Philips Viva Collection HD7831 - Reviews

koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
koffiepadsysteem

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

RB6166 22-09-2016

prima apparaat op een paar puntjes na

Ik heb vier eerdere apparaten gehad en ben een tevreden senseodrinker. Dit apparaat past mooi in mijn nieuwe keuken, de kleur is wat ik ervan verwacht had. De koffie is goed die ermee gezet wordt.

sunshine37 12-08-2016

lekkere koffie

mooie uitstraling,niet te groot mooie maat voor een senseo. Koffie komt er goed warm uit,eerst ratel hij,maar daarna gaat de koffie pas lopen.Creme laag is beter dan de andere senseo's. en de koffie is ook warmer en voller van smaak.

mamona 09-08-2016

Top apparaat

Mooi design, lekkere koffie. Super gebruiksvriendelijk. Groot waterreservoir. Je kunt zelfs de stand instellen voor eventueel een kopje espresso. Heel blij mee.

Ippie80 08-08-2016

Mooi apparaat lekker koffie

Prettig in gebruik, lekkere koffie, mooi apparaat.
Handig is de verstelbare tuit.
Koffie is snel klaar met een mooie schuimlaag

Tazzy79 04-08-2016

Ik drink Koffie

Koffie drinken was voor anderen. Voor mij liever niet doe maar thee. De smaak kwam niet overeen met de lekkere geur. Met Senseo Viva Cafe kun je de sterkte aanpassen ideaal. Mijn man een lekkere sterke bak koffie en ik de lichte. Voor mij een aanrader.

Base76 03-08-2016

Heerlijke volle cremelaag

Al jaren een Senseo tot we deze uit mochten proberen. Wat zijn de systemen goed veranderd de laatste jaren. Een volle cremelaag. Verstelbare sterkte. Handige tuitversteller zodat een grote mok eronder past. En een heel mooi design. Ik ben er blij mee

fgroeneveld 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Prima aankoop

7,6
De nieuwe senseo viva vinden we een prima aankoop. Hij zet goede koffie en geeft een goede volle kop koffie. Je kunt de sterkte ook nog eens aanpassen.

Yopper 03-08-2016

Vollere smaak en lekker warm.

Deze Senseo sinds een paar weken in huis. in vergelijking met onze vorige Senseo (van een jaar oud) is de koffie uit deze nieuwe echt warmer en voller van smaak. Dat komt doordat er eerst een klein beetje water in de pads gespoten wordt, en pas een paar seconden daarna de rest. Ook de knop voor een sterk of minder sterk kopje Is handig, zoals ook de verstelbare tuit voor grotere mokken. Het plaatje waar de kopjes op staan trilt wel wat, maar als je de kopjes heel even vasthoudt is dat over. Wij hebben de kleur Beluga, (antraciet) en die is erg mooi.

Simone73 03-08-2016

Het ideale apparaat voor een snelle kop lekkere koffie!

We waren al tevreden over onze oude Senseo alleen die was hard aan vervanging toe. Super blij dus met de Senseo Viva Café. Qua gebruiksgemak vind ik niet veel verschil met de oude alleen is van de Viva Café de in hoogte verstelbare uitschenktuit ideaal als je bijv. een grotere mok eronder wilt zetten.

Cassan 02-08-2016

Doet wat hij moet doen

Een prima Senseo. Er komt een flinke schuimlaag op de koffie en is prima van smaak. Ik heb met deze nog niet 1x een slap bakkie gehad.
Ik vind het prettig dat je ook kan bepalen hoe sterk je de koffie wilt hebben.
Een nadeel vind ik dat de kopjes heel erg staan te trillen op het metalen plaatje. Dit maakt onnodig herrie.

Isisi224 01-08-2016

Heerlijke koffie!

Heel goed apparaat , ook als je 2 kopjes tegelijk zet dan zijn ze allebei even sterk en niet de ene sterk en de andere slap.

gabr 29-07-2016

heerlijke koffie

Mooi design
Makkelijk in gebruik
Door de verstelbare tuit is kan je er een grote kop onder zetten.
Keuze om ook een sterke kop koffie te zetten. Dan krijg je echter wel een klein kopje koffie.
Nadeel: trillen

Mirrie1975 28-07-2016

Lekkere koffie

Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing. Dat hadden wij dus niet gedaan en kregen in plaats van het eerste kopje koffie en hele lading haha. Maar goed, het tweede bakje was de moeite waard. Koffie is goed warm. Alleen het pre-brewing maakt wat lawaai. Kortom, wij zijn erg tevreden!!

henrike1976 28-07-2016

Super tevreden!

Sinds 2 weken heb ik de Viva cafe plus in huis en ik ben meer dan tevreden. Heerlijke koffie, goed warm, intense smaak en een mooi schuimlaagje! Wat wil je nog meer...

Pazzie 28-07-2016

Een nieuwe sensatie, zelf de sterkte instellen.

Wat een geweldig apparaat, je kan zelf de sterkte bepalen.
Deze senseo is heel makkelijk te bedienen. Een dikke tien voor dit apparaat.

Biankaatje 28-07-2016

Lekkere koffie

Het is een makkelijk te bedienen apparaat dat in een handomdraai lekkere koffie zet. Of je nu een mild of sterk kopje koffie wenst het is beide goed van smaak en snel klaar.

liekje77 28-07-2016

Mooi design, heerlijke koffie

Een erg fijn apparaat. Vind het handig dat je de tuit in hoogte kunt verstellen. Schuift ook flexibel. Vraag me wel af of dit na jaren gebruik ook nog op de juiste plaats blijft hangen. Maar dat zal de tijd leren.
Mooi design
Maakt wenig geluid.
Geeft lekkere koffie.

Persoonlijk vind ik het waterresvoir wat klein en hoop ook op een grotere. Die heeft Senseo wel voor de Original apparaten.

steffens1971 27-07-2016

gebruiksvriendelijk koffiezet apparaat

De Senseo Viva Cafe is een makkelijk te bedienen koffiezetapparaat. Het apparaat warmt snel op en de koffie is goed warm. klein nadeel is dat een te "licht"kopje trilt tijdens het zetten van de koffie. Erg handig vind ik het verstelbare knopje voor een klein sterk kopje koffie. ook de in hoogte verstelbare tuit is ideaal voor het zetten van een grote mok koffie

Erwin145 27-07-2016

Dit product geeft koffie smaak!

Met de Senseo Viva Café Plus krijgt koffie een betere smaak. Door de koffieboost wordt de smaak van de koffiebonen beter overgebracht op het water. Ook de mogelijkheid om een klein sterk bakkie te maken is voor liefhebbers van bijv. Espresso zeker een aanrader. Verder heeft dit apparaat een mooi design en lekt deze vrijwel niet na. Ook de kalkindicator die aangeeft wanneer de machine ontkalkt moet worden is erg handig. Enige nadeel is dat het apparaat toch nog wel wat lawaai maakt en trilt tijdens het maken van een kopje Senseo koffie. Maar ten opzichte van de oudere versies is deze vernieuwde versie sterk verbeterd.

RiRi 27-07-2016

mooi apparaat, lekkere koffie

Nieuwe Senseo, mooie vormgeving, koffie met een lekker laagje schuim erop. Enige is dat het plaatje trilt bij gebruik. Hier gaan we wel iets op verzinnen, want dat irriteert een beetje. Koffie is snel klaar