Philips Café Gourmet HD5408 wit - Reviews

Type
filterzetter
Ingebouwd display
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gourmet HD5408 wit op Kieskeurig.nl.

Kees66 25-10-2017

Waterreservoir niet duurzaam

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 zwart

Coating waterreservoir laat los en is helemaal helemaal verrot, apparaat defect.
Ondanks het feit dat de garantie is verlopen, ben ik van mening dat dit product niet al na 4 jaar dit mankement vertoont. Philips komt met dit flutargument:
Ik heb een terugkoppeling mogen ontvangen van mijn specialisten en moet u informeren dat de coating van uw apparaat los laat als er niet op tijd of niet ontkalkt wordt. Op uw foto is het ook erg wit (kalk) op bepaalde punten. Door die reden kan ik uw apparaat niet kosteloos opsturen voor een reparatie. Aanbod is een kortingsvoucher van 30%.
Ik heb het apparaat geregels met de goede ontkalker op basis van citroenzuur ontkalkt!

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Service Philips

Theo Camps 11-05-2017

Theo Camps

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 zwart

Na 26 maand gaf mijn bodum koffiezet de geest 2 maand na garantie. Was niet tevreden over koffiekwiliteit. Na lang zoeken op internet Philips gourmet gevonden. Resultaat:
Gemakkelijke bediening en smakelijk resultaat.Ochtend humeur direct ok.

Pluspunten

• Benoemd weinigplaats
  • Geen plastic boiler

Koppie koffie 02-08-2020

de koffieis bruin

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Even wenne met een nieuw apparaat. de inhoud streepjes zijn heden daags, veel te kleine kopjes koffie. Zoals je ze tegenwoordig overal krijgt. dus moet je meer kopjes zetten volgens de streepjes om en lekkere kop te krijgen (ouderwets)

Hete Koffie 16-07-2020

Heerlijk hete koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Op zich toch maar weer een gekocht, niet vanwege de levensduur, maar omdat de koffie echt lekker heet is. De vorige heeft maar 5 jaar dienst gedaan, volgens ons een fabricagefout met andere deksel, waardoor er onnodig veel water bij het electra deel liep.
Degene die we daarvoor hadden deed 11 jaar dienst en werd zeker net zoveel zo niet meer gebruikt.

Koffiezondernaam 03-07-2020

Prima koffie, fragiele glazen kan

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Ik maak al heel lang gebruik van dit apparaat, maar de laatste jaren in de glazen koffiekan zo fragiel dat er om niets een barst in komt. Philips geeft toe dat het glas heel dun is. Reden voor mij om niet nog weer een kan te kopen en dus een ander apparaat aan te schaffen.

SDUB 12-06-2020

Pas pratique

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

La cafetière s'entartre très vite (après 5 ou 6 utilisations) et n'est pas facile à détartrer ni à nettoyer. En outre, elle n'est pas pratique si l'on est gaucher.

Malvoisin2010 26-05-2020

Excellent café

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Le goût du café est nettement meilleur.
La quantité est réduite pour un café comparable fait avec une machine normale
Je pense que ces 2 éléments sont dus au fait que l'eau bout à gros bouillons et que le café infuse plus longtemps

pjotr77 23-05-2020

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Ik had tóch liever een aanpassing aan mijn product i.p.v. een geplaatste review
die te snelle uitschakeling hindert ons IEDERE DAG bij het koffiezetten écht hinderlijk!!

Kofboon 10-05-2020

Dat product voldoet aan al mijn wensen.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Mijn koffie is aangemaakt op de juiste manier....met kokend water en het aroma is heerlijk. Precies of je maakt je koffie met een waterketel. Perfect toestel en werkt perfect. Een echte aanrader !!

heerlijkekoffie 13-04-2019

lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

In dit apparaat hoef je minder koffie te doen als in een standaard apparaat. De koffie is heerlijk warm.

Martin36 19-02-2019

Goede warme koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Het apparaat geeft goede warme koffie. Althans vlak na zetten wel snel gebruiken daar wij de warmhouder wat aan de matige kant vinden. Ook het uitschakelen na 30 minuten mag wat ruimer zijn ivm met het inschenken van de tweede kop. Maar opnieuw zetten heeft ivm de temperatuur wel de voorkeur.
Het vullen met de aanwezige koffiekan is wat onhandig en gaat vaak wat met morsen gepaard. Het opwarmen tot kooktemperatuur neemt war tijd en het doorkoken duurt naar onze mening ook wel erg lang, wat de eerste keer nogal bevreemding opriep.

Juul 17-02-2019

Makkelijk.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 zwart

Lekkere heten koffie niet meer en niet minder.
Makkelijk in gebruik eenvoudig in gebruik.
Minpunt vind ik wel belangrijk de Philips er niet aan denkt dat er ook mensen zijn die links zijn en daardoor de indicator niet kunnen aflezen.

Pluspunten

• Lekkere koffie.

Minpunten

• Indicator is met linkse hand n i et af te lezen

Leon1 20-01-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Fijne koffiezetter met water op de juiste temperatuur voor de juiste smaak!
Jammer dat hij niet meer werkt met een wifistopcontact nu de aan/uit knop veranderd is.

T hoven 11-09-2018

Groot formaat

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 zwart

Let op de hoogte. Bij ons paste het niet onder de bovenste keukenkastjes op het aanrecht. Verder prima

Batikjoy 12-07-2018

Wat een goed koffiezetapparaat is dit.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Dit apparaat zet een heerlijke kop koffie. Gemakkelijk te bedienen. Dit is het beste koffiezetapparaat dat ik ooit in huis heb gehad.

ReinS 07-06-2018

lekkere koffie en mooi design

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Het apparaat zet lekkere koffie en heeft een mooi design.
Op zich ook gemakkelijk in gebruik.
Omdat het water eerst aan de kook wordt gebracht duurt het koffiezetten iets langer.
Jammer dat het waterreservoir zo snel een dof randje krijgt vanwege (denk ik) kalkaanslag door het koken van het water.

Beau3 31-03-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

Het apparaat zet goede koffie, en lekker heet. Dit is echter het tweede apparaat in korte tijd, de andere was doorgebrand binnen een paar maanden en kon terug naar de winkel voor garantie.
Ondertussen is het weer een nieuwer model, maar de pot moet nog steeds met aandacht recht onder de filter gezet worden, anders blokkeert de druppelstop en lekt de koffie langs het speciale pijpje in de pot.

Gelukkig is de koffie zo goed, dat we dit maar voor lief nemen, evenals de stoomwolken die uit dit nieuwe type deksel komen tijdens het koffiezetten.

knutselhenk 12-02-2018

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

over deze koffie zet app. kan ik nog geen oordeel geven, maar ik had er zo een, en die beval zogoed, dat ik het zelfde apparaat wilde hebben,. deze ziet er iets beter uit maar de rest zal het zelfde zijn. Lekkere hete koffie.

Sterretje 09-01-2018

Geweldig gebruik het al 15 jaar ik zou niet anders meer willen

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 wit

een 10 als je eenmaal zon koffie apparaat hebt wil geen ander meer hebben Wij zijn dik tevreden en bevelen hem ook aan bij andere mensen

Maria 09-05-2017

Beste apparaat ooit

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5408 zwart

De koffie is goed heet omdat het water eerst wordt gekookt wat je van andere koffieapparaten niet kan zeggen. Heerlijke koffie dus.
Wanneer deze stuk zou gaan koop ik zeker weer een zelfde machine.

Pluspunten

• Kokend water
  • Mooi designe

Minpunten

• tip gebruik ontkalkt water (britta)