Philips HD7565 - Reviews

Type
filterzetter
Druppelstop
Snoeropberging

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7565 op Kieskeurig.nl.

4,6

marcus 06-07-2017

een te goedkope koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips HD7565

een koffiezetapparaat met een koffiekan die tijdens het schenken lekt. de koffie blijft niet lang warm omdat het warm houd plaatje automatisch uitgaat. Ook de koffiekan laat veel warmte door(te dun). Hadden we maar de hd 7544 die duurder was gekocht. Hadden we nu warme koffie.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• lekt bij inschenken
  • koffie snel koud

Coba 27-12-2018

zelfde probleem koude koffie, een miskoop

siepje1972 21-05-2014
  • Product maand in bezit

2,8
ik heb 16 een philips cafe roma gehad perfecte koffie.
Nu heb ik deze er zit werkelijk geen smaak aan, hij pruttelt het water er zo snel doorheen dat er geen smaak aan zit, het is net afwaswater. Moet maar op zoek naar een ander want de koffie uit dit apparaat staat mij tegen.

Coba 27-12-2018

koffie zetapparaat philips

Geschreven voor: Philips HD7565

omdat ze het een goeie apparaat vonden. en ik zelf wel een mooi model vond, Maar een grote miskoop, koffie is koud
GEEN AANRADER

Minpunten

• lawaai met koffie zetten
  • koffie is koud

RobertEl 21-11-2018

niet warm genoeg en maar een half uur aan!!

Geschreven voor: Philips HD7565

Ik heb nog drie kannen van voorgaande apparaten, maar deze slaat alles. Negatief dan. Als ik koffie heb gezet en even bezig ben. Staat het apparaat al weer uit. De vorige was verbrand na 2 jaar mag daar wel iets mee gebeuren maar hier heb ik helemaal niets aan. Een week in huis en nu al weer een nieuw kopen. Philips...kom op.

JRW1 22-07-2018

Slechte aankoop

Geschreven voor: Philips HD7565

Na verloop van tijd gaat de druppelstop niet ver genoeg open, ook al zit de kan er goed onder en is het filterhouder juist geplaatst. Hierdoor loopt het filter over en krijg je gruis in de koffie.
3 vrienden hebben hetzelfde apparaat met hetzelfde probleem.
Alles al 10tal keer schoongemaakt en ontkalkt, maar probleem blijft.
Waardeloos apparaat, wat volgende week de deur uitgaat voor een nieuwe.

Heniu 15-07-2018

Lawaai,lekkan

Geschreven voor: Philips HD7565

Slechte ervaring met de gaia heel veel lawaai de kan lekt bij inschenken.1/2 jaar op zoek naar een andere waarschijnlijk geen philips!
Grote naam slechte product!

Franka 06-01-2018

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips HD7565

Het apparaat zet heerlijke koffie maar hij schakelt zichzelf na een half uur uit. Dit is bijzonder irritant! Steeds je koffie weg moeten gooien is zonde.
Er zou op zijn minst een waarschuwingspiepje in moeten zitten. Dan kun je nog reageren. Of de mogelijkheid om de wachttijd te verlengen naar bijvoorbeeld 2 uur.
Kortom: een complete miskoop.

Ronald K. 11-10-2017

Werkt helemaal niet

Geschreven voor: Philips HD7565

Verpakking weggegooid en na 2 weken apparaat voor het eerst gebruikt. Veel lawaai, maar water wordt helemaal niet omhoog geleid.....apparaat werkt dus gewoon niet! Wat een miskoop!!!!

Minpunten

• Apparaat niet werkend te krijgen

moppen 28-06-2017

Goedkoop en mager qua kwaliteit.

Geschreven voor: Philips HD7565

Na de aankoop van onze philips koffiezetter HD7565 twee jaar geleden, begaf onze het ook, werd niet warm en liep niet meer door.
Ik als elektronica hobbyist heb hem vanmorgen losgehaald en doorgemeten.
Hieruit kwam naar voren dat de thermostaat onderhevig was aan oxidatie.
Na de thermostaat ingespoten te hebben met WD40, en met lucht uitgeblazen te hebben, en het bimetaal iets meer voorspanning gegeven te hebben werkt hij weer als nieuw en word weer heet, jammer van de lek kan, dat kan ik niet veranderen.

Dol8 22-04-2017

Miskoop

Geschreven voor: Philips HD7565

Als ik vooraf had geweten dat het apparaat al na 30 minuten zou uitschakelen had ik het apparaat nooit gekocht. Ik dacht eerst dat ik bij het werken aan het aanrecht per ongeluk het knopje had aangesloten. Verkoopster heeft hierover niets gezegd en ook op het bijgeplaatste bordje was hierover niets te lezen. Gebruiksaanwijzing goed gelezen. Ook hier geen melding. In een half uur drink ik net 1 kopje koffie. De rest zou ik dan kunnen weggooien. Ook de sticker snap ik niet. Met moeite en helaas niet zonder beschadiging te verwijderen. Nu het apparaat is gebruikt kan ik het ook niet meer terugbrengen.

Henk66666 18-04-2017

Koffiezetten kan ie wel, maar die sticker

Geschreven voor: Philips HD7565

Wij hebben deze koffiezetter nu enkele dagen in gebruik, en hij zet prima koffie. Maar we ergeren ons aan de sticker die er links opgeplakt is, en bijna niet te verwijderen is. Dat moet anders kunnen Philips

Danhen 03-01-2017

Redelijk product

Geschreven voor: Philips HD7565

De koffie is heerlijk warm. Het is alleen jammer dat door de hitte, die nodig is om de koffie op temperatuur te krijgen de buiten wanden dan gaan vervormen en het deksel dan gaat liggen klapperen. Na de afkoeling is alles weer normaal.

Catharina23 20-12-2016

Spijt van aankoop

Geschreven voor: Philips HD7565

Er zijn al zoveel klachten over het te vlug uitgaan van dit apparaat ,dat Philips naar mijn mening de apparaten terug moet nemen.Wij hebben 10 december ook 1 gekocht ,en dachten dat het ding stuk was.
Totdat we in de handleiding lazen dat het vroegtijdige uitgaan een beveiliging is .Het is ontzettend vervelend,en al helemaal als je bezoek hebt.Philips stel de mensen schadeloos,want dit wil niemand en is ook zeker geen reclame voor jullie produkt.

Jansen39 06-09-2016

prima koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips HD7565

Prima koffiezetapparaat. Lekkere koffie en ziet er mooi uit. Timer van een half uur oke. Jammer dat er bij aanschaf een reclame sticker op het voorfront zit. Nergens voor nodig. Weekt er met water niet af en bij voorzichtig wrijven met wat wasbenzine op een doekje zijn er toch krassen ontstaan.

Karska 30-05-2016

Wat een tegenvaller

Geschreven voor: Philips HD7565

Vorige Philips was stuk dus nieuwe gekocht gaat ie al na een half uur uit snap niet wie dat bedacht heeft maar duidelijk geen koffie drinker
Na 30 jaar Philips nu nooit meer bah baal er verschrikkelijk van

HelaasMiskoop 06-04-2016

het is een mooi apparaat helaas schakeld hij al na een half

Geschreven voor: Philips HD7565

wij kochten deze koffiezetter (HD7565) omdat hij precies op de vorige leek, ook van Philips waar we heel tevreden over waren
het apparaat zet goede koffie, lekker heet
maarrrrr.....
helaas schakelt hij al na een half uur al uit, dit hadden wij bij de aankoop natuurlijk niet gezien
wel dat hij automatisch uit schakelt maar niet al na een half uur
ZEER! teleurgesteld dus
ik ben bang dat hij bij de kringloop beland :-(

nachtjager 18-03-2016

Waardeloos die automatiche autschakeling

Geschreven voor: Philips HD7565

Koffieautomaat is prima, goede hete koffie en snel gezet, alleen voor mij nooit weer dit apparaat. Je moet de hele dag al haasten en dan moet je er 's avonds ook nog tegen slikken om je tweede kop koffie heet in je mok te krijgen. Negen van de tien keer is het apparaat al uitgeschakeld en is de koffie lauw. Optie thermoskan is ook niet energie zuinig want die moet je eerst voorverwarmen .

Alwin H 03-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

5,6
Na 2,5 jaar al kapot!
Ondanks uitvoerig ontkalken pauzeert het apparaat de hele tijd, waardoor koffie zetten ineens heel lang duurt. We hebben zojuist maar een ander apparaat besteld, geen Philips meer. Zonde, na 2,5 jaar al!!

AlwinH 03-01-2016

Na 2,5 jaar al kapot!

kosknig 13-07-2015

4,2
Om te zien is het een fraai apparaat en de belofte van Aroma Swirl klinkt veelbelovend.

De koffie is prima van temperatuur maar daar houdt het helaas mee op.

Er zit werkelijk geen tot weinig smaak aan de koffie en ook meer koffie gebruiken verandert niets aan de smaak,het blijft een slappe bak.

Ik heb Philips hier over gemaild maar jammer genoeg reageren ze hier niet op.
Er rest mij niets anders dan een ander apparaat te kopen maar geen Philips meer.