lastig is schoon te maken, vooral het gedeelte voor de melk.

Marjoleinvdk 21-10-2017

Goede koffie uit gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Ik ben erg tevreden met deze machine. Hij maakt lekkere (en snelle!) koffie's, latte macchiato's, cappuchino's, en is erg gemakkelijk in gebruik. Daarnaast is hij ook gemakkelijk schoon te maken, en is het ideaal dat je het melkreservoir gemakkelijk in de koelkast kan zetten. Kortom, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelink
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Lekkere koffie

Rene71 21-10-2017

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Fijn apparaat,in combinatie met de melkhouder thuis lekkere capucinno.
De bedient dient wat gewenning,de toets lijkt soms niet direct te reageren.
Voor de rest doet wat ie moet doen lekkere koffie zetten vooral de melkhouder is een pluspunt.

Pluspunten

• Melkhouder
  • Kwaliteit

Minpunten

• Toetsen reageren wat stroef
  • Deksel sluit wat zwaar

Biancie82 19-10-2017

Mooi apparaat met veel opties

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Ik vind het een mooi apparaat wat makkelijk is in het gebruik. Door de vele opties voor toevoegen van melk krijg je dé heerlijke koffie die je wenst. Het is ook heel prettig dat hij onthoud wat je invoert. Dus zet je hem aan om op te warmen, kan je direct ook al invoeren welke koffie je wilt en erbij weglopen.

Pluspunten

• Onthoud functie
  • Veel opties

Biancie 18-10-2017

Mooi apparaat wat heerlijke koffie zet door de vele opties

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Ik vind het een mooi, wel groot apparaat met ontzettend veel opties qua melkvarianten en koffiesterktes. Hij onthoud de ingestelde keuze, dus zet je het apparaat aan om op te warmen dan kan je direct al je keuze voor cappuccino indrukken en hoef je niet te wachten. Als je van sterke cappuccino enzo houdt heb je wel 2 koffiepadmachine nodig per kopje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Manon77 16-10-2017

Lekker en makkelijk

Geschreven voor: Philips HD6570 zwart

Een aanrader voor iedereen die van afwisseling houdt bij het koffiedrinken, hiermee is het nooit eentonig. De functie voor opgeschuimde melk is heel handig om snel warme chocolademelk te maken.
Het schoonmaken van het apparaat gaat simpel en snel, alle onderdelen kunnen uit elkaar om zo makkelijk schoon te maken en het apparaat hygiënisch te houden.

Pluspunten

• diversiteit
  • makkelijk schoonhouden
  • design