WMF Lono Glas

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WMF Lono Glas op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bonhof21 30-04-2015
Geschreven voor: WMF Lono Glas

Koffie is gewoon goed, inderdaad behoorlijk heet zoals in meerdere reviews vermeld.
Filterzakje valt wel erg makkelijk dubbel, ook met de ouderwetse trucjes zoals de hoekjes omvouwen. We moeten regelmatig een kan weggooien.
Het hengsel waarmee je het filter eruit kan tillen moet je heel precies naar beneden duwen anders wil de boel niet sluiten.
Geen idee waarom ik vaatwasbestendigheid verplicht moet invullen. We maken 'm gewoon onder de kraan schoon om de smaak te behouden.

Bonhof21 09-01-2015
Geschreven voor: WMF Lono Glas

Apparaat geeft gewoon goede koffie. Behoorlijk heet vergeleken met ons vorige apparaat. Echter: vanaf dag 1 problemen met het sluiten van de koffiefilterhouder. Deze is alleen met een ferme zwaai te sluiten.
Kleine filterzakjes (No 2) klappen erg snel dubbel, dus eigenlijk kan je alleen no 4 gebruiken.