Philips Daily Collection HD7461 - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Mosselman 29-09-2017

Schakelt zichzelf ongevraagd te vroeg uit

Het was tijdens aankoop en na lezen gebruiksinstructie niet duidelijk geworden dat apparaat zichzelf zou uitschakelen.
Het kan een voordeel zijn echter apparaat schakelt te vroeg uit.
Snel doordrinken dus, beetje jammer.

jos609 19-08-2017

miskoop van de eeuw

Na het sneuvelen van de vorige philips waar het soms mis mee ging,was de keuze op deze gevallen..die dag gedenken wij nog steeds als de meest trieste dag aller tijden.

Van de 10 x koffie zetten gaat het zeker 5 x mis in de vorm van filter klapt dubbel of het filter blijft vol met heet water staan en loopt dan niet door....zeeeeeeeeeeeer irritant.

chckoeleman 22-07-2017

Vies apparaat

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik altijd Philips koffiezetapparaten heb gehad er tot nu toe zeer tevreden over was, maar niet over deze.
Het bovengedeelte is vast en je kunt het filterbakje eruit halen maar het vaste filterbakje wordt erg vies, alsook de deksel aan de binnenkant en de druppelaar. Je kunt erg slecht bij de viezigheid in het filterbakje. Als antwoord op mijn klacht aan Philips kreeg ik het volgende antwoord:

Ik kan me voorstellen dat u natuurlijk wel optimaal wilt kunnen genieten van u pas gekochte apparaat. U geeft aan dat het gaat om de filterzakjeshouder en de houder boven de filter.

Het zal volkomen normaal zijn dat deze vies worden. Dit zijn immers de onderdelen waar de koffie mee in aanraking komt. Ik kan u hierin wel wat schoonmaak tips meegeven. As u de onderdelen verwijdert, kunt u deze laten weken in water met wat zeep, zodat het makkelijker schoon te maken is.

Een antwoord op een apparaat wat men dus niet kent noch de moeite heeft genomen om het apparaat te bekijken. Bovendien zet het apparaat zich al binnen 30 minuten uit, ook niet erg handig. Niet kopen zou ik zeggen.

Minpunten

• vies
  • gaat snel uit

Dissapointed 29-06-2017

Stomme 30min regel!

Wij kochten dit merk al jaren en nu dus ook weer in de winkel gekocht.
Toen kwamen we erachter dat hij na 30 min zichzelf uitschakeld.
Belachelijk dat je zelf niet kan beslissen hoe lang je je koffiezetapparaat aan wilt laten staan.
Als je een volle pot koffie zet moet je er tegen drinken om hem binnen 30 min leeg te krijgen..
Kan dat ook weer terug gedraaid worden?

Rocky123 17-04-2017

Slecht apparaat

Koop altijd philips maar deze valt zo tegen! Het water schenkt moeilijk vooral voor linkshandige mensen omdat het reservoir alleen rechts kan worden gevuld. Altijd kijken of je filter goed zit ivm prutkoffie.Het grootste irritatiepunt is het snelle uitslaan waardoor je nooit op je gemak een tweede of meerdere koppen koffie kunt drinken. Het deksel kan niet los voor schoonmaken en bij ons gaat er altijd koffie naast bij het inschenken wat nog nooit voorkwam bij ons vorige apparaat. Al met al zonde van het geld.

Sanne1265 02-04-2017

Geen fijn apparaat

Het apparaat slaat inderdaad er snel af. Daarnaast kan je de indicatie van de hoeveelheid water niet lezen als het apparaat op het aanrecht staat. Ik moet nu telkens op de kan aflezen hoeveel water er in gaat. Daarnaast moet je goed opletten dat je het filterzakje goed erin duwt anders gaat deze dubbel en heb je prut koffie.

koffiemach 13-02-2017

Ondoordacht ontworpen!!!

Dit apparaat is niet geschikt voor linkshandige mensen, en klep kan kan niet volledig open door de plastieken staaf aan de deksel, jammer. Vroeger had Philips een Brauntype dit zijn eindeloos gebruiksvriendelijk voor links en rechtshandige.

juana 28-12-2016

Dit product is moeilijk schoon te maken

Het apparaat maakt prima koffie, maar duurt door de vormgeven lang voordat het klaar is; afwassen is vrijwel onmogelijk, omdat de deksel met buis er niet af kan; de indicatie onleesbaar is als het apparaat op de aanrecht staat.Bovendien passen de normale papieren filters niet goed en moet je ze korter vouwen of afknippen omdat ze anders plat gaan door de bewegende water uitloop.

Koffiedude 06-12-2016

Snel koffiezetapparaat

Prima koffiezetapparaat zet heel snel koffie. Goed heet. Alleen gaat hij automatisch uit na 30 minuten. Dit was eerst heel irritant. Alleen er is een trucje om dat te omzeilen. Als je koffie pakt doe je hem uit schenk je koffie in en daarna zet je het apparaat weer aan. Zo kan je hem net zo lang aanhouden als je wilt. Uiteindelijk is het veel veiliger dat het apparaat automatisch uit gaat. Heb met mijn oude koffiezetapparaat wel eens gehad dat hij de hele dag aan stond en dat is niet zo veilig. Het koffiezetapparaat is alleen wel erg groot als de klep open staat. Hij past bij mij niet onder mijn keukenkastje als de klep omhoog staat. Als ik dan het keukenkastje open doe bestaat er gevaar dat hij valt. Heb hem op een vrije plek neergezet waar niets boven is.

Monique 26-11-2016

slechtste koffiezet ooit

Koffiefilter loopt steeds over, waardoor koffiegeruis in de koffie komt. Anti-drupsysteem werkt niet. (Witte kleur geeft snel aan alsof het vuil is door de zwarte koffie.)

Minpunten

• koffiegruis in de koffie
  • anti drup werkt niet
  • schakelt te snel uit

schol57 11-07-2016

Prima apparaat maar 1 heel groot nadeel

Prima koffiezet apparaat met 1 heel groot nadeel dat het apparaat zich zelf veel en veel te snel uitschakelt. Dit zou instelbaar moeten zijn

Jelle2000 27-06-2016

Koffie kan niet zo goed.

Dit koffiezetapparaat is in het algemeen goed. Jammer genoeg ging de koffie kan vrij snel kapot, namelijk al na vier weken! Kan ik nog een nieuwe koffiekan krijgen van Philips? Verder was ik een beetje teleur gesteld door de koffie kan. Hopelijk krijgen wij een compensatie van Philips. Ik hoop op een spoedig antwoord.

wielingen 06-06-2016

toestel schakelt veel te snel uit.

Het toestel schakelt veel te snel uit met koude koffie als gevolg. water bijvullen is ook zeer onhandig voor linkshandigen

Nelleke14 14-04-2016

Miskoop

Het zakje slaat dubbel. Door de stoom stuift de koffie over de filter heen. Koffie drap in je kopje.
Het deksel kan niet van de kan.

Bebogard 08-01-2016

Slecht apparaat

Te snelle uitschakeling.voorlinnkshandigen een moeilijke vullen apparaat. Filterzakjeshouder is ook onhandig

FPMR 03-01-2016

Niet aan te raden

Apparaat schakelt veel te snel uit, hierdoor koude koffie.
Koffie is wel lekker als hij nog warm is.

Anoniem 13-11-2015

Prima

Prima machine. Zelf snap ik niet waarom mensen het zo jammer vinden dat de machine zichzelf zo snel uitschakelt. Kwestie van minder koffie zetten per keer en alles is opgelost.
Overdrijven is ook een kunst

kruisbesje 06-09-2015

koffie is op zich goed warm als hij niet uitgaat.

Helaas vind ik het niet horen bij een koffiezetapperaat dat hij na half uur uit gaat. Je bent haast verplicht om in half uur je pot koffie leeg te drinken geen goeie uitvinding.
Dan als je een koffiefilterzakje nm 4 erin hebt de koffie eroverheen loopt.Heb nu filterzakje nm 6 en dat gaat goed.Nee zou de mensen niet aanraden om hem tekopen krijgen er zeker spijt van wat ik nu ook heb.Denk toch niet dat dit de bedoeling is Zonde van het geld wat ik eraan besteed heb.Was anders altijd goed tespreken over de koffiezetters helaas dit is een dikke flop.

princces2011 09-06-2015

Slecht product

Een slecht product als je een verjaardag heb dan krijgen ze koude koffie hij schakelt zo snel uit gewoon waardeloos

Kantoorvrouw 01-06-2015

spijt van de aankoop

Dit apparaat zet goeie koffie maar: na een half uur gaat ie uit... heel vervelend en in de aromaswirl blijven vieze restjes achter, lastig water in te gieten en in het apparaat is de waterstand slecht af te lezen! Heb deze een maand geprobeerd (kan m niet meer ruilen) maar koop een ander koffiezetrapparaat.