Russell Hobbs 21792-56 - Reviews

koffie

5,8

a 04-03-2016 Product jaar of meer in bezit

2,5
Zeer omslachtig om water in het reservoir te gieten. Of het komt naast de machine of in het koffiefilter terecht. Water loopt zeer slecht door. Maakt veel pruttelend lawaai. Water verdampt voor 25% zodat door stoom schade ontstaat aan onderkant (houten) keukenkastjes. Slaat soms al af als de helft van het water nog in het reservoir zit!

Rob 07-02-2017

Hallo Paula, ik heb een vraagje: ik heb sinds kort hetzelfde apparaat. (ik had daarvoor de chromen uitvoering). Bij de vorige brandde de verlichting vanwater reservoir en het tijds display permanent. Bij de nieuwe niet. Daarnaast schakelt het apparaat al na circa 20 minuten uit, waardoor de koffie niet meer wordt warm gehouden op de warmhoud plaat.
Hoe is dat bij jou ?

Groet,

Rob

paula jansma 07-11-2016 Product paar weken in bezit

koffiezetapparaat

Heb sinds een maand een Russel Hobbs Grey, al binnen een maand brak ik mijn koffiekan, gemaild met R.H, geen probleem, kreeg een nieuwe kan, kosteloos. Wat een service.
De koffiezetter bevalt prima, koffie smaakt goed en is heet, leuk het lichtje in het reservoir, kan je makkelijk zien hoeveel water er in zit. Ook is het een mooi model, weer eens wat anders
dan de bekende merken. Ik kan hem iedereen aanbevelen als je eens wat anders wilt.

Pluspunten

• mooi model, staat goed in een mooie keuken.
  • lichtje in het reservoir

Minpunten

• niet ontdekt.

Rob 07-02-2017

Hoe is dat bij jou ?