Inventum CA010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum CA010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

v***************@g******** 07-08-2021

Super koelkast/vriezer

Geschreven voor: Inventum CA010

Een zeer fijne, ruime, stille, gebruiksvriendelijke koel/vriescombinatie met een super mooi design.

van Straten 04-08-2021

Zeer goed, Aanrader!

Geschreven voor: Inventum CA010

Geweldige Koelkast. Ruim, energiezuinig, betaalbaar en een lust voor het oog. Aanrader!

• Energiezuinig
  • Prijs

Minpunten

• Misschien niet de aller stilste koelkast

R. 22-08-2020

A+++ geweldig!

Geschreven voor: Inventum CA010

Het energie label A+++ heeft echt de doorslag gegeven.
Op jaarbasis is het energie verbruik van deze Amerikaanse koelkast 50
A 85 euro.
Plus de aantrekkelijke prijs. Veel ruimte en een prachtig design. Een echte eyecatcher.

Pluspunten

• Energielabel A+++

Minpunten

• 43 decibel het geluid
  • piepje kan niet helemaal uit

Jeroen 24-05-2020

Mooie moderne Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Inventum CA010

Perfecte koelkast + vriezer. Mooie modern zwart uiterlijk, ruime planken en lades en ook handmatige ijsblokjesmaker! Top! Je hoort hem een beetje als hij aanslaat, maar niet bepaald storend. Koelt en vriest goed

Pluspunten

• Moderne look
  • Ruim
  • Handmatige ijsblokjesmaker

Minpunten

• Wat geluid bij aanslaan maar zeker niet storend

Peter S 16-12-2019

Energiezuinig, veel ruimte en fraai design

Geschreven voor: Inventum CA010

Wij hebben 2 niet zo zuinige apparaten (inbouwkoelkast en losse vriezer) vervangen door deze Amerikaanse A+++ koelkast. De koelkast biedt veel ruimte en is handig ingedeeld (met name de vakken in de deur). Het design is prachtig. Wij hebben 'm 2 weken en zijn erg tevreden. De keuken

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruimte
  • design

Marissa 03-07-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Inventum CA010

Wij hebben deze koelkast nu 4 dagen in huis en zijn er ontzettend blij mee!
We houden het verbruik in de gaten met een slimme stekker en deze koelkast is veel zuiniger dan onze vorige van 14 jaar oud. We besparen nu 70% stroom op koelen en vriezen. Eerst hadden we ook een losse vriezer, die hebben we ook de deur uit kunnen doen, want deze heeft ontzettend veel ruimte! Op één plank passen 9 opgestapelde pizza's bijvoorbeeld. Super fijn dat je in de deur ook nog wat kwijt kan.
Het koelgedeelte is heel ruim en eigenlijk veel ruimer dan wij op dit moment nodig hebben (2 persoons huishouden).
Wat betreft het geluid, we hebben een open keuken en als het volledig stil is in huis hoor je de koelkast op het moment dat hij aanspringt, maar dit is niet storend en het grootste gedeelte van de dag is 'ie gewoon stil.
De zwarte kleur staat strak en is mooi om te zien vanuit de woonkamer. De RVS handvaten geven het een mooi detail.
Kortom: wij zijn blij dat we de knoop hebben doorgehakt en deze koelkast hebben gekocht!

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim
  • Stijlvol

Harold 06-04-2019

Strak design mooie koelkast

Geschreven voor: Inventum CA010

Strak design. Grote invries capaciteit. Van binnen iets kleiner dan verwacht. Maar dat heeft ook te maken met de A+++ energie klasse. Verder ruim genoeg. Ze de vriezer met het handige ijsklontenbakje wel handmatig. Maar eenvoudig uitwerpen door de draaiknoppen.

Pluspunten

• Strak design
  • Stil
  • Eenvoudige bediening
  • Ruim
  • Ijsklontjes bak

Minpunten

• Geen koud water voorziening
  • Geen kleine lade