Philips HD7892 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7892 op Kieskeurig.nl.

jo 27-11-2016

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Philips HD7892

Wat een handig apparaat! Het scheelt enorm in de ruimte op mijn aanrecht en staat nog eens stijlvol ook. Ook de smaak van de koffie is een verbetering, ik merk duidelijk dat de koffie gemaakt met de Switch van een betere kwaliteit is en ook warmer lijkt. Echt een verbetering ten opzichte van mijn vorige Senseo dus! De prijs-kwaliteitverhouding vind ik dan ook prima. Kleine minpuntjes: het apparaat maakt vrij veel lawaai, heeft geen uitknop (soms onhandig als ik per ongeluk op start heb gedrukt en de pad ben vergeten) en het duurt iets langer dan met het gewone Senseo/filterapparaat. Zou het apparaat echter niet willen inruilen voor een los apparaat, ben er heel blij mee. Mocht deze het na een tijdje opgeven, dan koop ik absoluut een nieuwe SenseoSwitch! Ook onze visite heeft al vaak opgemerkt dat de koffie zo lekker is en het apparaat heel mooi slank en stijlvol oogt. Het apparaat staat bij veel mensen op het Sinterklaaslijstje en is door een aantal zelfs al aangekocht!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • smaak
  • design

Minpunten

• geluid
  • geen uitknop

j 24-03-2017

druk op de knop kan koffie en dan stopt de machine ook

fe53male 09-11-2017

had er meer van verwacht

Geschreven voor: Philips HD7892

Ik dacht dat het handig zou zijn maar hij maakt heel veel lawaai ook vanaf dat lampje voor ontkalken na verschillende malen manieren ontkalken brand het lampje nog wat ik mateloos irritant vind

Ans 05-12-2017

Heerlijke koffie,

Geschreven voor: Philips HD7892

Vond hem vanaf eerste keer dat ik hem zag geweldig, handig als je visite krijgt ff eerst potje en daarna gewoon de pads, maar ..... Hoort het dat hij te tekeer gaat als hij potje koffie zet ????
Verder is hij geweldig

Marie-Louise 24-11-2016

Heerlijke combinatie

Geschreven voor: Philips HD7892

De Senseo Switch nu ongeveer een maand in mijn bezit. Na het uitpakken was ik eerst wat sceptisch, het zag er mooi maar wel "plastic" uit. Nu echter erg enthousiast, de pad-koffie is als vertrouwd en de pot koffie is ouderwets lekker. De bediening is erg simpel en het geheel is prettig in gebruikt.

Pluspunten

• ! kop of pot, in een handomdraai wissel je

Minpunten

• De koffie in de themoskan blijft niet lang warm

michelpa 24-11-2016

1 week in gebruik, en nu al een succes.

Geschreven voor: Philips HD7892

Na een slechte start, reparatie van een losgeschoten slangetje.
Gaat de herkansing perfect.
Ik wil hem echt niet meer kwijt.
Altijd je juiste hoeveelheid koffie zetten met pads of koffiefilter.
Temperatuur blijft lang goed.

Pluspunten

• Snel aangepaste hoeveelheid koffie
  • thermoskan werkt goed

Minpunten

• geluid zou minder kunnen

Maaike 22-11-2016

SenseoSwitch is super!

Geschreven voor: Philips HD7892

SenseoSwitch is gemakkelijk in gebruik. Ideaal in elke situatie. Als Senseo gebruiker keek ik erg uit naar het toestel dat zowel 1 of 2 kopjes als een kan kon zetten. Mijn verwachtingen werden helemaal ingelost. Het is zeer gemakkelijk te switchen, niet alleen voor mij, maar zelfs mijn dochter van 10j kan dat :-) Op feestjes geen lange wachtrijen meer door mijn gewoon Senseo toestel. Een echte aanrader

Pluspunten

• kan is termos
  • toestel valt uit als het kopje klaar is
  • waterreservoir is gemakkelijk te reiningen
  • Switchen gaat vlot en snel
  • lekkere koffie

Minpunten

• lawaai
  • kan mocht groter (extra kan?)

wim 18-10-2016

Toptoestel, echte aanrader!

Geschreven voor: Philips HD7892

Ik heb sinds 2 weken mijn oude senseo en slow-drip filterhouder ingeruild voor dit nieuwe apparaat. Tegenover de oude Senseo is de Switch een enorme verbetering: apparaat ziet er beter uit, het is handiger -oa het waterreservoir staat op zichzelf-, de koffie is lekkerder doordat hij heter is en betere schuimlaag heeft. In de pad functie moet je nu direct je kopje selecteren en begint ie automatisch te lopen begint wanneer opgewarmd is. Vind ik top, geen nodeloos energieverbruik meer omdat de senseo blijft aanstaan. Alleen nooit vergeten je kop te zetten, of er volgt gesmos. Tot nu toe nog niet gebeurd. De filterkoffie is lekker, maar had voor mij heter gemogen, zeker omdat de thermos wel goed is, maar niet supergoed. Voor de rest gaat ie traag en met stoten, zodat de koffie zijn smaak goed aan het water kan geven. Dat is goed. Kleine verrassing dat het apparaat in deze functie wel direct begint te lopen, maar dat weet je na de eerste keer. Hij maakt wel veel lawaai in de filterstand. Maar toch een top toestel en een aanrader!

Pluspunten

• koffie van pads en filter
  • energiezuiniger
  • prachtig design

Minpunten

• luid als ie in filterstand staat

Anoniem 12-11-2018

Niet aan te raden.

Geschreven voor: Philips HD7892

Hallo. Ik heb best veel geld voor dit Philips Senseo Switch HD7892 betaald. Maar deze koffie machine maakt veel herrie en dit is ook niet zo erg maar door dat deze Philips Senseo zoveel herrie maakt en trilt als weet ik wat heef hij tijdens het koffie vullen al 6 keer en bekker eraf getrild. Dit komt doordat stuk waar de kopje op staat veelste glad is. En waarom ze op deze ondergrond niet een dun laagje rubber matje hebben gemaakt snap ik niks van. Dit is gewoon waardeloos. Hij staat nu netjes in de kast voordat derest van ons kopjes stuk gaan.

MarcelLouis 31-08-2018

De ultieme machine voor singles maar met rookie fouten

Geschreven voor: Philips HD7892

De machine had eigenlijk nog niet in de verkoop gemogen.
De combinatie Senseo pads / filter is briljant maar het apparaat heeft zijn fouten of er ontbreken functies.
Ten eerste bij gebruik van de koffiepads reservoirs blijft er veel vocht achter. Bij het leegmaken van de reservoir drupt het overtollige water op je aanrecht. Bij gebruik van de Latte/cappucino pads is dat helemaal veel. Een echte produktie misser...

Van na lekken bij mijn vorige Senseo was geen sprake. Ik begrijp deze fout dan ook niet goed vanuit productie ogen bekeken.

Filterkoffie: je kunt alleen een volle pot koffie zetten, voor iemand alleen is dat onhandig, een extra knop voor twee koppen filter koffie zou handig zijn. De knoppen voor een enkele/dubbele koffiepads koffie volstaan niet.

De koffiepot begint na enkele weken te lekken bij het inschenken. Ik met deze klacht de servicedesk van Philips gebeld en deze hebben mij een nieuwe koffiepot opgestuurd, kosteloos! Kudo's daarvoor! Ook deze koffiepot gaat lekken na enkele weken. (ondanks handafwas of Machine)

Het reservoir is wat klein maar voor een single groot genoeg, een grotere versie is een must voor als je meer koffie wil schenken.

49jolanda49 24-06-2018

Prima

Geschreven voor: Philips HD7892

Ik heb dit apparaat onlangs gekocht maar als ik twee kopjes tegelijk zet is het ene kopje veel meer gevuld dan de andere, wat kan ik hier aan doen?

Albert12345 06-06-2018

prima apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892

De senseo switch is een prima apparaat voor iemand die zowel senseo als filterkoffie wil. Beide soorten koffie zijn goed op temperatuur en goed op smaak. Het apparaat op zich heeft iets fragiels over zich. Verder is het een vrij groot apparaat om in je keuken te hebben en neemt het veel ruimte in.

Lumaroh 11-05-2018

Ideaal voor elke verhaal

Geschreven voor: Philips HD7892

Voor mij is dit het ideale all in one koffiezetapparaat! Soms heb je één of twe gasten, soms een groepje. Met dit Senseoapparaat kun je alle kanten op en alles regelen in een handomdraai. Een kopje of een kan? Alles kan!
Het gebruik is simpel, het ontwerp fraai en ruimtebesparend en alles is gemakkelijk te reinigen.
Kortom: ideaal voor elk verhaal!

Jayden 30-03-2018

Het apparaat moet elke maand ontkalkt worden Kosten €2,--

Geschreven voor: Philips HD7892

Het apparaat bevalt me uitstekend, maar een groot minpunt is, dat elke maand ontkalkt moet worden. De kosten hiervoor zijn bijna € 2,--
De filter is van dun materiaal en trekt na een paar keer koffie zetten scheef. In het filter kan slechts 6 lepeltjes koffie in voor 7 koppen koffie. Als u van sterke koffie houdt is dit apparaat niet geschikt voor u. Voor ons is dit niet erg, wij gebruiken maar 5 lepeltjes koffie voor 7 kopjes!

Nancy72 19-03-2018

Mooi apparaat, veel herrie

Geschreven voor: Philips HD7892

Heb na 1 dag al spijt van mijn aankoop.
Mooi apparaat alleen het geluid wat geproduceerd wordt is niet normaal.
Koffie smaakt goed maar is niet echt warm.
Vorige nog werkend apparaat (Senseo Twist) weg gedaan omdat ik de gewone koffie miste.
Denk er hard over om hem terug te sturen.

boyke2018 18-03-2018

zou hem niet meer kopen.

Geschreven voor: Philips HD7892

Van een senseo koffiezetapparaat met pads mag je verwachten dat er een mooie schuimlaag op zit.maar bij dit apparaat mis ik de schuimlaag.dat valt ontzettend tegen.ik ben ontzettend teleurgesteld in dit apparaat,daar ik een favoriete liefhebber ben van koffie met schuimlaag.

L.kurvers

harm51 20-02-2018

handig in gebruik Lekker warme koffie

Geschreven voor: Philips HD7892

Handig ,omdat ik een klein aanrecht heb ,en dus geen ruimte voor 2 apparaten.
Vind alleen het brommende geluid bij het zetten van een kan koffie wat minder.

Jacobus1945 20-02-2018

een fijn niet te lomp apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892

het apparaat voldoet aan onze normen, er mogen wel meer rubberdopjes onder, het apparaat gaat als de koffiepot eraf gaat wel een achterover! Verder voldoet het apparaat prima, het geluid was eerst wel even wennen.

rokar 13-02-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892

Zet prima filterkoffie en de koffie met senseo pads smaken VEEL beter dan dat mijn oude senseo apparaat produceerde, terwijl mijn oude senseo toch echt goed ontkalkt was. (waarschijnlijk een betere techniek nu met hogere druk op de pads)

Rokko 04-02-2018

Makkeljjk apparaat

Geschreven voor: Philips HD7892

Makkelijk apparaat . Was kado van de kleinkinderen . Is wel jammer dat het apparaat vreselijk veel herrie maakt . Lijkt wek of het water er pulserend door een filter gepompt wordt.

Sssss 02-02-2018

Lawaaierig en mooi

Geschreven voor: Philips HD7892

Dit is een mooi slank apparaatmet een fijne dubbel functie, maar hij maakt veel te veel lawaai bij het zetten van bv1 kopje koffie