Russell Hobbs Jewels Moonstone Grey zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Jewels Moonstone Grey zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

JoViFILM 30-12-2017

Heerlijk koffie

Ben nog steeds zeer tevreden over deze koffiezet machine. Geen enkel probleem gehad. Alles werkt naar behoren, en de koffie smaakt nog steeds prima.

Pluspunten

• maakt heerlijke koffie
  • mooi apparaat

Minpunten

• pruttelt een beetje

JoViFilm 11-09-2017

Koffiezetapparaat

Apparaat meer dan een jaar in bezit, en bevalt prima. Geen mankementen gehad. Koffie smaakt uitstekend,en de timer is ook gemakkelijk. Apparaat ziet er ook mooi uit. Enige minpunt is dat het apparaat wat pruteld tijdens het zetten.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Koffie smaakt uitstekend

Minpunten

• Pruttelen een beetje

paula jansma 07-11-2016

koffiezetapparaat

Heb sinds een maand een Russel Hobbs Grey, al binnen een maand brak ik mijn koffiekan, gemaild met R.H, geen probleem, kreeg een nieuwe kan, kosteloos. Wat een service.
De koffiezetter bevalt prima, koffie smaakt goed en is heet, leuk het lichtje in het reservoir, kan je makkelijk zien hoeveel water er in zit. Ook is het een mooi model, weer eens wat anders
dan de bekende merken. Ik kan hem iedereen aanbevelen als je eens wat anders wilt.

Pluspunten

• mooi model, staat goed in een mooie keuken.
  • lichtje in het reservoir

Minpunten

• niet ontdekt.

Rob 07-02-2017

Hallo Paula, ik heb een vraagje: ik heb sinds kort hetzelfde apparaat. (ik had daarvoor de chromen uitvoering). Bij de vorige brandde de verlichting vanwater reservoir en het tijds display permanent. Bij de nieuwe niet. Daarnaast schakelt het apparaat al na circa 20 minuten uit, waardoor de koffie niet meer wordt warm gehouden op de warmhoud plaat.
Hoe is dat bij jou ?

Groet,

Rob

a 04-03-2016

Zeer omslachtig om water in het reservoir te gieten. Of het komt naast de machine of in het koffiefilter terecht. Water loopt zeer slecht door. Maakt veel pruttelend lawaai. Water verdampt voor 25% zodat door stoom schade ontstaat aan onderkant (houten) keukenkastjes. Slaat soms al af als de helft van het water nog in het reservoir zit!

Rob 07-02-2017

Hoe is dat bij jou ?