Philips Original HD6556 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD6556 zwart op Kieskeurig.nl.

carinette 06-05-2019

parfait

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

la premier a tenu plus de 15 ans, on voulait racheter le même. Il est juste un peu plus beau car le plateau noir empêche de voir les gouttes qui tachent.
Parfait!

E. Muller 29-07-2018

nieuwe aanschaf: wel duurder, niet beter

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Na jaren HD 7838 gebruikt, nu een HD 6556/20 aangeschaft. Verwachtte substantiële verbeteringen gezien het prijsverschil.
Er wordt altijd 1 kopje per keer gezet en het kopje is qua inhoud al jaren hetzelfde. HD 6556 produceert minder koffie! Moet dus in 2 fasen koffie zetten.
Metalen plaatje maakt veel meer lawaai. Heb aan de onderkant dempende plakkertjes gemaakt. Heb m'n klacht bij Philips neergelegd. Wachten af.....

Pluspunten

• gaatjes spruitstukje verbeterd

Minpunten

• lawaai
  • koffieproductie

HipenMoeder 27-11-2017

goede verbetering

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

De nieuwe functie voor een extra sterk kopje koffie werkt goed, ik ben meer van de speciale koffie's en die smaken toch minder uit een pad dus ik zou er wel een melk opschuimer bij doen

Abetjoek 27-11-2017

goede verbetering

Samantha135 23-11-2017

Goed product!

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Nu een tijdje in gebruik, ter vervanging van onze vorige Senseo. Je merkt dat dit apparaat meer druk gebruikt om te koffie te bereiden. Het opwarmen gaat ook vlug. De optie om sterkere koffie te zetten gebruiken we niet. Echte espresso smaakt toch beter. Een prima apparaat, met een vriendelijke prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Eenvoudig in gebruik
  • Betaalbare koffiepads

Ino1983 23-11-2017

Prijs/kwaliteit voor dit toestel

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Makkelijk in gebruik, lekkere koffie. Toch een verschil met oudere modellen qua smaak. Ideaal dat je de intensiteit kan instellen. Ik ben overtuigd!

Nicokiep 23-11-2017

Senseo is goed verbeterd!

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Nooit zo'n fan van Senseo geweest, vanwege de koffie maar ze hebben zeker goede ontwikkelingen door gemaakt en smaakt meer dan prima! Ook zijn er veel meer eigen merk en B-merken op de markt gekomen waarmee je kan experimenteren welke je lekker vind.

justmegwenny 22-11-2017

Prima!

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Op het eerste zicht heeft dit apparaat dezelfde look en feeling als zijn voorganger maar dat is niet helemaal het geval. Hij is op details weer wat luxueuzer. Maar het belangrijkste is natuurlijk de smaak en het gemak. Nou dat is meer dan prima. Fijn dat je nu ook de koffiesterkte kan regelen, makkelijk als je een keer een wat sterker bakje wilt. Gewoon twee keer op de knop drukken. Kortom de vertrouwde look van Senseo met meer dan prima koffie.

Pluspunten

• Mooi
  • Sterkte regelen

Wendy86 22-11-2017

De nieuwe Senseo Original in een modern jasje

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

De Senseo Original zoals we hem allemaal kennen maar dan in een nieuw en modern jasje. Strak design en met nieuwe functie: het zelf kunnen instellen van de intensiteit van je koffie. Met één druk op de knop bepaal je of je een normaal of extra sterk kopje koffie wil. Erg handig en een fijne vervanging van de eerste, echte Original maar als je de Twist gewend bent zoals wij, mis je toch wel bepaalde dingen zoals het apparaat al laten starten voordat het water warm is en ook het trillen van het metalen plaatje hebben wij bij de Twist nooit gemist. Verder is dit nieuwe apparaat zeker onmisbaar in elke keuken!

Noa2008 21-11-2017

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Geweldige koffiezet apparaat, vooral nu omdat je de sterkte aan kunt passen. vooral voor de snelle energie boost erg fijn. Ik heb wel het idee dat de water tank niet netjes aansluit.
maar dat is ook het enigste min puntje.

Budjoebatja 19-11-2017
  • Product gekregen

Super makkelijk

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Super makkelijk, 1 druk op de knop heerlijke koffie met een lekker schuimlaagje erop. Super licht en makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• Snel
  • Licht in tillen

Minpunten

• Je blijft ervan drinken

Natasja84 19-11-2017

Senseo 2.0

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Wij hebben nog 1 van de eerste modellen van Senseo voor we deze mochten gebruiken. Het is een handig apparaat, zeker omdat ik als enigste koffie drink. Hij is snel warm en er blijft een heerlijke schuimkraag tot de laatste slok. Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je moet wachten tot hij helemaal warm is voor je een knopje kunt indrukken. Ik heb het in de ochtend erg druk en het zou makkelijker zijn als ik hem aan kon zetten en gelijk op het knopje kon duwen zodat ik mijn volle kopje gelijk er af kon halen als ik een paar minuten later weer door de keuken ren :-) het model is nog steeds erg mooi en praktisch, de rvs details maakt het geheel echt af.

Angelique1985 18-11-2017

Echt de verbeterde versie!

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Als eerste valt op dat de Senseo erg licht is. Ik had bijna het idee dat er niets in de doos zat!
Het mooie grijze design past heel mooi bij onze keuken!
Je merkt echt dat deze Senseo een stuk beter is qua prestaties als eerdere uitgaves.
De normale koffie smaakt intens, met een heerlijk schuimlaagje!
Ook de sterke koffie valt erg goed in de smaak, maar die was zo op ;)
Al met al erg tevreden over deze Senseo!

10eke1 17-11-2017

Prima Senseo!

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Dit senseo apparaat ziet eruit als een van de eerste senseo's. Hij heeft alleen een extra functie. Je kunt naast een gewone kop koffie twee keer op de knop drukken. Dan krijg je een sterkere kop. Dit betekent wel dat je een half kopje koffie krijgt. Je kunt net als de voorgangers ook twee koppen tegelijk zetten.
Nadeel van dit apparaat vind ik dat je niet alvast de knop kunt indrukken en als het apparaat gereed is dat hij dan een kop koffie zet terwijl jezelf nog wat anders kunt doen. Je moet de knop echt pas bedienen als het water opgewarmd is. Bij mijn vorige Senseo was dit anders. Alles bij elkaar een prima Senseo.

LoveDjino 17-11-2017

Elke dag je eigen koffiebar ??

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

De uitstraling van de machine is al een flink pluspunt. Het zwarte met chrome accenten geeft het een luxe uitstraling. En dat je extra sterke koffie kunt zetten door een extra druk op de knop, trok mij over de streep. Vooral 's ochtends vindt ik dat extra sterke bakkie koffie een must. Het creme laagje blijft er ook mooi opliggen. Voorheen was dat laagje toch wel snel verdwenen. En voor mij maakt dat creme laagje toch wel dé koffie. Alsof je bij een koffiebar een luxe koffie hebt gehaald. En dat in je eigen keuken. Prijskwaliteit verhouding is goed vindt ik. Met alle pluspunten die ik benoemd heb, heb ik er dat extra geld wel voor over

Pluspunten

• Creme laagje blijft er lang opliggen
  • Sterke koffie door 1x extra op de knop te drukken
  • Luxe uitstraling door de chrome accenten

Minpunten

• Maakt best wel herrie

Jolanda 16-11-2017

Mooi apparaat voor een prima prijs, heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Mooi apparaat met een luxe uitstraling, ideaal dat je de sterkte van de koffie in kunt stellen. Het apparaat geeft een mooiere en dikkere crèmelaag dan zijn voorgangers.

Pluspunten

• mooi design
  • heerlijke koffie
  • prima prijs

Batjabudjoe 16-11-2017

Super makkelijk

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Heel makkelijk. 1 druk op het knopje en je hebt een heerlijk koffie net een zacht creme laagje. Heel licht en handig mee te nemen in de bus.

Dafke 15-11-2017

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Aangenaam verrast met het uitpakken van de Senseo.
Een mooi design en past in elke keuken,fijn dat je de Senseo in verschillende kleuren kan kopen voor ieder wat wils dus.
Met het zetten van een 'gewoon' bakje koffie (1x drukken op de knop) valt me op dat hij minder geluid maakt dan de vorige modellen van Senseo.
Wat ik ook fijn vond dat hij veel minder lekt nadat de Senseo klaar was met koffie zetten.
Bij vorige modellen lekte het soms wel eens te lang door waardoor er veel water in het lekbakje onderin kwam en waardoor je geen optimale koffiesmaak had aan je koffie.
Ook is het cremelaagje nu wat voller en dat oogt ook wat mooier en lekkerder.
Als je behoefte hebt aan een sterker bakje koffie (2 x drukken op de knop) kan dit ook want soms heb je dat wel eens nodig ;)

Pluspunten

• Na 30 minuten uit
  • Keuze aan sterkte van de koffie

Jolien1986 15-11-2017

Snel bakje koffie

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Het is een heel mooi en gebruiksvriendelijke senseoapparaat.

De intensiteit van het sterke bakje koffie is voor ons zelf te sterk.

Senseo apparaat is snel warm en je hebt snel een bakkie pleur!!

moossie 15-11-2017

makkelijk en fijn apparaat.

Geschreven voor: Philips Original HD6556 zwart

Fijn en makkelijk koffie zetten! Niet super warm, maar wel smaakvol.
Handig nu met de espresso optie erbij als je van wat sterkere houd. Kleine hoeveelheden per pad. Maar je kunt dan natuurlijk voor 2 bakken gaan. Wel erg klein water reservoir. Na 4 kopjes is hij op.

Pluspunten

• snel
  • lekker
  • makkelijk

Minpunten

• klein waterreservoir
  • trilt bij t zetten
  • lauwe koffie