Philips Up+ HD7884

Philips Original HD6554

Philips Original HD6554 Best Reviewed nov 2017
8,8 (70)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 146 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Daeltje 08-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Nadat mijn oude kofiepadapparaat zijn diensten had bewezen,besloot ik om de senseo up te nemen,mede vanwege de gratis melkopschuimeraktie die toen gaande was.Die combinatie bleek ideaal te zijn,in een handomdraai een heerlijk kopje latte maciato.
De up is handig klein,neemt dus weinig plaats in.Een klein nadeel is het kleine reservoir,maar de snelheid van het zetten van een kopje kofie compenseert het bijvullen van het reservoir,kortom,ben ik zeer tevreden met mijn up.

59EHBO 07-01-2015
  • Product half jaar in bezit

vormgeving is small ,makkelijk voor een klein aanrecht en de senno altijd uitgaat als hij klaar is en lekkere koffie geeft welk merk je ook gebruikt het maakt niet uit

gineke52sleeboom 07-01-2015
  • Product maand in bezit

Doet wat het moet doen. Gemakkelijk in gebruik. Apparaat is ook eenvoudig schoon te maken. Melkopschuimer ideaal erbij. Lekkere koffie.

emildewilde 07-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Over smaak valt altijd wat te twisten daar die niet voor een ieder lelijk is, wel zijn er veel mogelijkheden van Senseo keuze. De mogelijkheden verschillen niet veel van een 2 kops machine behalve dat het iets meer tijd neemt voor het zetten van 2 kopjes. De vormgeving gaf voor ons ce doorslag, het is een klein model en daardoor goed inpasbaar in onze caravan. Het gebruiksgemak van deze Up wijkt niet veel af van onze Twist.

js1958 07-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Je kunt er een lekker bakje koffie mee zetten uiteraard bepaal je zelf welke pads je gebruikt , het enige minpunt vindt ik dat de koffie niet erg warm is .

Jipje 07-01-2015

4,8
Het apparaat heeft een leuke uitstraling, geeft kleine hoeveelheden koffie om een mokje te vullen moet je 2 keer op de grote mok(knop) drukken en dat duurt even, het apparaat moet zich elke keer opnieuw opwarmen, als je eindelijk de koffie mokje gevuld hebt is die niet echt warm meer.
Als ik dat van te voren geweten had, had ik het apparaat nooit aangeschaft!
Heb ook gauw weer een klassieke Senseo gekocht.

Eleo Nora 07-01-2015

lekker makkelijk, klein, fraai en mooi vormgegeven Senseo, gelukkig is het waterreservoir behandeld met iets dat het niet snel verkalkt. ben nog altijd superblij met deze Senseo.

Mobimobi 07-01-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Apparaat bevalt prima maar her enige nadeel is dat ik lauwe koffie heb. Daarom laat ik de senseo altijd eerst lopen zonder koffiepad zodat het kopje alvast opgewarmd is en daarna pas een koffiepad erin. Ik vind het eigenlijk wel heel vervelend en zou als er een nieuwe senseo uitgebracht zou worden die warmere koffie maakt dan ook gelijk overstappen.

sputnick24 01-01-2015

Heb geen opmerkingen ben gewoon heel tevreden en ben al meer dan 12 jaar gebruiker van een Senseo machine

koffieleut15 31-12-2014
  • Product maand in bezit

snel een heerlijk kopje koffie !
Leuke vormgeving en een handzaam klein apparaat ,super!!!
Ik heb er al veel plezier van, op naar 2015!

WilVeldhoven 30-12-2014
  • Product maand in bezit

Mooie vormgeving, klein, stabiel. Waterreservoir is gemakkelijk te hanteren, maar wel snel te klein.

pierre van Ast 24-12-2014

9,6
Ik had een oude gele Philips senseo machine en die zag er niet meer uit. De koffie was meer lauw dan heet. Dit apparaat aangeschaft. Past precies bij de andere keukenmachines.!

macsiem 24-12-2014

5,6
Veel te lange wachttijd voordat koffie wordt geproduceerd.
Na enkele maanden blijft lampje van ontkalking permanent branden ondanks herhaalde ontkalking {met Senseo product)
Vanaf begin gaat het klepje van de pad moeilijk dicht.
Ben erg ontevreden met dit toestel

Blondie1 12-12-2014
  • Product half jaar in bezit

Ik vindt het een super apparaat! Als je van simpel en handig houd is dit een aanrader. Neemt niet veel plaats in en is mooi in de uitvoering.

Ludo41 05-12-2014
  • Product maand in bezit

Heel handig, klein apparaat. Lekkere warme koffie. Heb zelf flinke korting gekregen, want €100 vind ik wel erg veel geld voor zo'n simpel apparaat.

elias96 01-12-2014
  • Product maand in bezit

Philips Senseo Up+ bevalt prima, lekker kopje koffie, zelf de sterkte bepalen. Een nadeel de klepopener blijft achter de padhouder hangen, soms op het afbreken van de houder af. Overweeg een garantieclaim in te dienen

jokeotter 30-11-2014

4,6
Komt waardeloze koffie uit. Bij het eerste kopje komt er eerst water daarna de koffie maar niet te drinken. Mocht hem gelukkig, na 1 maand teruggeven bij de mediamarkt en heb de senseoquadrant gekocht. Deze is super. Grote service van de media markt. Had met philips gechat, maar konden niets voor mij doen.

koffiepad 28-11-2014
  • Product kwartaal in bezit

deze Up is een mooi formaatje voor in de camper daarvoor hadden we een gewone senseo die was te groot voor de camper.Ik geloof dat we al 5 senseo 's hebben en gehad .Thuis heb ik er een en die uit de camper is naar de zoon gegaan.
Ik persoonlijk vind de senseo een mooi en gemakkelijk apparaat waar ik wat voor allerlei lekkere koffie mee kan maken.
Ik ervaar totaal geen nadeel.

jbriels 28-11-2014
  • Product kwartaal in bezit

ik vind het een heel goed en gemakkelijk product om te gebruiken en je kunt er ook overal en gemakkelijk bij onder andere met het waterreservoir wat je heel gemakkelijk op en af kunt halen en vullen

Assie6005 22-11-2014

9,4
hij is gewoon geweldig, zuinig want hij schakeld zichzelf gelijk uit en staat dus niet constant standby en zijn geld zeker waard