Philips Twist HD7870 wit, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 654 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Twist HD7870 wit, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Mieke 02-07-2017

Slechtste koffie zetter ooit

Slechte kwaliteit er knappen stukjes materiaal van deksel af. Pad houders zijn snel kapot
Koffie WAS perfect
Binnen 1 jaar al gerepareerd. Nu weer kapot
Heb nog nooit een Senseo weggegooid. Heb mijn allereerste nog ( werkt perfect)
Wou wat moois op het aanrecht hebben staan daarom gekocht Gebruik gewoon mijn oude weer. En deze gaat Otto in

Minpunten

• Slecht materiaal
  • Kunt nergens bij om evt iets te repareren
  • Iedere 3 weken moest ik ontkalken

Ellaxs 26-01-2017

Hopeloos apparaat.

Na 3 wk braken st plastic van deksel. Ter reparatie gebracht, retour met nieuw deksel, prima! Na 3 mnd braken weer stukjes plastic af. Krijg nu een nieuw apparaat, prima service van philips. Mag zelf model kiezen. Wordt géén Twist iig! Het apparaat zette overigens prima koffie en de starten-en-lopen-knop was erg handig.

Erwin 01-04-2016

Heerlijke Koffie

Koffie komt met heerlijke temperatuur in de beker, hierdoor is de smaak gewoon heerlijk.
Uiterlijk is modern en zeer gebruiksvriendelijk

luci_1960 13-01-2016

Mooi en doeltreffend. Dit is inmiddels onze 4e Senseo en daar ik gek ben op koffie van een pad blijven we dus een Senseo kopen. De twist vond ik erg mooi maar klein waterreservoir is erg jammer. Daar naast zit het menu aan de zijkant en niet meer aan de voorkant wat heel mooi leek maar na ongeveer een jaar in gebruik is niet meer te zien waar het menu zit en moeten we hier en daar maar op goed geluk drukken.Verder moet je helaas elke maand de boel ontkalken wat natuurlijk onzin is of het moet zijn dat Philips zit te wachten op het geld van het ontkalkingsmateriaal.

T.H. 09-01-2016

ik heb deze senseo al een maand of6, maar vind het een waardeloos ding hij gaat zo tekeer en je moet je bekers vasthouden anders trillen ze eraf.GEEN AANRADER!!!

Suzanne 16-12-2015

De koffie smaakt lekker, en het apparaat is ook heel handig in het gebruik. Het is handig dat je het meteen aan kunt laten springen, als het warm genoeg is.

Nadineke 13-12-2015

Ben er super blij mee en is héél erg makelijk in gebruik bij zowel koffie zetten als ontkalken! Daarbij heeft hij een mooi design en de kleur (mystic purple) vind ik ook super mooi.

Nas 05-12-2015

Top product, Echt heerlijke koffie, ik heb er een naar mijn vakantie huisje mee genomen, ik neem pads wel mee. Daar zijn er niet te verkrijgen.

Hulzebos 05-11-2015

Het plateau waar de kopjes op staan zit niet goed bevestigd aan het apparaat; gevolg is dat als de kopjes niet helemaal achter tegen het apparaat staan het plateau spontaan loslaat en de kopjes zo naar voren vallen; gelukkig zonder persoonlijke schade (afgezien van kopjes kapot) maar als iemand daar direct voor had gestaan dan waren er behoorlijke brandwonden ontstaan.

buGeltje 14-10-2015

fijn apparaat. koffie lekker warm. mogelijkheden voor eventueel
een klein kopje of espresso samen met de melkopschuimer een
goede keuze

gemsie 13-10-2015

Het gewoon een fijn spparaat. De senseo twist zet betere koffie dan de gewone senseo die we eerst hadden. De koffie is zeker weten heter en lekkerder. Heb hier verder niks meer aan te voegen. Echt een senseo apparaat om aan iedereen aan te bevelen.

Angelique1961 13-10-2015

Heerlijk apparaat makkelijke bediening warme koffie.
Maar alleen jammer dat ik de gratis melkopschuimer nog niet heb ontvangen.
Dan zou het meer genieten zijn voor ons.

Josbrug 13-10-2015

Koffie is goed heet, pads zijn makkelijk te plaatsen, waterreservoir is makkelijk te vullen en schoon te maken

jolanda.almelo 13-10-2015

Dit is onze 2 de Senseo pad apparaat, en hij bevalt super, daarom hebben we weer voor hetzelfde apparaat gekozen hebben, makkelijk is het apparaat klaar zetten, en vast op 1 kopje drukken, is het water op temperatuur dan start hij automatisch.

Joke Prank 12-10-2015

3 verschillende soorten DE-koffiepads geprobeerd plus het AH huismerk Excellent Espresso Dark Roast. Geen van de DE-koffiepads gaf een aanvaardbare koffiesmaak, het AH huismerk kon er mee door. De smaak is onvergelijkbaar met koffie uit de espressomachine. Het ontbreken van instelmogelijkheden vwb temperatuur, hoeveelheid koffie en hoeveelheid water en de lage waterdruk zal hier debet aan zijn. Qua gebruiksgemak een goede score, makkelijk schoon te maken, met uitzondering van het waterreservoir dat wat lastig is terug te plaatsen. En niet te vergeten dat vreselijk onhandige deksel op het waterreservoir. De HD7870 ziet er leuk uit, maar neemt wat oppervlakte betreft wel veel ruimte in. Het zou compacter gekund hebben. Zodra de espressomachine terug is van reparatie verdwijnt de Senseo Twist in de kast als reserve om er voorlopig niet meer uit te komen.

jan van holsteijn 18-07-2015

Ik had eerst nog een oude type Senseo het probleem was dat de padjes houder.
Veel te ondiep is dus de padjes kwam dan ook al gauw scheef te liggen.
En dat is bij de nieuwe Senseo twist niet meer aan de orde.
Kortom ik ben enorm tevreden en de schenk tuit kan je omhoog en omlaag doen.
Is makkelijk voor de wat hogere kopjes.
En heeft een mooie uitstraling in de keuken.

Mirantje71 08-07-2015

Tevreden over dit product erg makkelijk in gebruik vindt alleen de kleur iets minder maar goed misschien dat er ooit meerdere kleuren komen

boutsusa 08-07-2015

Na enkele jaren een ander apparaat te hebben gehad, hebben we nu toch weer gekozen voor een Senseo. En daar zijn we heel tevreden mee. :-)

1946271 04-07-2015

Dit apparaat geeft halve kopjes. je krijgt er maar 100 ml. uit per kopje, als je meer wilt moet je het halve kopjes symbool indrukken en dan het symbool voor 2 kopjes en dan heb je wel een goede kop koffie

alphonsleus 04-07-2015

het is een mooi apparaat en een mooi uiterlijk ,werkt perfect.
kan twee kops koffie inschakelen zonder dat ik er bij blijf, het apparaat gaat dan van zelf aan als het water op temperatuur is.

pcstore 03-07-2015

gewoon een super mooi en goed apparaat en zet ook nog eens super lekkere koffie en de vormgeving is ook heel stijlvol

willy390 03-07-2015

Mooi apparaat vind alleen het waterreservoir beetje onhandig.
Jammer dat er geen keuze is voor een aan de linker kant geplaatste waterreservoir.
Heb dit apparaat nog maar pas dus kan nog niet echt iets zeggen over de duurzaamheid.

p.blankers 30-06-2015

Het is allemaal wat mooier en handiger.
Wel vind ik dat de koffie minder heet is wat ik persoonlijk niet fijn vind.

juanbernal 29-06-2015

Goede lekkere koffie , de Senseo start redelijk snel op , alleen mis ik mogelijkheden om meer intensies te maken

Jurrienr 28-06-2015

Prima design, eenvoudig in gebruik. Een enorme diversiteit aan smaken verkrijgbaar. Prima apparaat voor een goede prijs.