Princess Traveller San Francisco Trolley 67 - Reviews

hard, ABS

6,2

Fields 05-03-2016 Product paar dagen in bezit

3,3
Een keer gebruikt voor een vliegreisje naar Wenen en meteen al een grote scheur erin.
Een week geleden gekocht maar de winkelier neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Geen geld terug, geen garantie. "Ja meneer, weet u wel hoe er met die koffers wordt omgegaan op een vliegveld?" Ja, natuurlijk weet ik dat. Daarom koop ik een vliegtuigkoffer waarvan de fabrikant beweert dat hij extra sterk is.... Wat een aanfluiting.

Winniethepooh 08-04-2015 Product jaar of meer in bezit

In 2013 twee koffers gekocht van Princess model Traveller San Francisco. Beide koffers zijn op twee verschillende vliegreizen op vrijwel dezelfde plek op een hoek flink gescheurd. Vermoedelijk handelt het hier om een ontwerpfout. Het is opmerkelijk dat in een relatief korte periode op dezelfde plek zijn beschadigd. Contact opgenomen met Princess. Princess zegt niets voor mij te kunnen betekenen en verwijst mij door naar de webshop van de V&D waar ik de koffers heb gekocht. Vandaag contact opgenomen met de webshop van de V&D. Deze verwijzen naar de garantievoorwaarden en zeggen niets voor mij te kunnen betekenen.

Jos007xxx 07-06-2014 Product paar weken in bezit

bij de kijkshop eerst de princess miami gehad, rolde slecht, haperde bij richting wisselingen, bleek in de winkel bij allemaal zo te zijn. voor san fracisco gekozen als alternatief, was its duurder, maar veel beter, rijd enorm soepel in ale richtingen, extra is ingebouwde weegschaal, en tsa slot. prima koffer.