Bosch KGE39AI40

Bosch KGE39BI40
8,6 (7)

9,1

Karel 22-04-2014 Product kwartaal in bezit

De koelkast was na inschakelen snel op de juiste temperatuur.
Van RVS waardoor deze in elke keuken er prima uit ziet.

Jaap vd Plas 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

De ruimte, het design, de stilte,de energie kosten die de laagste zijn in z'n categorie, het was een schot in de roos, en dat voor zo'n bedrag! top gewoon!

Helen Stoelwinder 08-04-2014 Product paar weken in bezit

Het is niet alleen een hele mooie vormgegeven koelkast, praktische indelen die ook naar eigen idee kan worden veranderd. Heel veel ruimte en maakt geen geluid. We zijn er ontzettend blij mee. Deze koelkast is een regelrechte aanrader, zeker ook qua prijs.

Sydneyh1986 08-04-2014 Product maand in bezit

Prachtig product.
Ruimte genoeg om al je voedsel- en drinkwaar op te slaan.
Wat ideaal is, is de 0 graden celcius opslag bak in de koeler. Hierdoor blijft mijn vleesproducten en visproducten langer goed en vers.
Kwa kosten bespaar ik zeker per jaar meer dan 200 euro met mijn vorige koelkast!
Ik heb een keer perongeluk de koelkast niet dicht gedaan, waardoor ik ook een alarm hoor en gauw de koelkast deur dicht deed.
De koelkast oogt mooi in onze moderne keuken, dus kortom een TOP product.

Petra ter Meulen 08-04-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de Bosch nu ruim een week in huis. Het is een waar genot! De ruimte is werkelijk geweldig. Een zeer praktische indeling en fijne laden. De Crisper Box voor groente en fruit is ideaal, wat blijft alles lang vers!
Aan de buitenzijde zie je amper vingerafdrukken en de koelkast is heel makkelijk schoon te houden. Beste aankoop die we in tijden hebben gedaan!

Smirk1990 06-04-2014 Product paar weken in bezit

Geweldig mooie buitenkant om te zien,een koelkast met een flexibele indeling van de binnenkant, mooie verlichting en geruisloos.

The-Gray 03-04-2014 Product paar dagen in bezit

De nieuwe koel-vriescombinatie net een paar dagen binnen.
Op het stroom aan sluiten en klaar. Je hoeft niet van alles in te stellen of erop en eraan te monteren.
Uitpakken en gebruiken, dat is Bosch zijn insteek.
En het uiterlijk van het apparaat is ook schitterend.
Je ziet er wel snel je vingers op staan, maar één veeg met een doek en dat is ook weer weg.
Het geluidsniveau is wat hoger dan ik verwacht had, maar dat zou kunnen komen omdat het op dit moment ver boven de 20 graden is en de motor meer moet koelen.
De indeling van zowel het koel, als ook het vries gedeelte zijn naar wens in te delen en aan te passen voor heel veel kleine producten of voor hele grote, alles past.
Al met al dus volledig tevreden met de aankoop

Frankvbu 02-04-2014 Product paar dagen in bezit

Een heerlijk apparaat met veel ruimte, enorm makkelijk in het gebruik. We zijn er meteen voor gevallen en terecht..
Het heeft een toegevoegde waarde in aanblik van de keuken door zijn elegante vormgeving. Deze koelkast is niet alleen door zijn lage verbruik een aanrader. Alles kan erin en vooral de groentelade is enorm. Wij zijn zeer tevreden

dhr.van der Blom 02-04-2014 Product paar weken in bezit

erg mooi vormgegeven, moderne koelkast,uitstraling van een professionele keuken.
Erg ruime inhoud, zeer energie zuinig, geruisloos.
Koel en vriest erg goed.

K. van Houten 02-04-2014 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak: Dit is de eerste indruk en ingegeven door gebruik meerdere Bosch apparaten.
Vormgeving: Ziet er goed uit.
Duurzaamheid: Ervaring met meerdere Bosch apparaten.

Erwin 1968 01-04-2014 Product paar weken in bezit

Hij is niet alleen superpraktisch, hij staat ook geweldig in mijn nieuwe keuken. Een Bosch koelkast staat mooi in iedere keuken. Past overal bij en heeft een geweldig design. Ik ben buiten het feit dat ie gewoon heel goed is ingericht en ruim is, ook erg te spreken het vers en het invriezen. Gewoonweg top!

lambo53 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
Duurzaamhied kan ik nu nog niets over zeggen, maar het geluidsniveau had wat beter gekund. Verder een heel mooi apparaat en handig in gebruik.

Maaiiks 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

Fantastische koelkast, heel erg blij mee. Ze beloven anti-vinger en er is dan ook geen vinger op te zien. Grote fatsoenlijke hendels om de koeling en vriezer te openen, deze zijn goed stevig. De vriezer heeft ruimte genoeg voor een weekvoorraad (voor met z'n 2) aan brood, groente en vlees, zelfs dan heb je ruimte over. De 2 aparte bakken in de koeling zijn ideaal, vlees blijft daadwerkelijk langer vers, de groentela is in vochtigheid in te stellen zodat ook de groente langer lekker blijft. De grote flessen in de deur blijven mooi rechtop staan door de extra rand die erin zit. Wij zijn fan!

dijkema78 28-03-2014 Product paar dagen in bezit

Na lang zoeken bij deze koelkast uitgekomen, ben na paar dagen zeer tevreden mee. Koelt lekker snel en ziet er zeer degelijk uit. Wij zijn tot nu toe blij dat we deze koelkast hebben gekocht.

Ivo2014 28-03-2014 Product paar dagen in bezit

Een fantastisch uitziende strak gelijnde koelkast in mooi zilver. Van binnen ruim, met handige plateaus en lades. Enig minpunt is dat de vriezer wat groter had gekund (4 ipv 3 lades) ten opzichte van de koelkast. Fijn idee, A+++ energiescore.

Roderik1979 27-03-2014 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze koelkast nu een paar weken en we zijn er heel tevreden over. Voor een koelkast heeft dit exemplaar heel veel opties. Daarnaast is de vormgeving erg mooi en vooral is hij lekker groot en goed koel!

Fodde 27-03-2014 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast is een grote en erg mooie en stijlvolle koelkast. De indeling is heel praktisch en ruim. De koelkast is stil en zeer zuinig. Een hele fijne aankoop.

AntondD 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

Vooral VEEL ruimte en makkelijk bediening. Perfecte temperatuurinstelling. Ik heb al eenzelfde koel/vriezer staan. Dus over de 2e heb ik absoluut niet na te hoeven denken.

Michel248455 25-03-2014 Product paar dagen in bezit

Absoluut een topper van een koelkast. Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuwe koel/vries-combinatie toen mijn oog op dit model van Bosch viel. De jaarlijkse energie kosten zijn erg laag wat voor mij één van de belangrijkste criteria was. De koelkast leek in het begin wat luidruchtig, maar dit kwam vanwege het feit dat de koelkast op de aangegeven temperatuur moest komen. Inmiddels is ze fluisterstil. De aluminium look ziet er erg strak uit. Top aankoop! Al helemaal in combinatie met de €100,- retour!

patrick2589 23-03-2014 Product paar dagen in bezit

De koelkast bevalt me erg goed.
Kan er met gemak al me spullen in kwijt, lekker ruim dus.
Ook is hij erg stil.
Zeker een aarader dus!