Philips Daily Collection HD7461 - Reviews

gemalen koffie
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

chckoeleman 22-07-2017 Product paar dagen in bezit

Vies apparaat

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik altijd Philips koffiezetapparaten heb gehad er tot nu toe zeer tevreden over was, maar niet over deze.
Het bovengedeelte is vast en je kunt het filterbakje eruit halen maar het vaste filterbakje wordt erg vies, alsook de deksel aan de binnenkant en de druppelaar. Je kunt erg slecht bij de viezigheid in het filterbakje. Als antwoord op mijn klacht aan Philips kreeg ik het volgende antwoord:

Ik kan me voorstellen dat u natuurlijk wel optimaal wilt kunnen genieten van u pas gekochte apparaat. U geeft aan dat het gaat om de filterzakjeshouder en de houder boven de filter.

Het zal volkomen normaal zijn dat deze vies worden. Dit zijn immers de onderdelen waar de koffie mee in aanraking komt. Ik kan u hierin wel wat schoonmaak tips meegeven. As u de onderdelen verwijdert, kunt u deze laten weken in water met wat zeep, zodat het makkelijker schoon te maken is.

Een antwoord op een apparaat wat men dus niet kent noch de moeite heeft genomen om het apparaat te bekijken. Bovendien zet het apparaat zich al binnen 30 minuten uit, ook niet erg handig. Niet kopen zou ik zeggen.

Minpunten

• vies
  • gaat snel uit

Monique 26-11-2016 Product paar maanden in bezit

slechtste koffiezet ooit

Koffiefilter loopt steeds over, waardoor koffiegeruis in de koffie komt. Anti-drupsysteem werkt niet. (Witte kleur geeft snel aan alsof het vuil is door de zwarte koffie.)

Minpunten

• koffiegruis in de koffie
  • anti drup werkt niet
  • schakelt te snel uit