Philips Quadrante HD7865 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 60 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Quadrante HD7865 rood op Kieskeurig.nl.

8,9

Katriend 07-09-2021

Mooi design! bewonderende kreten in onze keuken :)

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Mooi toestel, praktisch in gebruik en onderhoud. Lekkere koffie!
Wat wel teleurstelde is het feit dat het waterreservoir moet bijgevuld worden als het aan de streep 'minimum' komt... Ik kocht het (toch duurdere senseotoestel) o.m. omdat er een groter reservoir is. Dit voordeel is er niet omdat het toestel (te) snel aanduidt dat de tank leeg is!

Jege mafr 19-08-2021

goed apparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Ons vorig toestel idem als het nieuw aangekochte heeft zeven jaar meegegaan en werd dagelijks meerdere keren gebruikt. Dus een top toestel !

agilaatje 29-07-2021

fijne machine

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

deze machine zet snel en stil lekkere koffie , fijn groot water reservoir , alleen de deksel sluiten gaat wat zwaar . verder een aanbeveling

Amateur de café 22-06-2021

Handzaam en functioneel koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

De koffieautomaat is gemakkelijk te bedienen en zet een smaakvol kopje koffie.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

JVS* 08-06-2021

Mooi design - uitstekende koffie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Mooi design, Handig in gebruik en heel veel keuze koffiesmaken.
Het grotere volume van de watertank is zeker een pluspunt.

Malous 06-06-2021

Mooi, maar niet volledig.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Ik ben zeer gecharmeerd van de vorm, het uiterlijk. Maar ik mis de sterkte regeling en ook mis ik dat je na inschakeling moet wachten op de temperatuur om de koffie te starten.

Nala 1 02-06-2021

Bon produit

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

C'est ma 4ème senseo. J'aime donc ce type de machine. Je ne mets pas 5 étoiles car trop lente au chauffage

Muzzels 15-05-2021

vierkant

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Gekocht omdat het een leuk model is. Doet wat het moet doen maar ik merk geen verschil met de ronde Senseo die we hadden.

Mooibroek 23-04-2021

Makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Na jaren een koffiemachine hebben gebruikt, is dit product veel gemakkelijker schoon te maken. de koffiesmaak doet er niet voor onder!

Rijkers 27-03-2021

Lekkere Koffie

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Fijn Koffiezetapparaat en nog mooi ook,wat wil je nog meer,en maakt heerlijke koffie,echt een aanrader

Koffie vrouwtje 12-01-2021

Geweldig koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Heb al verschillende van deze apparaten in gebruik gehad en ben enorm tevreden. Hij doet wat hij moet doen en de koffie is smaakvol.

Iris 08-12-2020

Een tegenvaller...

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Mooi model, past mooier bij onze moderne keuken dan het klassieke model. Groot reservoir waardoor je niet elke 2 kopjes water hoeft bij te vullen. Hij maakt wel bijzonder veel lawaai voor een koffieapparaat. Ander irritant nadeel: de kopjes trillen van het plateau af waardoor de koffie naast je kopje belandt i.p.v. erin als je de kopjes niet vast houdt. Bijzonder onpraktisch...

Slagman 05-12-2020

Senseo quadrante.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Hij lekt bij het zetten van een kopje koffie. Lekt dan achterlangs het tuitje. Als het kopje dan ver naar achteren wordt gezet, lekt het in het kopje. Het waterreservoir is wat lastig erin te drukken, vergt wat handigheid.

Floxy 01-12-2020

Compacter dan de het originele bekende model.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Na 15 jaar trouwe dienst had onze vorige Senseo het begeven, hij begon te lekken.
We moesten dus wat anders en hebben voor dit meer vierkante model gekozen. het neemt wat minder plaats in op het aanrechtblad en presteert in ieder geval tot nu toe prima. Mooi model en prima koffie.

MarjaM 18-11-2020

Minder Senseo schuim dan beloofd

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

De beschrijving was subliem. Gelijk gekocht nadat mijn laatste Senseo het had gegeven. Meer aroma, meer schuim door extra druk? Nee, gewoon hetzelfde als ik gewend was. Helaas wel minder hete koffie.. .
Sluiting voor het zetten van de koffie beangstigd mij, het lijkt steeds weer alsof ik dit moet forceren.

colabi 16-11-2020

mooie vormgeving.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

mooi apparaat dat doet waar het voor gemaakt is, warmt snel op. mooie uitvoering weer eens iets anders dan het standaard senseo model

Dunvegan 04-11-2020

Prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Mooie compacte vormgeving en eindelijk een Senseo die NIET lekt. Koffie smaakt beter dan bij ons oude apparaat

Anoniem 22-10-2020

Geweldig apparaat,maar een probleem

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

De senseo,heeft een probleem.
Naar mijn mening,een ontwerp fout.
Het Tuitje waar de padhouder op ligt, zit een open rechthoekje.
Waar water doorheen komt,tijdens een kopje koffie zetten.
Precies daar loopt het water naar onder,richting lekbakje.
De opening van het tuitje heb ik afgeplakt met plakband,en het probleem is opgelost.

jan zijn zoon 21-10-2020

lijkt robuust, maar is erg kwetsbaar

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

ik ben fan van senseo. ook nu weer een goed en mooi apparaat, maar ik heb duidelijk een paar kanttekeningen. 1. de omhuizing is te zwak uitgevoerd 2. na al die jaren senseo zit er geen enkel slimmigheidje of electronisch leukigheidje aan dit apparaat 3. deksel vereist twee verschillende chronologische bewegingen. dat is kwetsbaar. een grover iemand dan ik wrikt het deksel eerdaags kapot. 4. toetsen en knoppen zitten onterecht op het kwetsbare deksel 5. de waterlade vereist veel takt en motoriek bij het plaatsen, een normaal grof iemand maakt het geheel en zeker het ventiel dra kapot. 6. waarom moet ik twee keer naar het apparaat toelopen eerst voor het opwarmen en dan nog eens voor de kopjesknop. dat kan toch best in ene.

emhg 12-10-2020

Ik heb al gereageerd.

Geschreven voor: Philips Quadrante HD7865 rood

Hij maakt wel goede koffie, maar hij rammelt, dusdanig dat de kopjes verschuiven en de koffie er naast komt.