Philips HD6555 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Maris34 06-12-2017

Lekkere koffie!

Een goed koffiezetapparaat, zeker het grote waterreservoir. Het is ook fijn dat je er naast een normaal kopje koffie ook een kleine expresso mee kan maken. Nadeel is dat er geen groter kopje onder kan omdat het tuitje waar koffie uit komt niet verschuifbaar is. En de klep bovenop gaat niet van zelf open en je kan niet de koffie meteen aanzetten nadat je de aan knop aan hebt gedaan,zodat de koffie alvast gaat "lopen". Deze 3 punten kan bij bijvoorbeeld de viva café wel. Maar het is een prima koffiezetapparaat voor een goede prijs.

Pluspunten

• Zelf sterkte van de koffie bepalen.

Minpunten

• Design wat groot

dunjatamara86 30-11-2017

Snel een bakkie koffie

De beschrijving geeft aan binnen 30 sec een bakkie koffie te kunnen zetten het is zelfs maar 20 seconden super snel dus!

Het opwarmen duurt ook niet lang en de koffie is goed warm en heeft een heerlijke precies goede schuimlaag.

Je kunt kiezen voor een sterke bak koffie door tweemaal op de knop te drukken, je krijgt dan een kopje ''espresso'' van 60cc druk je eenmaal krijg je een normaal kopje koffie van 120cc.
Ook kun je bij deze machine 2 normale bakjes koffie tegelijk zetten wat weer zo zijn voordelen heeft wanneer je bezoek hebt.
Het grote voordeel vindt ik ook het grote waterreservoir, het is voor het design wel een minpuntje maar dat is dan ook alles wat ik over het apparaat kan zeggen als minpunt

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • snel een bak koffie
  • sterkte bepalen

Claudia85 29-11-2017

Top apparaat

Zeer fijn apparaat, grootste pluspunt is dat je de sterkte kan aanpassen. Ook een mooi design. Geen metaal meer

Pluspunten

• Aanpassen sterkte

Invisje 26-11-2017

Consistente koffie kwaliteit

Deze xl versie is makkelijk in gebruik. De koffie is werkelijk beter dan bij zijn voorgangers. Dat je nu een sterkere bak kan zetten is erg fijn. Het gebruiksgemak is nog steeds even goed als je gewend bent. Het waterresevoir is groot en makkelijk te vullen. Wel zijn wij bang dat de xl minder lang mee zal gaan. Het sluitmechanisme voelt te licht aan. Ook de knoppen voelen fragiel aan. Het snoer is met 30 cm wat korter dan we gewend zijn. Verder is het juiste formaat van de koppen een aandachtspunt. Te grote koppen passen moeilijk waardoor de deksel van het lekbakje makkelijk wegschuift. Toch zijn dat maar bijzaken. Deze xl Bevalt goed vanwege de betere koffiesmaak.

Pluspunten

• Betere koffie kwaliteit
  • Groot water resevoir

Minpunten

• Kort snoer

Kim90 23-11-2017
  • Product gekregen

Mooi gemakkelijk apparaat

Sinds enkele weken dit apparaat in mijn bezit. Mooi licht apparaat. Gemakkelijk in gebruik te nemen. Vormgeving is mooi. Groter waterresevoir is een mooi pluspunt.
Kunt koffie drinken op welk moment je wilt.
Ik vind zelf de hoeveelheid koffie iets te weinig. 120cc. Tevens jammer dat het apparaat geen ontkalkingsindicator heeft.
Verder prima degelijk apparaat.

Pluspunten

• Altijd verse koffie
  • Mooie vormgeving van het apparaat
  • Maakt weinig geluid
  • Extra groot waterresevoir

Minpunten

• Hoeveelheid koffie iets te weinig (120cc of 60cc)
  • Geen aanduiding voor ontkalking

lihiz 22-11-2017

prima koffie apparaat met goede update

Goede update, lekker licht apparaat, maakt een stuk minder geluid dan zijn voorganger en fijn dat je nu sterkes kunt kiezen. VOor mij de 'normale' koffie, voor mijn partner een extra sterke grote koffie, 2 keer klikken op de dubbele koffie.
Ik had eerlijk te zijn wel wat een ander design verwacht, maar op de kleur van het rooster na is hij gelijk aan zijn voorganger.

Pluspunten

• groot water reservoir
  • verschillende sterktes
  • licht apparaat

Minpunten

• er past geen grote mok onder
  • nauwelijks update in design

lihiz247 22-11-2017

prima koffie apparaat met goede update

het grootste voordeel is toch echt het grote waterreservoir. Heerlijk dat je niet steeds dat ding hoeft bij te vullen. De opties om je koffie sterkte aan te passen gebruiken wij veel. Mijn vriend drinkt bijvoorbeeld graag een sterke koffie (wel een grote, dus twee koffiepads en en dan 2 keer drukken op de 2 kopjes koffie) en ik drink liever de 'normale'koffie.
Een minpuntje is dat er geen grote mokken of thermosbekers onderpassen. Ik neem altijd een koffie mee voor onderweg, maar deze mok past alleen als ik het lekbakje etc weghaal.

SharonRosario 22-11-2017

Mooie uitvoering en perfecte koffie

Als fanatieke koffiedrinker is dit apparaat een uitkomst! Door zijn sterkte functie is het handig voor de 1 een normaal kopje koffie te zetten en voor een ander een sterk kopje. Tevens is het waterreservoir groot uitgevoerd waardoor je niet constant hoeft bij te vullen. Het design past in elk huishouden. Voor de kinderen kun je ook choco pads halen! Voor ieder wat wils. Wij zijn er erg blij mee en zouden niet meer zonder kunnen

Pluspunten

• Grote water reservoir
  • Sterkte functie
  • Romige schuimlaag

zuster1984 22-11-2017

vernieuwde technologie

Mooi modern apparaat
Maakt weinig geluid.
Extra grote waterreservoir. Ideaal om ook espresso mee te zetten doormiddel van het 2x drukken op de knop

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Lichtgewicht
  • mogelijkheid tot espresso
  • extra veel creme op de koffie
  • groit waterreservoir

Minpunten

• alle onderdelen zijn van kunststof
  • geen hoogte regelaar
  • geen indicatie knop voor ontkalken

Miranda433 21-11-2017

Watje verwacht

Dit apparaat is gewoon echt weer kwaliteit . De kleine verbeteringen merk je en het standaard xxl reservoir is zeker een plus

Pluspunten

• Xxl reaervoir
  • Betere schuimlaag

SharonRos 20-11-2017

Prachtig funtioneel product

Als echte koffieleut is het een luit een bakje koffie met deze Senseo te zetten 's morgens moet ik echt even wakker worden voordat mijn dag begint. Met het instellen van een sterk bakje koffie begint mijn dag meteen goed. Er zit een heerlijke schuimlaag op en ideaal is het grote waterreservoir. Je kan er zowel een normaal kopje koffie mee zetten als een sterk bakje! Het design past in elke keuken met zijn tevens verschillende kleuren! Een eye-catcher in elk huishouden!

winxy 20-11-2017

lekkere koffie.

Ik heb dit product nu enkele weken in huis en vindt het een super apparaat. Hij is snel en stil. Het grote waterreservoir is ideaal om meerdere kopjes te zetten zonder bij te vullen.
Is ook makelij om even gauw tussendoor een kopje koffie te nemen, vooral als je weinig tijd hebt.

Het is wel jammer dat het waterreservoir zo groot is, dat maakt het apparaat wat lomper qua design.

bibi1983 20-11-2017

heel makkelijk in bediening en erg goeie koffie.

erg mooi apparaat. en heel makkelijk in de bediening. het grotere waterreservoir is erg handig, je hoeft minder vaak te vullen. enige minpuntje vind ik dat het reservoir wel uitsteekt, vind ik minder mooi ogen. maar erg mooi design verder met al het zwart ook het plaatje waar de kopjes opgezet worden. is mooier afgewerkt en oogt mooier dan het ijzeren plaatje voorheen. de koffie is snel klaar en erg lekker van smaak. ook erg handig dat je de intensiteit van je bakkie kan instellen. door twee keer te drukken een sterker, kleiner bakkie. ideaal voor espresso's en/of cappuccino's.

Pluspunten

• grotere reservoir
  • intensiteitsknop

Minpunten

• reservoir steekt uit

LDMM 18-11-2017

makkelijk en eenvoudig

De Senseo zet snel koffie. Water is supersnel heet. Het is ook een vrij stil apparaat. De bediening van het apparaat is heel eenvoudig.
ideaal om tussendoor even snel een lekker kopje koffie te drinken.

Het enige wat jammer is, is dat de grote waterreservoir het design van het apparaat nogal lomp laat ogen.

Kim van Hees 17-11-2017

Groot waterreservoir!

Ik had al een tijdje geen senseo apparaat meer! Nu een gekregen! Heerlijke koffie! En wat ik t belangrijkste vind.. de koffie is echt warm! Ook ideaal dat je kan kiezen hoe sterk je de koffie het liefst drinkt! Ook het grote waterreservoir is heerlijk! Niet meer zo vaak bijvullen! Een aanrader dus!

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Sterkte is in te stellen

Danielle20 16-11-2017

Werkt goed

Werkt goed
Lekkere koffie
reservoir Is groter dus je hoeft het niet zo snel meer bij te vullen ideaal

Pluspunten

• Groter reservoir
  • Ziet mooi uit
  • Weinig geluid

Charlene 14-11-2017
  • Product gekregen

Goede Senseo

De keuze voor een normaal of sterkere kop koffie is ideaal. Groot waterreservoir. Ben zeer tevreden en blij met het product.

Pluspunten

• Waterreservoir
  • Koffie sterkte

Charrrie 14-11-2017

Helemaal tevreden met het product

Fijn product. Mooi design en grote waterreservoir. Het fijne aan het apparaat is de keuze tussen normale koffie of sterkte koffie. Wat de koffie nog lekkerder maakt is de goede crème laag die het apparaat creëert.

Lianne 14-11-2017

Makkelijk en snel in gebruik!

Het apparaat werkt zoals je van een Senseo verwacht! Snel en makkelijk in gebruik!
Daarnaast heeft die apparaat een extra groot waterreservoir.
Ook het kiezen uit een grote kop of een kleine kop koffie maakt het apparaat geschikt voor iedereen.

Pluspunten

• groot waterreseroir
  • keuze uit grote of kleine kop koffie
  • lekkere crema-laag

Minpunten

• het design had wel wat vernieuwende gemogen

Andread 13-11-2017

Top apparaat

Handig voor de verschillende sterktes. Klein bakkie(2 klikken) is ook echt expresso grootte. Op 1 klik een gewone bak. Een mooie dikke crema laag.

Pluspunten

• Xl waterbak

Minpunten

• Ouder design nieuwe knoppen