Bosch KGE39AI40 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39AI40 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karel 22-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

De koelkast was na inschakelen snel op de juiste temperatuur.
Van RVS waardoor deze in elke keuken er prima uit ziet.

Jaap vd Plas 09-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

De ruimte, het design, de stilte,de energie kosten die de laagste zijn in z'n categorie, het was een schot in de roos, en dat voor zo'n bedrag! top gewoon!

Helen Stoelwinder 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Het is niet alleen een hele mooie vormgegeven koelkast, praktische indelen die ook naar eigen idee kan worden veranderd. Heel veel ruimte en maakt geen geluid. We zijn er ontzettend blij mee. Deze koelkast is een regelrechte aanrader, zeker ook qua prijs.

Sydneyh1986 08-04-2014

Prachtig product.
Ruimte genoeg om al je voedsel- en drinkwaar op te slaan.
Wat ideaal is, is de 0 graden celcius opslag bak in de koeler. Hierdoor blijft mijn vleesproducten en visproducten langer goed en vers.
Kwa kosten bespaar ik zeker per jaar meer dan 200 euro met mijn vorige koelkast!
Ik heb een keer perongeluk de koelkast niet dicht gedaan, waardoor ik ook een alarm hoor en gauw de koelkast deur dicht deed.
De koelkast oogt mooi in onze moderne keuken, dus kortom een TOP product.

Petra ter Meulen 08-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Wij hebben de Bosch nu ruim een week in huis. Het is een waar genot! De ruimte is werkelijk geweldig. Een zeer praktische indeling en fijne laden. De Crisper Box voor groente en fruit is ideaal, wat blijft alles lang vers!
Aan de buitenzijde zie je amper vingerafdrukken en de koelkast is heel makkelijk schoon te houden. Beste aankoop die we in tijden hebben gedaan!

Smirk1990 06-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Geweldig mooie buitenkant om te zien,een koelkast met een flexibele indeling van de binnenkant, mooie verlichting en geruisloos.

The-Gray 03-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

De nieuwe koel-vriescombinatie net een paar dagen binnen.
Op het stroom aan sluiten en klaar. Je hoeft niet van alles in te stellen of erop en eraan te monteren.
Uitpakken en gebruiken, dat is Bosch zijn insteek.
En het uiterlijk van het apparaat is ook schitterend.
Je ziet er wel snel je vingers op staan, maar één veeg met een doek en dat is ook weer weg.
Het geluidsniveau is wat hoger dan ik verwacht had, maar dat zou kunnen komen omdat het op dit moment ver boven de 20 graden is en de motor meer moet koelen.
De indeling van zowel het koel, als ook het vries gedeelte zijn naar wens in te delen en aan te passen voor heel veel kleine producten of voor hele grote, alles past.
Al met al dus volledig tevreden met de aankoop

Frankvbu 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Een heerlijk apparaat met veel ruimte, enorm makkelijk in het gebruik. We zijn er meteen voor gevallen en terecht..
Het heeft een toegevoegde waarde in aanblik van de keuken door zijn elegante vormgeving. Deze koelkast is niet alleen door zijn lage verbruik een aanrader. Alles kan erin en vooral de groentelade is enorm. Wij zijn zeer tevreden

dhr.van der Blom 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

erg mooi vormgegeven, moderne koelkast,uitstraling van een professionele keuken.
Erg ruime inhoud, zeer energie zuinig, geruisloos.
Koel en vriest erg goed.

K. van Houten 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Gebruiksgemak: Dit is de eerste indruk en ingegeven door gebruik meerdere Bosch apparaten.
Vormgeving: Ziet er goed uit.
Duurzaamheid: Ervaring met meerdere Bosch apparaten.

Erwin 1968 01-04-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Hij is niet alleen superpraktisch, hij staat ook geweldig in mijn nieuwe keuken. Een Bosch koelkast staat mooi in iedere keuken. Past overal bij en heeft een geweldig design. Ik ben buiten het feit dat ie gewoon heel goed is ingericht en ruim is, ook erg te spreken het vers en het invriezen. Gewoonweg top!

lambo53 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Duurzaamhied kan ik nu nog niets over zeggen, maar het geluidsniveau had wat beter gekund. Verder een heel mooi apparaat en handig in gebruik.

Maaiiks 31-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Fantastische koelkast, heel erg blij mee. Ze beloven anti-vinger en er is dan ook geen vinger op te zien. Grote fatsoenlijke hendels om de koeling en vriezer te openen, deze zijn goed stevig. De vriezer heeft ruimte genoeg voor een weekvoorraad (voor met z'n 2) aan brood, groente en vlees, zelfs dan heb je ruimte over. De 2 aparte bakken in de koeling zijn ideaal, vlees blijft daadwerkelijk langer vers, de groentela is in vochtigheid in te stellen zodat ook de groente langer lekker blijft. De grote flessen in de deur blijven mooi rechtop staan door de extra rand die erin zit. Wij zijn fan!

dijkema78 28-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Na lang zoeken bij deze koelkast uitgekomen, ben na paar dagen zeer tevreden mee. Koelt lekker snel en ziet er zeer degelijk uit. Wij zijn tot nu toe blij dat we deze koelkast hebben gekocht.

Ivo2014 28-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Een fantastisch uitziende strak gelijnde koelkast in mooi zilver. Van binnen ruim, met handige plateaus en lades. Enig minpunt is dat de vriezer wat groter had gekund (4 ipv 3 lades) ten opzichte van de koelkast. Fijn idee, A+++ energiescore.

Roderik1979 27-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Wij hebben deze koelkast nu een paar weken en we zijn er heel tevreden over. Voor een koelkast heeft dit exemplaar heel veel opties. Daarnaast is de vormgeving erg mooi en vooral is hij lekker groot en goed koel!

Fodde 27-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Deze koelkast is een grote en erg mooie en stijlvolle koelkast. De indeling is heel praktisch en ruim. De koelkast is stil en zeer zuinig. Een hele fijne aankoop.

AntondD 26-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Vooral VEEL ruimte en makkelijk bediening. Perfecte temperatuurinstelling. Ik heb al eenzelfde koel/vriezer staan. Dus over de 2e heb ik absoluut niet na te hoeven denken.

Michel248455 25-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Absoluut een topper van een koelkast. Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuwe koel/vries-combinatie toen mijn oog op dit model van Bosch viel. De jaarlijkse energie kosten zijn erg laag wat voor mij één van de belangrijkste criteria was. De koelkast leek in het begin wat luidruchtig, maar dit kwam vanwege het feit dat de koelkast op de aangegeven temperatuur moest komen. Inmiddels is ze fluisterstil. De aluminium look ziet er erg strak uit. Top aankoop! Al helemaal in combinatie met de €100,- retour!

patrick2589 23-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

De koelkast bevalt me erg goed.
Kan er met gemak al me spullen in kwijt, lekker ruim dus.
Ook is hij erg stil.
Zeker een aarader dus!

Hcj 21-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Super mooie rvs koelkast, met een zeer gebruiksvriendelijke indeling, waardoor alles een goede plaats krijgt. Lekkere grote groentelade. Staat in een open keuken, je hoort hem af en toe als die aan het koelen is, maar dit is niet storend. Al met al net als onze vorige 2 Bosch koelkasten een super goede en betrouwbare koel/vries kast.

EKO Vega 22-03-2014

100 Euro retour !

Als u vóór 1 april 2014 deze koelkast koopt krijgt u van Bosch nog eens 100 Euro retour op uw bankrekening gestort.
Ook voor veel andere modellen van Bosch geldt een dergelijke actie.

U kunt zich t/m 30 april aanmelden op de site:

macdouma 20-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Mooie grote koelkast, Veel koelruimte, vriesvak groot met diepe laden, en energiezuinig.
Hij staat bij ons in een open keuken, en wanneer hij aanslaat, maakt hij behoorlijk lawaai, vooral t borrelen en een soort aansleep geluid, hij slaat erg vaak aan om te koelen.
Ik kan me dus niet vinden in de andere reviews over het geluid.

macdouma 04-05-2014

Eeen monteur van bosch is inmiddels langs geweest. conclusie dat borrelen is normaal, heeft met t gas te maken wat nu gebruikt word, jammer maar het is niet anders, dat gekraak is van de vriesplaat bovenin de koelkast, ook dit is normaal. Ik had m niet gekocht als ik dit geweten had, want hij borrelt toch wel 30% van de dag.(t lijkt wel een vis aquarium)

EKO Vega 21-03-2014

Wanneer uw koelkast lawaai maakt is er iets niet goed. Wij hebben hem een jaar en zijn er zéér tevreden over en hij is erg stil. Ook vrijwel alle andere gebruikers hier zijn enthousiast over het lage geluidsniveau. Het lijkt mij dat u dit moet laten controleren zodat het opgelost kan worden.

macdouma 22-03-2014

Ik heb al contact gehad met bosch service, ze zeggen dat t geborrel en aansleep geluid (bovenin de koelkast), na ongeveer 2 a 3 maanden over moet zijn, zo niet dan weer contact opnemen, we wachten maar af.

bvdende 20-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Onze koelkast moest in de serre komen en om die reden wilde wij graag een mooie en vooral stille koelkast. Eerst kwamen we uit op de Pelgrim PKV188. Een leuke retro koelkast voor het enorme bedrag van ca. 1000 euro! Maar zoals gezegd hij staat flink in het zicht dus we besloten de Pelgrim aan te schaffen. Een grote miskoop bleek want de Pelgrim maakt enorme herrie. Wij hebben deze snel teruggebracht en besloten voor de Bosch KGE39AI40 te gaan. Een strakke, degelijke en vooral stille koelkast. Hij staat prachtig in de serre, het gebruiksgemak valt erg op en hij is stil, heerlijk! Uiteindelijk hebben we voor een lagere prijs "veel meer koelkast". Wij zijn blij en genieten van een heerlijk koud drankje in de stille serre :-)

Flowie 19-03-2014
Geschreven voor: Bosch KGE39AI40 rvs

Prachtige, erg stijlvolle koelkast, gebouwd als n tank (denk daar aan als je m 5 trappen op wil sjouwen), incl doos ruim 92kg. Duurzaamheid lastig te beoordelen, maar voelt solide aan. Indeling handig, 2 aparte boxen voor vlees en groente, mn de crisperbox werkt goed om groente langer fris te houden! Geluid is t enige nadeel, als hij aanslaat is t best n hoop herrie, mn voor n nieuwe koelkast. Overall erg tevreden!

1961 Patrick 19-03-2014

Prachte koel/vries combinatie
Een juweel in huis
Ik heb alle apperatuur in huis van bosch
supermerk
Als ik electrische apperatuur nodig heb maar ook autoonderdelen wil ik alleen maar Bosch superkwaliteit