Liebherr CU 2831 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CU 2831 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Karel Nuytemans 02-10-2021

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Liebherr zorgt voor goede service en kwaliteit. Deze koelvriescombinatie is geweldig, werkt prima, is stil en zuinig in stroomverbruik. Een beetje jammer dat we het handvat op de deur missen maar geen probleem. Het strakke uiterlijk is ook belangrijk en was een van de redenen van aankoop en natuurlijk de prijs zeker goedkoop te noemen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Zuinig
  • Is heel stil

kaatje 29-05-2021

Stil, ruim, uitstekende kwaliteit.

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Deze koelkast is 55cm breed, wat smaller dan normaal maar was precies de maat die wij zochten.. 162 hoog, Ruim voldoende voor 2 persoons huishouden. In de 2 vriesvakken kan je ongeveer, (geschat) bv: 2 hele broden kwijt en in de grotere 8 zakken friet, dit even voor de beeldvorming. de handgreep is inderdaad aan de lage kant, ik merk dat ik het niet gebruik, of vanaf de boven of zijkant openmaak, gaat prima. Afwerking voelt robuust aan, degelijk en strak afgewerkt. flessenrek kan behoorlijk wat gewicht aan 1.5 liter flessen passen prima als je de glazen plank hoger zet. Flessen van 1.5 liter vallen om in de deur vak tenzij strak tegen elkaar aan. 1 liter flessen gaan prima. Zowel de deurvakken als de glazen planken zijn in vele variaties in te delen, erg handig. heldere verlichting binnenin. Hele mooie koelkast ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• veel ruimte
  • mooie afwerking

Minpunten

• geen

Karin 05-12-2020

Koel/vrieskast

Mooie strakke vormgeving.
Handige indeling. Flexibel als je dat wil. Standaard indeling prima voor mij.
Koelkast is stil.

Hendrika 30-08-2020

fijne koel/vries combi.

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

De koelkast ziet er perfect uit. Goede verdelingen. En voor mij was heel belangrijk: De koelkast maakt geen geluid. Perfect.

Hendrika 27-08-2020

fijne koel/vries combi.

Gerrit 13-08-2020

Mooie compacte Koelvries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Mooie compacte Koelvries combinatie voor in de bijkeuken, goed voor extra opslag van dranken en etenswaren

Pluspunten

• compact
  • geruisloos

Minpunten

• deurgrepen iets te laag

C. Verduyn Lunel 28-07-2020

fijne koelkast

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

ik heb gekozen voor deze koelkast omdat mijn vorige koelkast, die ik van mijn ouders had overgenomen ook van dit merk was. Degelijke koelkast, betaalbaar en goede kwaliteit.

A. 24-07-2020

Betrouwbaarheid

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Ik heb al een inbouw Liebherr koelkast, deze is al 10 jaar ook en is nog steeds van
goede kwaliteit. wij zijn er super tevreden over, vandaar weer een Liebherr !!!!!

Pluspunten

• koelt uitsterkend
  • Zuinig in gebruik

Minpunten

• géén

Mira 20-06-2020

Geluidloos, binnenkant ruim

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Goed wekende koelkast voor een redelijke prijs. Er is veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte. Hij is muisstil en zeer energiezuinig in gebruik, dus duurzaam en goed voor de energierekening.

Pluspunten

• geluidloos
  • binnenkant ruim

Jeanne 12-06-2020

Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ik mis wel de handgrepen op de deuren. Koelkastdeur is niet handig met zo'n lage greep.

Pluspunten

• Mooie ruime koelkast

Minpunten

• Grepen op de deuren

Angel66 15-05-2020

Mooi design

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

Zeer zuinig en praktisch ingedeeld. Heel mooi apparaat en mooie vormgeving. Was trouwens zeer goed verpakt. Ook mooie handige flessenrek.

Jeanne 21-02-2020

Mooie ruime koelkast en vriesvak.

Geschreven voor: Liebherr CU 2831 wit

De prijs/kwaliteit verhouding is prima en ik heb voor de tweede keer voor een Liebherr gekozen omdat de vorige mij goed is bevallen, jammer dat hij na bijna 7 jaar een lekkage in de leidingen kreeg. Blij met de service en compensatie die mij door de leverancier is aangeboden.