Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

Bowler 72 18-11-2021

Geluid

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Fijne machine, alleen jammer, als je de koffiezet modus gebruikt, (voor een pot koffie) dat het apparaat veel herrie maakt

Good Luck 08-11-2021

Prima pad-en filterkoffiezetapperaat.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Al eerder in het bezit zijn geweest van een apparaat met pads,stond ik er toch van te kijken dat dit apparaat ook zoveel herrie maak met koffie zetten met pads of met een filter. Dit zal wel eigen zijn aan het op deze manier van koffie zetten. Voor de rest een prima apparaat, met lekkere koffie. Alleen jammer van de herrie.

Lautje 30-10-2021

Valt tegen.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Dit is een apparaat voor iemand die klein behuisd is en die maar even de koffie warm wil houden. Zoals voor mij die het een hele dag wilde gebruiken is de koffie veel te snel koud. Verder is het wel een geweldig apparaat maar ik ben toch weer terug gegaan naar aparte apparaten.

Didier60 25-10-2021

Topper

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Eenvoudige bediening en makkelijk in onderhoud! Ook makkelijk switchen tussen 1 kop , 2 koppen of 1 kan koffie!

Hoeper 30-09-2021

Valt zwaar tegen

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Had voorheen Senseo en gewoon koffiezetapparaat en dacht deze te combineren.
Valt zwaar tegen , met dezelfde pad (als vroeger in mijn Senseo) slappe lauwe koffie en met het gewoon filter koffie zetten ook slappe hap en ook lauw.
De pot lekt altijd bij het inschudden van je kopje en je moet hem ondersteboven houden om hem leeg te schenken. Niet handig en kost dus kostbare koffie...Miskoop dus !

Hygen 12-09-2021

Zet heerlijke koffie

Ekkers koffie

Lekkere koffie ,maar dat lawaai vinden we echt iet leuk , ik hoop dat daar iets aan gedaan kan worden

LouisPol Boon 08-09-2021

koffiezet

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

de 7 kopje zijn wel minikopjes, echter het bedieningsgemak overklast in zekere zin dit euvel en het automatisch stopsysteem is een pluspunt, ook vermeldenswaardig is de keuze van sterke koffie of slappe koffie zetten.

Springbareel 02-09-2021

Het product is gemakkelijk en goed

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Als alleenstaande is het gemakkelijk een kopje koffie te maken en bij bezoek kan je ook 7 tassen maken.

Hendrik51 27-08-2021

Goede opvolger van onze vorige Senseo!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Net als onze vorige heeft deze de mogelijkheid om twee sterktes te kiezen. En dit keer ook de mogelijkheid om een kan koffie te zetten!

Pika22 23-08-2021

Satisfaite

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

J adore le fait de pouvoir passer d un tasse à 7 avec la même machine ! Et le délais pour faire passer le café est correct ! De plus elle ne prend pas trop de place ! Vraiment pratique.

schalulleke 21-08-2021

kiezen tussen 1-2 koppen of pot koffie voor mij ha

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

tot heden heb ik niets negatiefs te melden over het apparaat ben er super tevreden over!!! grt anita

Josmfj 21-08-2021

Driedubbel goed.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Handig apparaat: zet snel gewenste hoeveelheid koffie, of het nu een enkele kop is of een duo, past bovendien de sterkte aan en is daarbij ook nog in staat een volledige pot koffie te zetten, die dan ook nog eens terecht komt in een geïsoleerde schenkkan´.

Bas 2 12-06-2021

Een goede Senseo

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Een goede Senseo, zet snel koffie, je hebt ook nog de mogelijkheid om een kan koffie te zetten. Het is duidelijk een padmachine met de mogelijkheid om filterkoffie te zetten. Wij zetten altijd een mok koffie. Grote kop eronder op de dubbele hoeveelheid drukken en je krijgt een goed gevulde mok.Wordt iedere dag wel een keer of 5/6 gebruikt. We hebben vandaag een nieuwe gekocht. De oude was van hetzelfde type destijds gekocht met koffiepunten van DE. Heeft het dik 4 1/2 jaar volgehouden eigenlijk vind ik dat wat weinig. Is zo'n wegwerp apparaat kapot koop je nieuw loont niet om het te laten repareren. Dat valt tegen.

Paulua 07-06-2021

Eenvoudig, makkelijk en goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Apparaat is compact makkelijk ,eenvoudig en handig in gebruik
zet heerlijke koffie.
Zuinig in gebruik, warmt niet onnodig meer op, maar per gezette koffie

H.Wes 06-06-2021

Veelzijdige Senseo

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Je kan met dit apparaat eigenlijk alles zetten wat je maar wil. Veel bezoek dan zet je maar de koffie in de pot.

CarlosRadtke 20-05-2021

Not a good experience.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

The machine make much more noise than others. Also, the brew option takes too much time. My old Philips brewer now looks an instant maker.

After 3 months doesn't work anymore. Now I'm dealing with repair and I hope to get it on warranty.

Cyriel1 04-05-2021

ideaal product voor mij

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Ben ik alleen gebruik ik pads, zijn we met meerderen, gebruik ik de filterkoffiemachine, dus 2 mogelijkheden in 1 machine, regelen van de koffiesterkte gaat makkelijk, handige bediening

Da52 29-04-2021

Zeer handig!

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Wil je slechts één of twee tassen koffie, dan neem je de pads.. wil je meerdere tassen, dan is de thermos zeer handig. Het is trouwens een zeer gemakkelijke thermos in gebruik!

Gaver 12-04-2021

Gemakkelijk koffie zetten of pads gebruiken

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Het toestel is enorm verbeterd tegenover mijn 1e toestel.
Wanneer men twee pads zet zijn beide kopjes goed en gelijkmatig gevuld.
De koffie is vlug klaar wanneer men de koffiefilter gebruikt.

J van de Werfhorst 24-03-2021

Fijn apparaat en erg handig.

Geschreven voor: Philips HD6592 zwart, roestvrijstaal

Je kan er gewoon koffie mee zetten maar hem ook gebruiken voor coffeepads. De gezette koffie blijft een paar uur goed op temperatuur in de thermoskan. Erg handig apparaat en hij neemt niet veel meer ruimte in beslag dan een gewone Senseo.